Změny věků
Předem článku se hodí ještě dodat, že celá tato změna SGO nemá jen jednoho autora. Celý koncept nového SGO má na svědomí a chce naprogramovat apacer.
Veřejná petice proti změnám na SGO
http://petice.nazory.cz/petice/petice-detail.php?id=176
Seikos (Admin)
13:57:49 10.06.2008
Motto: Hlavní admin, koordinace adminů, veteráni, Gold hráči, mazání bugařů, správa serveru
Pro info - zmeny v SG Odyssey :
Na pristi ve se chysta dramaticka zmena v SGO. Zasadne tedy kazda planeta se brani jednotkami ktere jsou na ni, na mape je videt letici jednotky d/z utoku, presuny nezmaestnanych apod.
utok
- planetu brani jen jednotky pritomne na planete, nikoliv jako dosud vsechny jednotky
- utok nadale neprobiha okamzite, ale az jednotky doleti k cilove planete (podle vzdalenosti na mape)
- po utoku se stejny cas vraceji zpet na puvodni planetu
- pokud obrance nema dost mista v kasarnach na planete, ktera je tercem utoku, brani se jednotky jen se silou 50%
- nelze utocit na domovskou planetu, ale ani z domovske planety
- navysene pribyvani spionaznich utoku na +2 kazdou hodinu
- navysen maximalni pocet spionaznich utoku na 50
- spionazni utoky maji nyni sanci zjistovat pocty jednotek na planetach
- snizena sance na neuspech spionazniho utoku
- pribyvani ranku omezeno na max 10 za jeden utok
jednotky
- koupene jednotky sou po koupeni presunuty na domovskou planetu, ktera slouzi podobne jako "zaloha jednotek" na SGG
- na domovske planete neni treba mit volne mista v kasarnach
- pri nedostatku mist v kasarnach jednotky neumiraji, ale brani danou planetu jen 50% sve obranne sily
- presuny materskych lodi trvaji jen 1/3 casu presunu beznych jednotek
- presun jednotek na ML je mozny pouze z planety u ktere se ML zrovna nachazi
planety
- do prehledu planet pridany pocty bojovych jednotek
- v detailech planety uveden pocet vsech jednotek pritomnych na dane planete
- nova sekce presuny jednotek mezi planetama kde je mozne presouvat jednotky mezi vlastnima planetama s tim, ze pechota, uni a eb se v pripade hvezdnych bran na obou planetach presunou okamzite, orbity se vzdy presouvaji urcity cas zavisly na vzdalenosti planet na mape
- kvuli preplnenosti nekterych sektoru je osidlovani planet limitovano prumerem
obchod
- koupene jednotky sou presunuty na domovskou planetu
- pri nakupu nezamestnanych se koupi jen tolik, kolik se na planetu vejde
- vyber planet na ktere koupit nezamestnane zredukovan jen na planety, na kterych je misto pro nove lidi (razeno sestupne)
vesmir
- upravena mapa s prehledem pohybu jednotek a utoku
- zrusena hodnota sila, ktera je v teto verzi hry zbytecna
info
- zobrazeni celkoveho poctu jednotek
- tabulka s presuny jednotek a naplanovanych utoku
- zruseno umirani jednotek
fond/vyzkum
- cas zpristupneni upgradu staveb a vyzkumy sjednocen na 3 dny
- vyzkum "hyperpohon" na urychleni presunu jednotek pri transportu a utoku
- vyzkum "dalkove sensory" upozorni nejaky cas pred priletem nepratelskeho utoku k vasi planete (jen utoky bojovych jednotek) a odhadne minimalni pocet, vypise presny pocet utocicich jednotek pripadne zobrazi presny pocet jednotek i cas priletu k vasi planete (podle urovne vyzkumu)
vlada
- snizen pocet clenu v alianci na 5
- moznost nahrat logo aliance ve formatu *.jpg
gold
- snizena cena pri platbe na ucet z 35kc na 30kc
- moznost naplanovat utok az s 6ti hodinovym opozdenim
ostatni
- zprovoznen log prichozich plateb pres sms
- optimalizace sql dotazu v nekterych castech hry
- hlavnim ukazatelem ve hre bude opet pocet planet, rank bude az druhorady
- tartarusovi pribyvaji jednotky, lidi a stavby na planetach nahodne v prubehu dne vzdy na 3 planetach soucasne
Nechci ani vyjadřovat, jak sem celkově znechucen tím, co se v rámci SGO bude dít.
Tyhle změny. Co k nim říct?
Nechci nijak znehodnocovat práci, at už Seikovu nebo apacerovu, ale tohle se mi nezdá jako správný krok. SGO má svou podobu, všichni sme si na ní zvykli a naučili jsme se podle ní hrát.
Tvoříme tu SGOpen, neboli Odyssey. Máme aliance, máme hráče, máme svůj styl, nejsme SG. Ani taktika není stejná, nebot na SGG se využívá pouze síla a kdo má víc nafarmařeno, tady musíme používat i rozum, počítat, plánovat.
To na SGG není, proto je SGO tak vyjímečná a proto ji máme všichni tolik rádi.
Možná mluvim jen za sebe, ale nechci tu tyhle změny. Copak to takto jde? Vždyt na tom samém principu funguje Ogame (www.ogame.cz). Přesuny jednotek, každá planeta se brání tak a tak.. Copak někdo chce mít z SGO další klon Ogame? Já tedy rozhodně ne.
SG jako celek začíná pomalu upadat.. nejprve SGA, kde si Poor dělá SGG klon, a ted i SGO, ze kterého děláme klon OGame. Jsem jen zvědavý, kdy konečně předělají SGG na klon Bitefightu, nebo podobné sračky..
Nejen že těmito změnami zničí duši SGO ale i lidi, kteří SGO milují takové jaké je..
Tohle je můj názor na nadcházející události. Jsem si zcela jistý, že tímto SGO jak ho známe umře. A s ním i legendy. I hráči, prostě všechno.
A já rozhodně nechci hrát klon Ogame, protože Ogame je ta největší kravská hra, co existuje.
A co vy? Přejete si tyhle změny? Když jsem napsal Seikovi poštu :
Adresát : | Seikos (Admin) | |
---|---|---|
Předmět : | SGO | |
Čas odeslání : | 14:14:11 10.06.2008 | |
Já sem myslel, že chceme aby SGO bylo jiné.. ale taková radikální změna je až moc.. Z SGO je ted Ogame... se vším všudy.. nebojíš se tedy, že tím si nejem zničil SGO, ale ukradli jste i nápady a celkově celou Ogame..
myslím, že to byl velice špatný krok..
|
dostalo se mi této odpovědi :
Odesílatel : | Seikos (Admin) | |
---|---|---|
Předmět : | Re: SGO | |
Čas odeslání : | 14:41:14 10.06.2008 | |
ja se toho nebojim. Davame lidem moznost si zahrat SG na vice zpusobu s vetsi rozmanitosti |
Myslíte si to také? Chcete mít příležitost zahrát si klon? Chcete tu levnou napodobeninu Ogame?
Já sám sem hrál Ogame skoro měsíc. Možná krapet déle, ale celkově tato hra nesplnila moje očekávání. Doby, kdy se čekalo na přesun jednotek, na stavbu jednotek, na utoky.. Celkově Ogame stojí za nic.
A ted tohle budeme mít na SGO? Na hře kterou tak milujeme? Na Hře s velkým H?
Takže popřemýšlejte o změnách. Napište nám svůj názor a pošlete mi ho do pošty s předmětem "NÁZOR" . Celý Váš názor sem s radostí přidám.
Názory čtenářů :
Chalda
Já osobně jsem znechucen jak těmito změnami tak přístupem "váženého" Seikose protože to napsal na SGG do novinek a na SGO se nenamáhal ani přihlásit a zmáčknout Ctrl+V.osobně nechápu proč se má SGO takhle razantně změnit ....hrával jsem spoustu "webovek" a každá mě po týdnu přestala bavit ale u SGO jsem se zasek protože na takovou hru na českym webu nenarazíte.bavila mě ta originalita a že se mohlo kdykoli cokoli pokazit a TEĎ se má naše milované SGO změnit na hru kterých je po celém webu desítky???myslí si snad Seik že to přitáhne další lidi???tak to je pěkně na omylu protože to co nás na SGO bavilo bude pryč takže my odejdem ale nový nepřijdou protože už rovnou můžou hrát Travian nebo divoké kmeny kde je ještě víc lidí.Proč vůbec nedali nejprve referendum aby zjistili jestli s tím souhlasíme???a jestli se to změní SGO to pohřbí a já nebudu mít důvod dál zůstavat takže s SGO (stargate-ogame) se rozloučím.
Lord_Bajo
Ahoj, Dobrý den Seikosi
Promiň, že píšu tady v poště, nesehnal sem tvůj e-mail nebo tak.
Na SGO na Moderátorském fóru napsal hráč Overseer co si psal nejspíš ty, co se týče změn na sgo.
Nechci psát žádné slohy a ani něco podobného, tak se to pokusím zkrátit.
Na sgo se mě i spoustu dalším lidem líbí to že to není jak Ogame, Divoké kmeny, Travian, útoky jsou hned, planety brání všechny jednotky, atd…
Těmi změnami co se chystáte udělat, se strašně sgo přiblíží těm hrám co jsem už zmiňoval.
Hráči hrají SGO kvůli jeho jedinečnosti a jinému stylu hry. Takhle odejde hodně hráčů na jiné hry, které jsou podobné.
Díky odlišnosti sgo od ostatních her, jsi spousta lidí tvrdě vypracovala dobrou taktiku a naučila se pořádně hrát.
Co jsem slyšel tak hodně dobrých hráčů plánuje odejít po změně hry.
Podle mě se to natolik zkomplikuje, že to bude neovladatelné.
Po změně hry, bude i tak možné získat např. 400 planet a jak to má jakýkoliv hráč dokázat uhlídat ?? Jelikož nechci více psát :D Já vím že jsi majitel hry, hlavní admin, a tedy je tvé rozhodnutí nejvyšší, ale přesto bych tě chtěl požádat jménem Hodně hráčů SGO a sebe, prosím neměňte styl hry SGO. Můžeš tento dopis vyhodit, zničit , cokoliv s ním udělat, ale aspoň budu vědět, že sem se pokusil něco udělat.
ALE MOC TĚ PROSÍM.
Mozna to je blby ale , v tu chvili me bylo tak strasne, ze sem ze sebe nic lepsiho nevymacknul.
Je me do vseho, bluti atd. nedokazu si predstavt uz zivot bez takovyho sgo.jestli ty zmeny provedou, nemam uz co dal delat na celem serveru stargate. Hlavne je mi lito, ze se seikos ani neobtezoval, to ohlasit hracum na sgo, a pritom urcite vi, te malo hracu so hraje aktivne sgo, ze moc nehraje sgg. to me na to nejvic mrzi.
Seth
SG Odyssey je mezi ostatníma onlajnovkama vyyjímečná právě tím jaká je. Zezačátku jsem se taky těžce vyrovnával s tím, když si mě 3-4 hráči komunikující přes icq totálně rozebrali za 3 minuty. Ale člověk se s tím musí naučit hrát, počítat. Vlastně to je to, proč jsem u SGO zůstal a ostatní onlajnovky nehraju. Nebaví mě čekat. Nemám čas čekat. A nakonec právě to že můžem hrát jako tým ve výce hráčích a komunikovat, spolupracovat v reálnym čase byl důvod. Proč jsem tu zůstal.
Hraju tu už 4 věk, z toho poprve nemam Golda. A jestli se uplatní všechny ty blitky výše napsané tak na 99% končím! Teď mě omluvte, jdu na WC, je mi nevolno.
Za rozzlobené hráče a hlavně sebe sama - Overseer
Komentáře
Přehled komentářů
hydroxychloroquine drugs https://pharmaceptica.com/
****
(Pa001, 6. 8. 2008 13:27)Jasně, změny sou potřeba, ale tohle???? Taky mi to hodně připomíná ogame, ale na to sem se vybodla, protože to všechno moc dlouho trvalo. Sem si jistá, že jestli to tu tak skončí, tak se na to ***. Jako nový server by to mohlo fungovat, ale jako SGO rozhodně ne-společný by to mělo jen název a fakt, že je to na motyvy hvězdné brány. Snad to tady nepošlou pod kytičky.
njn
(akach, 21. 7. 2008 17:34)Je fakt že je to podobný těm hrám(travian,OGame,atd...)ale já adminum věřím,a už se těším na změny;)
Změny
(marty994, 20. 7. 2008 21:34)Zdravím mno souhlasím se Sokarem udělat to na jeden věk a pak se vrátit k původní SGO když to bude špatný. Ale nadruhou stranu aby se pak někdo nevymlouval že nemá čas když by už to bylo předělaný a nechtěl by se vrátit k původní SGO to radši nechat jak to je teď. SGO se mi líbí taková jaká je teď ale ze zvědavosti bych to skusil na jeden věk...
Změny
(Morena_Baccarin alias Ko-Siska, 22. 6. 2008 14:42)Chápu, že nějaké změny je potřeba aby hra nezevšedněla a nazačala nudit, ale tenhle zásah je asi najednou až moc.Těm,co si tu stěžujou na TAKUŠ a EXODUS můžu říct jenom tolik,že jsou tam prostě jenom lepší hráči,kteří na SGO prožili hodně času a proto umí to co umí.Když to někdo umí hrát,tak je mu nějaké TAKUŠ úplně ukradené.To co se navrhuje pro mě znamená asi konec a to hlavně proto,že jsem normálně zaměstnaná holka a nemůžu tady trávit spoustu času a čekat až někam loď doletí atd.Zaútočit,podívat se jak to dopadlo a odejít je to,co se mi líbí a proč jsem na SGO už nějakej ten věk.Z mého pohledu by stačilo radikálně zvýšit účinnost PO,což je teď stavba na dvě věci a nebo jejich podstatné slevnění. Lovci s velkou ML a jednou planetou by mohli mít víc problémů a museli by hrát i malinko jinak.Tolik změn najednou je na mě,obyčejnou českou Kačenku moc a rozhodně si je nehodlám všechny pamatovat, nebo číst večer před spaním.
To si děláte prdel?!
(Apophis, 17. 6. 2008 21:06)Měl sem možnost vyzkoušet a to co tam je to je takovej **** nejenom ze to zabije dusi SGO ale i to znechuti hrace co maji radi SGO... Zkousejte si to na SGA klonu SGG nebo udelejte novej serve ale nezabijejte SGO
jak se to veme
(gajdyDUDY, 14. 6. 2008 15:47)Dle mého názoru by měla SGO zůstat taková, jaká je, možná pár změn bylo fajn. Nicméně na druhou stranu si myslím, že admini chcou hru vyrovnanější. Takhle jsou tu silnější hráči, kteří už to prostě umí a k sobě na vrchol nikoho nepustí a hra tím pádem přichází o podstatu. Měli bychom to nechat na adminech
změny
(Donatelo, 13. 6. 2008 18:24)Mě připadá v tomhle SGO nejlepší.Je nějak originální a rychlá hra.Po těchto změnách by to bylo jako travian,ikariam a ogame....A navíc nemusíme na nic čekat.Je to snadná a pohodová hra a to se mi na ní líbí.Já jsem proti.To je můj názor.
Změny
(quick_silver, 11. 6. 2008 22:27)Čaute lidi chtěl bych jen říct čím více to chcou vylepšit tím více nám to kurvý a přestává to hrát tím mín lidí už se tady na SGO tradoval návrh že se vetšina lidí od tohoto věku přesune jinam na podonou hru ale nějak z toho vzešlo a takhle nám to chtěj ještě uplně pokazit např: snížení hráču v ali z 10 na 5 je totální kravina co mohly udělat prostě sem znechucen jak si naši VELCÍ admini myslí že nám to tu vzpříjemní a že přilákají více hráčů právě naopak a ještě něco SGO už hraju nějaký ten rok a nejvíc se mi tato hra líbila tak před 2. roky ale tet se do toho začali míchat nový nějací blbci a celé nám to tu chcou zničit, pokud tyhle změny nastanou skusím to ale pokud to bude blbost což asi určitě tak si smažu ůčet a kašlu na ně pujdu jinam toť vše díky.
zmeny
(mercenar, 11. 6. 2008 18:10)me osobne se to taky nelibi sgo hraju uz od skusebniho veku a zmenit podstatu sgo neni dobry je pravda ze tahle hra je jina nez vetsina jinych jo treba nejaky upravy zdokonaleni proc ne ale radikalni zmena to ne chapu ze chcete nalakat vic lidi na sgo ale takhle jich vic ztratite
KOKOTINA
(ing.Ohlas, 11. 6. 2008 17:42)
Prosim ta pan velkyyyyy admyyyyyyn Seikos
Ked si taky sikovny a chces totalne od zakladu zmenit cele sgo tak si sprav dalsi serever na ktorom si mozes spravit aj 3 miliony multakov a zahraj si pekne tu skurvenu napodobeninu ogame..ale SGO nechaj na pooji uznavam ze si spravil SG ale toto je fakt najvetsia picovyna....ja zijem pre SGO Ganju a baby a neopovaz sa mi zobrat ani jedno z toho....a este k tomu co si myslis ked zmenis sgo????Akurat to prestane kazdy hrat a to bude vysledok a spavime taky štrajk aby sa neprihlasil nikdo na cele SG cely den a budes v PIČI.......tak prosim ta dostan rozum a vyjebsa na picovyny...lebo fakt toto je velice velka picovyna.Nechcem ani jednu zmenu chcem stare dobre SGO......diky za pozornost
Zmeny
(Gladius25, 11. 6. 2008 15:51)Jsem pro zmenu chtelo by to nejak zmenit a okorenit nema cenu zhazovat to predcasne jsem pro vyzkouseni
Nápad
(Eve, 11. 6. 2008 14:48)Mám nápad, mohla by se ta hra(ogame) přidat k SG-1, Odyssey, Atlantis(4 typ hry) ale rozhodně nechtě Odyssey neboť ta je z nich nejlepší!!!!!!
Hrozný nápad
(Eve, 11. 6. 2008 14:33)
SGO je nejlepší česká hra na motiv brány, hraju totiž ráda sama ze sebe popřípadě v menší alianci, jestli se ty změny udělají přestanu hrát!
Pokud někdy chce hrát něco na ogame tak ať si to zahraje tam nemusí se to táhat sem!!
SGO- ??? ogame ???
(smidik, 11. 6. 2008 5:47)
Myslím, že ten návrh je totální kravina a všechno co s tím souvisí. Změny jsou až tak radikální, ře se zmení celá tvárnost SGO. Co od toho čekáte? 6e někdo nekoho např. urazí a když se mu bude chtít pomstít, tak bude muste poslat jednotky přes celej vesmír a bude to trvat 50. hod během kterejch, se ten ,,urážeč'' stihne připravit a nakonec mu rozseká tu flotilu ?! Není to kravina? Docela by mně zajímalo, od čeho jste se inspirovai? OGAME?- To snad ani ne?! Vždyť právě ofame je vaše napodobenina, akorát v daleko, daleko horším provedení... TAK OD ČEHO JSTE SE NECHALI INSPIROVAT ??? Myslím, že pokud ty změni provedete, můžete nechat i název SGO=stargate-ogame.
Je tu dost reakcí a většina je proti ... neměňte to prosím ... za všechny hráče!!!
SGO
(MartinC, 10. 6. 2008 23:04)SGO už je stejně jako SGG a hra umírá, při současném systému ho přestalo hrát víc hráčů než je tady kritiků.Změny jsou potřeba...
SGO vs. SGG
(MartinC, 10. 6. 2008 22:53)Upřímně si přiznejme,že SGO už je dávno SGG.Změny uvítám rád,ale snížení počtu hráčů v ali Z 10 na 5 zřejmě nezabrání slučování aliancí.Takže bude takuš, nebo exodus, nebo jiné společenství mít akorát tak 2x tolik aliancí.Tohle tomu nepomůže.SGO umírá a je potřeba změn.Kvůli současnému systému přestalo hrát hru daleko více lidí,než jsem zatím četl výše v kritikách.Takže já osobně hru vyzkouším a uvidím.Některé změny jsou možná dobré, některé možná ne.Každopádně změny jsou potřeba...
SGG vs. SGO
(MartinC, 10. 6. 2008 22:51)Upřímně si přiznejme,že SGO už je dávno SGG.Změny uvítám rád,ale snížení počtu hráčů v ali Z 10 na 5 zřejmě nezabrání slučování aliancí.Takže bude takuš, nebo exodus, nebo jiné společenství mít akorát tak 2x tolik aliancí.Tohle tomu nepomůže.SGO umírá a je potřeba změn.Kvůli současnému systému přestalo hrát hru daleko více lidí,než jsem zatím četl výše v kritikách.Takže já osobně hru vyzkouším a uvidím.Některé změny jsou možná dobré, některé možná ne.Každopádně změny jsou potřeba...
změny
(suki, 10. 6. 2008 22:34)Myslím si, že děláte velkou chybu. Už to bylo řečeno mnohokrát - a SGO je vyjímečná real time hra. Takovýma brutálníma změnama už to rozhoně real time nebude a je po tom nejlepším co tato hra má. Hráči nemají důvod komunikovat přes ICQ nebo skype, že za 6 hodin budou útočit na nějakou planetu???? Totální hovadina. Nemám víc co dodat. Jestli to proběhne tak končím.
změny
(ilos, 10. 6. 2008 22:02)tohle se mi fakt nelíbí po těchto zmenách hodně lidí přestane tuto hru hrát která bila doposud dobrá a jak vím tak i nněkteré bavila po zmenách odejde mnoho lidi a sgo upadne do zapomění nechte sgo ta jak je
Ererfuttpleabe yhqki
(pharmaceptica, 25. 7. 2021 8:07)