Autodelta Brera J5 3.2 C (C jako „Compressore“) je završením více než rok trvajícího intenzivního výzkumu a vývoje, do kterého bylo vloženo množství tvrdé práce a inovativního myšlení. U firmy věří, že se jim s příchodem Brera J5 3.2 C podařilo postavit výkonné sportovní auto, které je věrné hodnotám značky Autodelta. Je praktické a přátelské k řidiči a zároveň bleskově rychlé a skvěle ovladatelné. Auto s pravou DNA firmy Autodelta.
Autodelta J5 3.2 C je součástí slavné „série J“. Je to po pěti letech poprvé, co bylo toto označení na nějakém výrobku Autodelty použito. Předtím jej nosily modely GTV / Spider (J10), 156 (J11) a 147 (J12). „J“ (odvozené od jména zakladatele firmy, Jano Djelaliana) označuje vysoce exkluzivní, ručně postavené speciální modely od Autodelty, které řidiči poskytnou ryzí vzrušení z jízdy a přitom ho hýčkají komfortním, prestižním prostředí. Pro Autodeltu, u které se vysoké výkony vždy spojovaly s opravdovou praktičností, je také důležité dodržení historického hesla „Vyhrávat každý den s autem pro všední den.“
Písmeno „C“ v názvu zastupuje slovo „Compressore“. Označení přeplňovaného auta odkazuje na další silnou tradici Autodelty, která se v posledních letech stala pro jejich konstrukční filosofii zásadní. S bohatými zkušenostmi v přeplňování bylo logické, že se Autodelta vrátí ke své tradici i při snaze posílit motor Brery. Autodelta je jedinou firmou na celém světě, která nabízí přeplňování na tomto motoru Alfa Romeo a ze všech velkých výrobců má pouze VW přeplňování na motoru s přímým vstřikováním.
Kompresor pro Breru J5 3.2 C dodává Autodeltě firma Rotrex. Rotrex je v současnosti nejkompaktnějším kompresorem na trhu a je známý svou výdrží a nízkou hmotností. Kompresory Rotrex používá i Koenigsegg ve svém supersportu, který drží rekord jako nejrychlejší sériové auto na světě. Autodelta Brera disponuje výkonem 348 k a točivým momentem 431 Nm. To znamená nárůst o 88 k oproti sériovému modelu a tento výkonný sportovní vůz s pohonem všech kol díky němu snadno plní jakákoliv přání svého řidiče. Z nuly na 96 km/h se rozjede za 5.1 s a maximální rychlost činí 261 km/h.
Zbrusu nový výfukový systém z nerezové oceli, vyvinutý ve spolupráci s partnerskou firmou Ragazzon, specializující se na výfuky, nabízí optimální optimální průtokové vlastnosti stejně jako jedinečný zvuk Alfy Romeo. Zvenčí okamžitě upoutá čtveřice oválných koncovek s vyrytými logy Autodelta. Podvozek dostal nové tlumiče Autodelta Sport Line s vinutými pružinami, vyvinutými rovněž speciálně pro tento vůz. Vylepšený brzdový systém se perfektně vyrovnává s nároky zvýšeného výkonu.
Autodelta ale nezapomíná ani na styl. Typický řidič Alfy Romeo požaduje kombinaci výkonů a typického italského stylu –nenápadného, ale jedinečného. Zákazníci Autodelty požadují to samé, ale posunuté na vyšší úroveň – nenápadný šarm kombinovaný s agresivitou, elegantní, ale s okamžitě rozpoznatelnou tradicí Autodelty. Aby dosáhli těchto požadavků, rozvinuli designéři Autodelty „F1 look“, který se poprvé objevil na Autodeltě GT Super v roce 2004 a potom na Autodeltě 147 GTA AM Super (2005). Přední blatník se klene vzhůru, aby se setkal s tradičním „srdcovým“ grilem, nejslavnějším symbolem Alfy Romeo, který ji vyčleňuje z davu. Oblou záď Brery doplňuje speciální spoiler Autodelta. Jemný, ale výjimečný vzhled Brery J5 3.2 C dotvářejí 19“ ráfky OZ Racing Ultraleggera a pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx.
Rychle se blíží 20. výročí Autodelty v roce 2007 a s ním i nové příležitosti a výzvy, které přináší nová generace modelů Alfy Romeo a tento nový speciální model je symbolem příchodu nové éry i pro Autodeltu.
Autodelta J5 3.2 C je součástí slavné „série J“. Je to po pěti letech poprvé, co bylo toto označení na nějakém výrobku Autodelty použito. Předtím jej nosily modely GTV / Spider (J10), 156 (J11) a 147 (J12). „J“ (odvozené od jména zakladatele firmy, Jano Djelaliana) označuje vysoce exkluzivní, ručně postavené speciální modely od Autodelty, které řidiči poskytnou ryzí vzrušení z jízdy a přitom ho hýčkají komfortním, prestižním prostředí. Pro Autodeltu, u které se vysoké výkony vždy spojovaly s opravdovou praktičností, je také důležité dodržení historického hesla „Vyhrávat každý den s autem pro všední den.“
Písmeno „C“ v názvu zastupuje slovo „Compressore“. Označení přeplňovaného auta odkazuje na další silnou tradici Autodelty, která se v posledních letech stala pro jejich konstrukční filosofii zásadní. S bohatými zkušenostmi v přeplňování bylo logické, že se Autodelta vrátí ke své tradici i při snaze posílit motor Brery. Autodelta je jedinou firmou na celém světě, která nabízí přeplňování na tomto motoru Alfa Romeo a ze všech velkých výrobců má pouze VW přeplňování na motoru s přímým vstřikováním.
Kompresor pro Breru J5 3.2 C dodává Autodeltě firma Rotrex. Rotrex je v současnosti nejkompaktnějším kompresorem na trhu a je známý svou výdrží a nízkou hmotností. Kompresory Rotrex používá i Koenigsegg ve svém supersportu, který drží rekord jako nejrychlejší sériové auto na světě. Autodelta Brera disponuje výkonem 348 k a točivým momentem 431 Nm. To znamená nárůst o 88 k oproti sériovému modelu a tento výkonný sportovní vůz s pohonem všech kol díky němu snadno plní jakákoliv přání svého řidiče. Z nuly na 96 km/h se rozjede za 5.1 s a maximální rychlost činí 261 km/h.
Zbrusu nový výfukový systém z nerezové oceli, vyvinutý ve spolupráci s partnerskou firmou Ragazzon, specializující se na výfuky, nabízí optimální optimální průtokové vlastnosti stejně jako jedinečný zvuk Alfy Romeo. Zvenčí okamžitě upoutá čtveřice oválných koncovek s vyrytými logy Autodelta. Podvozek dostal nové tlumiče Autodelta Sport Line s vinutými pružinami, vyvinutými rovněž speciálně pro tento vůz. Vylepšený brzdový systém se perfektně vyrovnává s nároky zvýšeného výkonu.
Autodelta ale nezapomíná ani na styl. Typický řidič Alfy Romeo požaduje kombinaci výkonů a typického italského stylu –nenápadného, ale jedinečného. Zákazníci Autodelty požadují to samé, ale posunuté na vyšší úroveň – nenápadný šarm kombinovaný s agresivitou, elegantní, ale s okamžitě rozpoznatelnou tradicí Autodelty. Aby dosáhli těchto požadavků, rozvinuli designéři Autodelty „F1 look“, který se poprvé objevil na Autodeltě GT Super v roce 2004 a potom na Autodeltě 147 GTA AM Super (2005). Přední blatník se klene vzhůru, aby se setkal s tradičním „srdcovým“ grilem, nejslavnějším symbolem Alfy Romeo, který ji vyčleňuje z davu. Oblou záď Brery doplňuje speciální spoiler Autodelta. Jemný, ale výjimečný vzhled Brery J5 3.2 C dotvářejí 19“ ráfky OZ Racing Ultraleggera a pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx.
Rychle se blíží 20. výročí Autodelty v roce 2007 a s ním i nové příležitosti a výzvy, které přináší nová generace modelů Alfy Romeo a tento nový speciální model je symbolem příchodu nové éry i pro Autodeltu.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář