Otázky pro vývojáře
1.) Saman; Joern Christoph; K1LL1NG_SPR33 se ptají: Bude hrát roli odolnost? Bude odolnost někde zobrazená a bude inventář tentokrát omezený? ZODPOVĚZENO
2.) moetermoerber; AliS, warco se ptají: Je možné si na začátku vytvořit postavu bez určitých omezení, bude možné vybrat si ze seznamu perků, se kterými hráč začne? Nebo bude mít každý hrdina stejné vlastnosti a schopnosti?
KaiRo odpovídá: Podobně jako u všech her série Gothic nebude ani ve třetí části klasická tvorba postavy. Hráč se jako vždy na začátku ocitne ve zmatku a postava hrdiny se vyvíjí během jeho dobrodužství. "Základní vybavení", dané hráči na začátku, mu na jednu stranu nabízí dostatek dovedností, aby se mohl vypořádat s prvními výzvami, a na stranu druhou dost prostoru k utváření postavy :-)
3.) Sem se ptá: Hra kupříkladu za mága byla náročná, protože pokaždé když jste seslali kouzlo, nebyli jste schopni se pohybovat a stáli jste na místě. Bude se moci hráč během útoku hýbat? ZODPOVĚZENO
4.) X-or Bioman; Brunoprince; Snakes se ptají: Budeme mít stále možnost zvolit si staré ovládání hry, nebo bude soubojový systém a ovládání kompletně přepracováno?
KaiRo odpovídá: Každý, kdo používá praktickou kombinaci klávesnice + myš, ihned získá cit pro nové ovládání. Budou z něj odstraněny zbytečné "pasti" a především boje mají precizní ovládání bez jakýchkoliv problémů. Je potěšením pozorovat Mika Hogea, herního designéra, když testuje souboje, poněvadž s jistým instinktem jste schopni předvádět úžasnou choreografii pouze s myší. Nehledě na skutečnost, že interface již prokázal v náročných úkolech všechny hlavní funkce, které jsou volně nastavitelné.
5.) Gruselgurke; Gothicfan; Timon Skerutsch se ptají: Can we take all professions at the same time or do we still have to chose one job for the character, which he will perform until the end of the game ? How many professions are we able to chose from ? ZODPOVĚZENO
6.) Rethon; Simon Geis; Daezzle-Flash se ptají: As you said there will be no procentual specifications for abilities like one-handed sword fight or bow fight. How does it work then ? Are there only stages like unexperienced/skilled/master or will the abilities to use a weapon be determined by perks ? ZODPOVĚZENO
7.) Sem se ptá: Will the perks underlie a hierarchical order so that one perk leads to another which can be learned, or can we chose from every perk at every time ? ZODPOVĚZENO
8.) gv g; DaX; Heiliger Rhobar se ptají: Are there special armors like the ore-armor in Gothic 1 and will we be able to use them ? Background is the question whether we will be able to finish the game without being member of a guild.ZODPOVĚZENO
9.) eddy sino; Philipp Hufschmid; Rodney Mullen se ptají: Apart from armors which consist of single pieces which can be put together – are there still full armors which you for example get by entering a guild ?
10.) Over- se ptá: Will armors have other attributes apart from protection, like +10 on Mana or faster movement ?
11.) Gothicfan se ptá: Will we have to fight more enemies which are able to use magic and are able to use more different spells ? Maybe there even will be creatures and animals which use magic ?ZODPOVĚZENO
12.) Pericle; micbomber; Patrick se ptají: How will the spawning of new creatures will be managed ? In the predecessors creatures only reappeared when the story went further on to the next chapter, which led to a feeling of an empty world from time to time. Did you improve this ?
13.) DeadlyArrow; dragonlord se ptají: Uvidíme více mírumilovných zvířat, jako byly ovce v Gothicu 2?
KaiRo odpovídá: Ano, rozhodně. Od motýlů přes ovce až po zaplnění obrazovky zvířaty (stojíte-li před nimi), která budete nacházet ve světě Gothicu 3 plném krásné a rozmanité fauny.
14.) Wüstenkrieger; Lisa Atamantschuk se ptají: Že Lee bude hrát důležitou roli, je již známo, ale jakou roli budou mít hrdinovi přátelé - Gorn, Milten, Vatras - v našem příběhu (připadá v úvahu, že se ve hře opět objeví?)?
KaiRo odpovídá: Každý člen posádky, se kterým hráč odplouvá do Myrthany, představuje důležitou část příběhu. Zvláště čtyři kamarádi našeho hrdiny - Lester, Gorn, Milten a Diego - jej budou čas od času doprovázet různými dobrodružstvími. Zda a jak dalece bude hrdina zdolávat překážky společně s nimi, je čistě na hráči, ale příležitostná radost z opětovného shledání by měla být součástí příběhu.
15.) ken007; David Ehrhardt; Rashnu se ptají: Jak dlouho bude podle vás hráč zdolávat hlavní quest? Jak bude hra dlouhá se všemi vedlejšími questy?
KaiRo odpovídá: To je otázka, na kterou teď nemůžeme odpovědět. V současnosti hra běží pro testování zrychleně, takže autoři našeho příběhu můžou testovat a případně i vylepšovat zápletku děje. Také ještě není připraven dabing, takže jsou veškeré rozhovory rychle "proklikávány". Díky tomu nyní nemůžeme rozumně odhadnout délku hry. Jakmile se ale dostaneme do pokročilé beta fáze, budeme vám moci na tuto otázku odpovědět konkrétněji. Ovšem ve srovnání s Gothicem 2 počet rozhovorů a questů zřetelně vzrostl, tudíž předpokládáme že vzroste i herní doba ;-)
16.) aditu; Cell; ehrenwerter Paladin se ptají: Are there guilds we already saw in Gothic 2 or only new factions ? ZODPOVĚZENO
17.) Wüstenkrieger; Innospower se ptají: V Gothicu 2 jsme jako první mohli potkat paladiny, což způsobilo, že se k nim většina hráčů připojila jako první. Bude tomu v Gothicu 3 jinak, setkáme se tedy s různými gildami ve stejnou dobu a hráč díky tomu bude mít možnost volby hned ze začátku?
KaiRo odpovídá: Náš přístup k této věci by se dal srovnat s přístupem ke Gothicu 1. Diego vás vedl za ruku a dovedl vás až do Starého tábora, ale na každém rohu jste potkávali členy ostatních frakcí, kteří se vás snažili dostat ke svému táboru. Takhle nějak by to mělo fungovat i ve trojce. Budete "vhozeni" do příběhu a potkáte důležité lidi, kteří vám poví něco o zájmech a vzájemných vztazích skupin. Přesto je naším cílem dát hráči tolik volnosti, kolik jen bude možné, což se týká hlavně hráčova pouta k určité gildě.
18.) Rethon se ptá: Will Gothic 3 be focussed on Warrior and Mages or will we be able to mix characters, so that we might play a thief mage with weapon abilites in the end ? Or is the choice of the faction more interesting for character development than character classes?ZODPOVĚZENO
19.) Rethon se ptá: Might the player be kicked out of a faction when he does not follow its rules (for example when you are a rebel and attack another member of this guild) ? Will the player then be able to chose another guild or is it even possible to be member of more than one guild ?ZODPOVĚZENO
20.) Ioannis Nikiforakis; Noah Berry, indigo se ptají: What will the water in Gothic 3 look like ? Will it react on interaction, will Shader like in Half-Life 2 be used or are there any waves ? What about a dynamic environment with leaves falling down the trees, floating rivers which catch the player or weather which influences the game ?
21.) Sorin T; Julian Pesch; Xalmir asks: In what ways you have planned to implement the use of physics ? Are you going to support AGEIA PhysX SDK ?ZODPOVĚZENO
22.) Ioannis Nikiforakis; -Cryptic- asks: Which features does the engine support ? What about Shaders, Normal- or Paralax-Mapping or HDR ? Is there support for EAX 4.0 ?
23.) WernerTWC asks: Současná homepage byla myšlena pouze jako preview. Kdy bude představena oficiální stránka?
KaiRo odpovídá: Z teaser stránky se vlastně pomalu stala oficiální homepage a já se už jen chystám nepozorovaně odstranit nadpis "Teaser". Objeví se zde více zajímavostí a přirozeně bude v budoucnu přidána spousta nových informací, ale nebude se už měnit design ani styl stránek.
24.) x850xt se ptá: Jak byste zhodnotil Gothic 3? Jaká vylepšení jsou podle vás nejinovativnější?
KaiRo odpovídá: Gothic 3 je tím, co byste očekávali od důstojného nástupce předchozích dílů, a je dokonce i něčím víc. Během několika předchozích týdnů jsem byli schopni znovuvytvořit a zrenovovat nesrovnatelnou atmosféru Gothicu na nové technologii, takže při spuštění hry pocítíte, že jste se vrátili do vám dobře známého a fascinujícího světa Gothicu. Já osobně jsem nadšený z každé nové možnosti, kterou naši vývojáři do hry zakomponují a nemohu prostě uvěřit, co nám může nabídnout engine, který jsem sami vytvořili. Hluboký dojem na mě dělá hlavně nový systém animací a jeho použití při soubojích a shader efekty, které používáme na vodu, strukturované povrchy, kůži ... Ovšem o těchto věcech vám ostatní Piraně mohou povědět více.
A samozřejmě: nový hudební systém a dynamická orchestrální hudba...úžasné!
25.) Joaquim Nogueira se ptá: Díval jsem se všude, ale nikde jsem nemohl najít mezinárodní verzi Gothicu 1. Existuje nějaká šance, že by mohl být první díl znovuvydán jako součást gold nebo budget verze?
Michael odpovídá: Gothic 1 (mezinárodní dvojjazyčná verze, kde si v průběhu instalace můžete vybrat mezi angličtinou a němčinou) se právě lisuje a bude dostupný v našem eshopu první únorový týden.
.: nahoru :.
-> END <-
Gothic 3 za 999 Kč
http://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=1645&ref=goif