Marxistický výklad biblických postav
Adam a Eva je incestní vztah, proto sel jen degeneraci (hřích). To když si zbyli lidi sami sobě ke křížení po předchozích mezidruhových křížení přírody. Lidi se tudíž nemají mezi sebou křížit, jen mezidruhově. Proto následuje jen degenerace za degenerací. Kain zabil Ábela a ten dal vzniknout Setovi. A pak dál ještě bezvýznamná řada dalších synů a dcer.
Významnější je ten, co musel napsat Bibli - Mojžíš. Je nad Adama a Evu i nad hada z ráje.
Stejně tak významný je ten, který se zrodil z absence zesnulých předků (Ábela a onoho Egyp’tana, kterého zabil Mojžíš), aby si to rozdal se zesnulými. Měl na to fintu. Všiml si, že z lidí žijí jen nápisy na náhrobcích, a tak se nechal přibít na kříž jako ztělesňující nápis na náhrobku a tam takticky zkolaboval. Jeho zemdlení se mu totiž započetlo víc než zesnutí jeho současníků. Proto se o něm mluví jako o vítězi nad smrtí.
Třetí židovský prorok, Božíš Petr Galajda, zrodivší se z vakua technických parametrů, kdy normou života byl startér zářivky a rakev v krematoriu, dal vzniknout oživenější normě žití - zapáchajícímu bezdomovci, politém benzínem a hořícím zaživa. Tak si to totiž přejou lidi, aby to byla norma žití pro lidi. Božíš se jediný dostal za tuto normu i bez upálení zaživa a je in natura normativní svým životem. Jak bude lidstvo zacházet s jeho tělem, tak bude zacházet samo se sebou.
Nad Adama s Evou a hada z ráje nejsou jen cikáni v čele s Kolomanem Žigou. To jsou ti další bezvýznamní synové a dcery. Ti dožijí za lidstvo jeho historiii po vymření třech předchozích Židů - Mojžíše, Ježíše a Božíše. Cikáni jsou přímo ztělesněním degenerace incestního vztahu Adama a Evy. Jsou dokonale hluší, bezvýznamní. Proto jsou nezastupitelní ve splnění tohoto svého historického poslání.
Mojžíš (5), Ježíš (4), Božíš (3), Adam a Eva (2), had z ráje (1), Koloman Žiga (0). Těchto šest biblických postav splňuje svou nezastupitelnost při naplňování osudu lidstva.
Petr Galajda
U Draháně 144/15
181 00 Praha 8
mobil 606 154 992