Co je to EduMoney??
EduMoney je strategická hra, která každoročně uzavírá letní semestr druhého ročníku specializace Publicita a spolupráce s veřejností. Studenti PSV jsou rozděleni do týmů, vytvoří si vlastní firmu a pracují na projektech pro svého zadavatele. Při hře se klade důraz na prokázání určitých znalostí, proto je semestrálním výstupem za předměty Reklama I. a II. a Management dohromady, každý tým musí předvést co umí. Jedná se tedy o tvůrčí, produkční, strategickou a manažerskou práci.
Zadavatel pro rok 2008: Maximilián Sláva
Téma: Svět v naší hlavě!
Co EduMoney přináší?
Každý tým si musí navrhnout vlastní projekt, tedy i fiktivní firmu, která poté samotný projekt vytváří. Musí navrhnout vlastní strategii a cíle, které chce dosáhnout. Vše jakoby se jednalo o skutečně - reálný - projekt, mimo jiné vytvořit rozpočet, mediální kampaň, produkci celého projektu. Celý záměr se samozřejmě dotáhne do konce – k samotné realizaci projektu.
Cílem hry je ukázat především I. ročníku, který se v tomto období rozhoduje, kterou ze specializací Vyšší odborné školy publicistiky si vyberou, jak vypadá specializace PSV, co se v ní učíme, co umíme a jak s tím dokážeme v reálném světě pracovat.
Hodnocení EduMoney:
Samozřejmě, každá odvedená práce má být náležitě oceněna a tak jsme ohodnoceni formou EuroCreditů, fiktivních peněz, které dostáváme nejen za povinné práce, ale také za aktivity navíc. Podle počtu EuroCreditů má na závěr hry každý tým, který splní stanovený počet, nárok na zápočet.