Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zrychlete! Připravte se na výjimečný zážitek z jízdy – na BMW K 1200 R Sport.

Není cesty zpět: styl nejdrsnějších holých motocyklů v kombinaci s výkonností kapotovaných závodních strojů. Vysoká řídítka pro vysoce přesné řízení, dlouhý rozvor kol pro maximální stabilitu jízdy. Brzdy jako kotvy, otáčky motoru, při kterým vám naskočí husí kůže. Dokonalá polokapotáž umožňuje neúnavnou jízdu maximální rychlostí a stále potěšení z otevřeného pohledu na fantastický řadový 4válcový motor. Jinými slovy jde o správný stroj pro všechny sportovní jezdce, kteří se nikdy nechtějí sehnout. A díky pečlivě vybranému příslušenství je možné jej zcela přizpůsobit individuálním požadavkům. Pro všechny, kteří se rozhodnou pro bezpečnost, stejně jako styl a akci, je možné tento skvělý stroj vybavit jedním z nejmodernějších systému ABS. ESA je další zajímavou možností pro zvýšení bezpečnosti jízdy. Co víc byste mohli žádat? Závodní dráha, vesnické silnice, zóny pro jízdu maximální rychlostí – motocykl K 1200 R Sport zvládne každou výzvu díky výkonu 163 k a točivému momentu 127 Nm. Chcete malou ukázku? Raději se ujistěte, že sedíte dobře – testovací jízda vám může poskytnout nový náhled na dynamiku motocyklu ...

 

Technické parametry

Motor
Druh konstrukce   vodou chlazený čtyřtaktní čtyřválcový motor, dva vačkové hřídele, čtyři ventily na každý válec
Vrtání x zdvih   79 mm x 59 mm
Zdvihový objem motoru   1.157 cm3
Jmenovitý výkon   120 kW (163 koňské síly) při 10.250/min
Max. točivý moment   127 Nm při 8.250/min
Kompresní poměr   13:1
Úprava paliva / systém řízení motoru   elektronické vstřikování, digitální elektronika motoru s integrovanou regulací detonačního spalování (BMS-K)
Čištění spalin   řízený 3-cestný katalyzátor

Jízdní parametry/spotřeba
Maximální rychlost   přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km při konst. 90 km/h   4,7 l
Spotřeba na 100 km při konst. 120 km/h   5,5 l
Druh paliva   Superplus bezolovnatý 98 (ROZ); přes integrovanou regulaci detonačního spalování, ale provozovatelný až po minimální oktanové číslo 95 (ROZ)

Elektrika
Osvětlovací dynamo   alternátor 580 W
Baterie   12 V / 14 Ah

Přenos energie
Spojka   vícekotoučová spojka v olejové lázni, ovládaná hydraulicky
Převodovka   šestirychlostní převodovka řazená ozuby
Sekundární pohon   kardan
 
Podvozek/brzdy
Rám   mostový rám z hliníku, samonosný motor
Vedení předního kola/odpružení   BMW Motorrad Duolever, pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem, tahové stupňové tlumení u SA ESA elektronicky nastavitelné
Vedení zadního kola/odpružení   jednoramenná kyvná páka z hliníkového odlitku s BMW Motorrad Paralever; centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem a s pákovým systémem, předpětí pružiny prostřednictvím ručního kolečka (u zvláštní výbavy ESA elektronické) hydraulicky plynule seřiditelné tahové stupňové tlumení nastavitelné (u zvláštní výbavy ESA stupeň tahu a tlaku nastavitelný elektronicky)
Dráha pružiny vpředu/vzadu   115 mm / 135 mm
Rozchod kol (při normální poloze)   1.580 mm
Závlek (při normální poloze)   107.5 mm
Rejdový úhel hlavy (při normální poloze)   61°
Kola   kola z hliníkového odlitku
Rozměr ráfků vpředu   3,50 x 17
Rozměr ráfků vzadu   5,50 x 17
Pneumatiky vpředu   120/70 ZR 17
Pneumatiky vzadu   180/55 ZR 17
Brzdy vpředu   brzdy s dvojitými kotouči, brzdové kotouče uložené plovoucí, průměr 320 mm, čtyřnásobné písty - pevné sedlo
Brzdy vzadu   jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvojnásobné písty - pevné sedlo
ABS   série: BMW Motorrad Integral ABS (částečně Integral)

Rozměry/hmotnosti
Délka   2.228 mm
Šířka (nad zrcátkem)   856 mm
Výška (bez zrcátka)   1.230 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla   820 mm (zvláštní výbava nízké sedadlo 790 mm)
Délka podsedlového rámu při pohotovostní hmotnosti   1.810 mm (zvláštní výbava nízké sedadlo 1.750 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1)   241 kg
Suchá váha 2)   215 kg
Celková přípustná hmotnost   450 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy)   209 kg
Využitelný obsah nádrže   19 l
z toho rezerva   cca 4,0 l
1) dle směrnice 93/93/EWG se všemi provozními prostředky, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) hmotnost prázdného vozidla bez provozních náplní

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář