Supersport s motorem AMG, karbonovou karosérií a pohonem zadních kol. Sen, ne skutečnost, to je Pagani Zonda C12 S.
Byl vyvíjen několik let a stál konstukéry neuvěřitelné částky, ale je to první sérové auto které pokořilo rychlostní hranici 400 Km/h.
Toto lehké auto váží pouze 500 kg, má dvousedadlový interiér a byl navržený v Británii. Používá kompaktní osmiválec Caparo který produkuje výkon 500 koní, to znamená poměr výkon váha 1000 koní na tunu. Ohromující zrychlení je 0-100 za 2,5 vteřiny, 0-160 za 5 vteřin a 0-160-0 pod deset vteřin, ale budeme si muset počkat na přesný čas abychom mohli rozsoudit Ultimu GTR a Caparo T1, Ultima totiž drží rekord v 0-160-0.
Díky tomuto autu jsem v podstatě začal dělat na této stránce, tak je vhodné abych Reventon je jen malou nápovědou, jak bude vypadat nové superauto od automobilky Lamborghini.Caparo T1
Barabus TKR
s ním začal. Deset let pracovali v utajení inženýři firmy Barabus Sports Car na
vývoji tohoto vozu, celkem se jim to povedlo, jelikož jeho šestilitrová V8 dává výkon
1005 koní. Má lehkou karosérii z uhlíkových vláken, takže s tímto výkonem se
dostane na stovku za 1,67 vteřiny a zastaví se na maximálce 270 Km/h. Během
dalších tří let se počítá s produkcí tří až čtyř set vozů, z nichž každý by měl stát
kolem patácti milionů korun. Tak si počkáme a uvidíme jak to dopadne.Lamborghini pracuje na novém superautě
Lamborghini Gallardo Superleggera
Record blood weight (hypertension)
(AJemeWetsmog, 8. 10. 2018 9:43)