Jdi na obsah Jdi na menu
 


Středa 3.4.

3. 4. 2024

ČJ - úkoly:

1) Čtení slov a příběhu (list/ středa)

 

2) Psaní slabik a slov, ša, še, šiška, šašek (Pís str. 25/ první, druhý a čtvrtý řádek)

 

Den ve společenském - ve čtvrtek, budete-li chtít, můžou se děti připojit tím, že přijdou "pěkně" oblečené :-)

 

Co jsme dnes dělali?

1. hodina ČJ/půlená

Sdílení zážitků z Velikonoc. Velikonoční čtení (kontrola D.Ú.). Psaní - přepis slov (pr. list Prázdninové procvičování/ 2 řádky).

 

2. hodina ČJ

Hra Hláska Š tě probudí + určování pozice Š ve slovech pohybem. Čtení slov, vyhledávání a označování jmen (SL str. 71/boční lišta). Psaní slov (Pís str. 25/ poslední 4 řádky - šála, košík, liška, Vašek). Procvičování čtení slov s porozuměním (viz odkaz).

ČJ - odkaz pro hodinu:

Šš ve slovech, kvíz: https://wordwall.net/cs/resource/71015902

Šš, vyhledávání ve slovech: https://wordwall.net/cs/resource/71016074/kde-je-%c5%a1

 

3. hodina MA

Hra Sousedé s kartičkami, děti vytahují kartičku dle pokynu vyučujícího a k ní přidávají další 2 tak, aby součet tří sousedů byl 5,9,13 atd. Tři sousedé - vyučující ukáže na prstech číslo, které představuje a stoupne si před třídu, potřebuje, aby přišli další 2 sousedé, kteří na prstech ukáží taková čísla, aby součet všech tří čísel byl např. 5, 6, 3 aj. (potom MA 25/9+10 - doplňujeme součty 3 sousedů, učíme se, že v jedné řadě čísel, jsou různé trojice sousedů). Rozdělování na části (MA 25/13). Jedeme bus (MA 26/1). Parkety (MA 26/6 - manipulativně s kartičkami).

 

4. hodina PRV

Motivační píseň Týden (viz odkaz). Vyprávění pohádky O hladové housence (dle PRV str. 53/1 - dramatizace). Vyjmenovávání dnů v týdnu, jejich obkreslování a číslování, vyznačení víkendových dnů (PRV str. 53/2). Víkend - co kdo rád dělá - kreslíme obrázek (PRV str. 53/3).

PRV - odkaz pro hodinu:

Týden, píseň: https://www.youtube.com/watch?v=14a9LSJsGt0

 

5. hodina HV

Dechová a hlasová cvičení. Zpěv písní s doprovodem bubínku, docvičení Jarní písničky. Poslech - O hluchém bubnu I. Hurník (viz odkaz).