Jdi na obsah Jdi na menu
 


13. 9. 2008

Ferrari 550

⇓ Základní údaje o tomto vozu
  Název modelu:   Ferrari 550 Barchetta
  Kategorie:   Kabriolet
  Datum uvedení na trh:   10 / 2000
  Řada:   Ferrari 550
  Vyráběn:   2000 - 2001
  ⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla
  Rozměry (v x š x d):   4550 x 1935 x 1258 mm
  Rozvor náprav:   2600 mm
  Rozchod kol vpředu:   1632 mm
  Rozchod kol vzadu:   1586 mm
  Počet dveří:   2
  Počet míst:   2
  Pohotovostní hmotnost:   1690 kg
  Užitečná hmotnost:   170 kg
  ⇓ Motor, pohonná soustava vozu
  Druh motoru:   V-motor
  Umístění motoru:   vpředu podélně
  Příprava směsi:   vícebodové vstřikování
  Přeplňování:   není
  Zdvihový objem:   5474 ccm
  Počet válců:   12
  Počet ventilů:   48
  Poháněná náprava:   zadní
  Převodovka:   Manuální
  Počet rychlostních stupňů (manuál):   6
  ⇓ Jízdní výkon vozidla
  Točivý moment:   569 Nm při 5000 otáčkách
  Výkon motoru:   356 kW / 485 koní při 7000 otáčkách
  Max. rychlost:   300 km/h
  Zrychlení z 0 na 100 km/h:   4.4 s
  ⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva
  Druh paliva:   Natural 95
  Objem nádrže:   114 litrů
  Spotřeba kombinovaně:   9.9 litrů na 100 kilometrů
  ⇓ Standardní výbava, bezpečnost
  Vybavení interiéru:   Kožená sedadla, Autorádio, Autorádio s CD, Posilovač řízení, Kožený volant, Palubní počítač, Centrální zamykání, Centrální zamykání na DO, Auto alarm, Imobilizér, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu, Kontrola poklesu tlaku v pneumatikách, Bederní opěrky vpředu
  Vybavení exteriéru:   Elektrická zrcátka, Zadní mlhovky, Hliníková kola (Alu kola), Indikátor parkování, Automatický spínač světlometů, Dojezdové rezervní kolo
  Klimatizace:   dvouzónová
  Asistenti:   ABS, ESP, ASR, EBD, EBV, MSR
  Počet airbagů:   2
  Brzdy přední:   kotoučové s vnitřním chlazením
  Brzdy zadní:   kotoučové s vnitřním chlazením
  Sériový rozměr pneu:   255/40 - 295/35 ZR 18
  Kde koupit:    
Další informace: Designér Sergio Pininfarina dostal za úkol navrhnout otevřenou verzi nejvýkonnějšího typu Maranello.řešeím byla studie Rossa, představená na autosalonu v Turíně a oceněná titulem koncept roku 2000.nebylo však v té době reálné jeho uvedení do sériové výroby, proto se nakonec sáhlo po řešení úpravou verze Marranelo- konstruktéři jej zbavili střechy, přidali ochranné hlavové oblouky a vyztužili o něco víc karoserii.

O pohon se stará motor z Marranela v původní nepředělané verzi o objemu 5,7l a výkonem 357Kw/485k, který rozhýbá tohoto hřebce za 4,4s na 100km/h a ručička tachometru se yastaví někde kolem 300km/h
Náhled automobilu Ferrari 550 Barchetta
Náhled automobilu Ferrari 550 Barchetta
Náhled automobilu Ferrari 550 Barchetta
Náhled automobilu Ferrari 550 Barchetta
Náhled automobilu Ferrari 550 Barchetta
Náhled automobilu Ferrari 550 Barchetta
Náhled automobilu Ferrari 550 Barchetta
Náhled automobilu Ferrari 550 Barchetta
 
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář