Způsob komunikace při zahájení provozu
- Plakáty A2 – vylepení na frekventovaných místech, např. informační tabule, zastávky MHD, nástěnky atd.
- Letáky A5 (vč. ukázky jídelního lístku a cen) – distribuce do poštovních schránek
Oslovení široké veřejnosti
- Rozhlasová kampaň v regionální rozhlasové stanici Rádio Blaník
– spoty 20´ informující o existenci restaurace a její nabídce (rok 2004) - Barevné brožurky/letáky o restauraci vč. fotografií, popisu služeb
a ukázky jídelního lístku (pro účel Direct Mailu či limitované distribuce)
Všichny návštěvníci restaurace při placení obdrží:
- Vizitku s kontakty
Další aktivity:
- Funkční www stránky (www.brodiente.cz)
- 2 billboardy (v obou směrech) na hlavní komunikaci mezi
Týncem n. Sázavou a Benešovem - Navigační tabule v Týnci n. Sázavou
- Inzerce v médiích, které vycházejí jednou ročně, půlročně či kvartálně,
například v: regionálních mapách, které jsou zdarma k dispozici v informačních střediscích celého regionu; průvodcích regionu; odborných publikacích, zabývajících se přehledy restauračních a hotelových zařízení v regionu,
např. Posázaví; katalogu „Jíst a pít“, který vydávají Zlaté stránky - PR – článek v časopisu Halina, či fotografie restaurace na pohlednici z regionu atd.
Plánované aktivity:
- Výroba sirek s firemním potiskem (praktický reklamní nosič)
- Oslovení matriky v Benešově za účelem nabídky služeb všem,
kteří plánují svatbu (svatební hostiny)