Jdi na obsah Jdi na menu

*Způsob komunikace při zahájení provozu
  • Plakáty A2 – vylepení na frekventovaných místech, např. informační tabule, zastávky MHD, nástěnky atd.
  • Letáky A5 (vč. ukázky jídelního lístku a cen) – distribuce do poštovních schránek

*Oslovení široké veřejnosti

  • Rozhlasová kampaň v regionální rozhlasové stanici Rádio Blaník
    – spoty 20´ informující o existenci restaurace a její nabídce (rok 2004)
  • Barevné brožurky/letáky o restauraci vč. fotografií, popisu služeb
    a ukázky jídelního lístku (pro účel Direct Mailu či limitované distribuce)
*Všichny návštěvníci restaurace při placení obdrží:
  • Vizitku s kontakty
*Další aktivity:
  • Funkční www stránky (www.brodiente.cz)
  • 2 billboardy (v obou směrech) na hlavní komunikaci mezi
    Týncem n. Sázavou a Benešovem
  • Navigační tabule v Týnci n. Sázavou
  • Inzerce v médiích, které vycházejí jednou ročně, půlročně či kvartálně,
    například v:
    regionálních mapách, které jsou zdarma k dispozici v informačních střediscích celého regionu; průvodcích regionu; odborných publikacích, zabývajících se přehledy restauračních a hotelových zařízení v regionu,
    např. Posázaví; katalogu „Jíst a pít“, který vydávají Zlaté stránky
  • PR – článek v časopisu Halina, či fotografie restaurace na pohlednici z regionu atd.
*Plánované aktivity:
  • Výroba sirek s firemním potiskem (praktický reklamní nosič)
  • Oslovení matriky v Benešově za účelem nabídky služeb všem,
    kteří plánují svatbu (svatební hostiny)