CZ tuning pro Corvettu
Možná si ještě pamatujete, jak před několika lety firma Innotech šokovala veřejnost záměrem vyrobit po Tatře MTX další český supersport. Jenže pokud mě paměť neklame, z projektu nějak sešlo. Tak tu máme jako menší náplast alespoň originální tuning supersportu z Ameriky.
Česká korveta asi pila hodně cappucina a cpala se špagetam a pizzou, protože nám trošku zitalštěla. Příď vozu trochu připomíná Ferrari 599 GTB a i zadek jako by se chtěl podobat klasickým italským sporťákům z poloviny minulého století (podobě svou úpravu pojali také u Geigercars) a je, stejně jako zbytek panelů karoserie, zhotovena z uhlíkového kompozitu a skelných vláken. Na přední nápravě se točí 9×19" kovaná kola od firem HRE nebo Forgeline, vzadu mají rozměr 12×20 palců. Na přání je lze mít i se středovou maticí a pokud by se vám snad nepozdávaly, lze je nahradit karbonmagnéziovými ráfky Dymag. Karbon najdete i na rámu sedadel čalouněných italskou a anglickou kůží. Váha vozu se tak snížila na přibližně 1400 kg.
Vůz má také nový výfuk a změněné brzdy. Původní kotouče lze nahradit 14" (355 mm) nebo 15" (380 mm) od firem Brembo nebo BAER. V nabídce je i tuning motoru – šestilitrový LS2 je upraven na výkon 500 koní (368 kW), 6,2l LS3 pak na 560 koní (412 kW) v případě atmosférického plnění. Pokud si vyberete verzi se dvěma turby, počítejte se stádečkem o počtu hlav od 600 k (441 kW) do tisíce koní (735 kW).
Innotech plánuje i další verze úprav na bázi Vette, a to včetně tuningu sportovních variant Z06 a ZR1. Chystá se i otevřený Innotech C6 Speedster. Přestože jde o českou firmu, tuningové úpravy budou bohužel vznikat v USA.