MIstrovství-Bojove
Většinou Válečnicctví,Obrana,Vrah,Sen a Lovectví.Bojovník bi mněl dávat aurbity do sýli nebo obratnosti.Bojovník bojuje na blískos nebo když ma luk tak může střilet na dálku ale moc nedoporučuju protože je pomalej.Povolání je smíchání různých mistrovství.
Válečnictví
Válečný roh
Triumfální zvuk válečného rohu dočasně omráčí nepřátele.
úroveň 1:
52 Cena energie
8 m dosah
1.5 - 3 sek. omráčení
-
Roh zkázy
Zvuk hrdinova rohu oznamuje zkázu nepřátel a oslabuje jejich schopnost bránit se.
úroveň 1:
20 Cena energie
9% snížení protivníkova zdraví
12 snížení zbroje po 10 sek.
Roh předků
Zvuk tohoto rodinného dědictví přivolá z Elysejských polí mocného ducha dávného hrdiny, který stane po hrdinově boku.
úroveň 1:
225 Cena energie
3 limit přivolání
Předek válečník - atributy:
Doba života 24 sek.
250 zdraví
300 energie
Předek válečník - schopnosti:
47 - 53 zranění
Válečné tornádo
Spustí hrozivý rotující útok, který může zranit až čtyři nepřátele. Zpočátku není každý zásah tak silný jako normální útok, ale efektivita se s úrovní zvyšuje.
úroveň 1:
65 Cena energie
Oblouk útoku 360°
Max. počet cílů: 4
-25% zranění
+300% pohybu
-
Proseknutí tepny
Přidá k tornádu zranění za krvácení a zvýší počet zasažených nepřátel. Alespoň jedna zbraň musí být měč nebo sekera.
úroveň 1:
12 Cena enegie
Max. počet cílů: 1
77 - 77 krvácející zranění po více než 5 sek.
Zteč
Pokud používá hrdina zteč jako svůj standardní útok, bude se při každém zásahu nepřítele zteč nabíjet a způsobovat další poškození, dokud se nedostane na aktuální úroveň. Síla zteče ale rychle vyprchá, pokud hrdina neútočí.
úroveň 1:
1 Cena enegie
1 úrovně nabití
+10% zranění
-
Ignorování bolesti
Absolutní soustředění v žáru bitvy umožňuje hrdinovi ignorovat fyzické a bodné zranění.
úroveň 1:
3% odolnosti vůči zranění
3% odolnosti vůči bodnému zranění
-
Podříznutí šlach
Útok zamířený na nepřítelovy nohy snižuje jeho schopnost běhu a na krátkou dobu zvyšuje zranitelnost protivníka.
úroveň 1:
8 snížení obranné schopnosti po 3 sek.
8 snížení zbroje po 6 sek.
10% pomalejšího pohybu po 5 sek.
-
Bojový zápal
Při zteči hrdina pokračuje stále kupředu a jeho setrvačnost se nedá jen tak zastavit, pohyb a útočení je rychlejší.
úroveň 1:
+6% pohybu
+6% rychlosti útoku
Uhýbání
I nejsilnější zbroj má svá slabá místa, takže nejlepší způsob, jak přežít, je nenechat se zasáhnout.
úroveň 1:
3% pravděp. na vyhnutí se útoku
Bitevní standarta
Bitevní standarta dodá spojencům odvahu v boji.
úroveň 1:
50 Cena energie
Bitevní standarta - atributy:
Doba života 18 sek.
180 zdraví
Bitevní standarta - schopnosti:
Bitevní standarta
20 sek. Trvání
12 m dosah
12% absorpce zranění
+1 ke všem dovednostem
12 zranění
+16 útočná schopnost
-50% ceny energie
-
Triumf
Nepřátelé, kteří pochopí nevyhnutelnost hrdinova vítězství, ztratí odvahu a síla jejich útoků zeslábne.
úroveň 1:
12 m dosah
-15% zranění
-15% odolnosti vůči zranění
-50% odolnosti vůči omráčení
Bojová zuřivost
Každý nepřátelský zásah může s určitou pravděpodobností vyvolat u hrdiny smrtící bojovou zuřivost, která přidává k útoku bonusové zranění a zvyšuje útočnou schopnost.
úroveň 1:
8% šance na aktivaci
10 sek. Trvání
8 zranění
+50% útočné schopnosti
-
Drtivý úder
Přidává pravděpodobnost, že útoky během bojové zuřivosti způsobí bonusové zranění.
úroveň 1:
25% pravděp. : 25 - 51 zranění
-
Protiútok
Přidává šanci na provedení protiútoku po zásahu nepřítele, když je hrdina ve stavu bojové zuřivosti.
úroveň 1:
15% pravděp. : 18 - 31 odveta zraněním
Zbraňový výcvik
Díky létům výcviku s mečem, sekerou a palicí můžeš rychleji útočit a rychleji reagovat na nepřátelské útoky.
úroveň 1:
+10% útočné schopnosti
+5% rychlosti útoku
-
Duální zbraně
Efektivní používání dvou zbraní najednou.
úroveň 1:
12% šance na použití
-
Podseknutí
Technika boje se dvěma zbraněmi, která zvyšuje způsobené zranění o 50%.
úroveň 1:
3% šance na použití
+50% zranění
-
Křižový řez
Technika boje se dvěma zbraněmi, která umožňuje zasáhnout až dva nepřátele.
úroveň 1:
3% šance na použití
Oblouk útoku 90°
Max. počet cílů: 2
15 krvácející zranění po více než 5 sek.
-
Otočka
Technika boje se dvěma zbraněmi, která zasáhne tři nejbližší nepřátele.
úroveň 1:
3% šance na použití
Oblouk útoku 360°
Max. počet cílů: 3
18 krvácející zranění po více než 5 sek.
1 sek. omráčení
Sen
Zkreslující vlna
Vyvolá silovou vlnu, která je stvořena z chaotických útržků reality. Těžce poškozuje tělo i mysl nepřátel.
úroveň 1:
36 Cena energie
12 zranění
50% zpomalení po 4 sek.
-
Chaotická rezonance
Zesiluje účinky zkreslení fyzického světa - rozbíjí zbroj a láme kosti.
úroveň 1:
8 Cena energie
+14% zranění
25 snížení zbroje po 5 sek.
-
Psionické obětování
Přetvoří psionickou energii v elektrizující poryv, který v krátké době způsobí strašlivý zážeh.
úroveň 1:
18 Cena energie
96 zranění elektřinou po více než 4 sek.
+50% zranění, pokud jsou nepřítelem Démoni
Přízračný úder
Pomocí tohoto kouzla dokážeš mizet ze světa živých, nenadále se objevit přímo u nepřítele a zasadit mu neskutečně silnou ránu.
úroveň 1:
50 Cena energie
+35% celkové poškození
-
Zloděj snů
Ničí nepřátele a krade jim jejich sílu přímo skrze sny, které nosí ve své mysli.
úroveň 1:
10 Cena energie
Oblouk útoku 360°
Max. počet cílů: 3
171 zranění
90 vysátí energie po více než 3 sek.
1.5 sek. omráčení
Zkreslení reality
Obklopí tě mocnou vlnou zkreslené reality, která těžce zraní každého nešťastníka, který se ji připlete do cesty.
úroveň 1:
100 Cena energie
8 m dosah
57 zranění
45 zranění vitality
1.5 sek. omráčení
-
Trhlina v časoprostoru
Posiluje vlny překroucené reality a vrhne na nepřátele proud silné psionické energie, která jim způsobí rozsáhlá poranění a dočasně je zmrazí v čase.
úroveň 1:
3 Cena energie
216 zranění elektřinou po více než 4 sek.
15% energie vysáto(45% vysáté energie způsobuje zranění)
1.5 sek. zkamenění
+27 zranění, pokud jsou nepřítelem Démoni
Psionický dotyk
Do tvých zbraní se soustředí psionická energie, která při kontaktu s nepřáteli rezonuje tak, že jim láme kosti v těle.
úroveň 1:
3 úrovně nabití
+30% celkové poškození
15 zranění vitality
-
Psionický plamen
Psionická energie zažehne v oběti palčivý plamen, který vybuchne a popálí nejen její fyzické tělo, ale zraní i okolní nepřátele.
úroveň 1:
3.5 m dosah
36 zranění elektřinou po více než 4 sek.
+8% zranění, pokud jsou nepřítelem Démoni
Zkreslující pole
Tvého hrdinu obklopí psionická síla, utkaná z přediva samotné reality. Odráží část ran, které ti nepřátele uštědří, a zraňuje každého, kdo tě napadne.
úroveň 1:
5% šance na aktivaci
15 sek. Trvání
18 absorpce zranění
3 odveta zraněním
Písky spánku
Uspí nepřátele a znehybní je, dokud kouzlo neodezní nebo dokud je neprobudí útok.
úroveň 1:
25 Cena energie
2.5 - 4.0 sek. spánku
Vyvolání noční můry
Ze světa snů přivolá přízrak noční můry, který ti bude pomáhat.
úroveň 1:
150 Cena energie
Noční můra - atributy:
105 zdraví
930 energie
Noční můra - schopnosti:
Psionický paprsek
8 zranění
8 zranění vitality
Uhýbání
34% pravděp. na vyhnutí se útoku
+34% pravděp. na uhnutí před střelami
-
Hypnotický pohled
Noční můra dokáže svým neodolatelným pohledem ovládnout slabší mysl a vnést tak do jejich srdcí chaos a zmatek. Budou pak bezcíleně pobíhat po bojišti a napadat domnělé nepřátele, které vidí jen ve svých představách.
úroveň 1:
72 Cena energie
3 sek. zmatení
-
Mistrovská mysl
Noční můra dokáže v myšlenkách komunikovat s tvými služebníky a řídit jejich útoky. V boji tak budou mnohem užitečnější.
úroveň 1:
50 Cena energie
15 m dosah
Bonus ke všem zvířatům:
+5% celkové poškození
+30% regenerace zdraví
+30% regenerace energie
Jasnovidný sen
Pokud si dokážeš udržet vědomi i ve spánku, můžeš ze světa snů získávat mnohem více schopností.
úroveň 1:
+10% zranění
+15% zranění elektřinou
+15% zranění vitality
-
Jasnovidnost
Předvídání blízké budoucnosti ti v boji umožní držet se krok před nepřáteli.
úroveň 1:
+5% útočné schopnosti
+5% obranné schopnosti
-
Proud času
Toto kouzlo mírně urychlí čas, který kolem tebe probíhá, takže se budeš moci pohybovat rychleji a lépe předvídat útoky protivníků. Také ruší případné zpomalovací účinky nepřátelských útoků.
úroveň 1:
+2% celkové rychlosti
+3% pravděp. na uhnutí před střelami
8% odolnosti vůči zpomalení
Empatický trans
Vytvoří telepatické spojení s nepřáteli, kteří sami pocítí rány, které ti uštědřují. Boj jim tak přinese pouze zkázu a utrpení. Dovednost transu - najednou lze aktivovat pouze jediný trans.
úroveň 1:
1 Když je aktivována, stojí energii za sek.
12 m dosah
3 - 10% zranění způsobeného útokem převedeno na zdraví
15% odraženého zranění
Rekonvalescenční trans
Pokojný stav, kdy mysl odpočívá, urychluje obnovování života i schopnost pohlcovat útoky. Účinkuje jak na tvého hrdinu, tak i na jeho spojence. Dovednost trans - najednou lze aktivovat pouze jediný trans.
úroveň 1:
12 m dosah
3% absorpce zranění
+1 regenerace zdraví za sek.
+1 regenerace energie za sek.
+100 energie rezervováno
Hněvivý trans
Z hrdinova těla začnou vycházet vlny negativní psionické energie, které naruší myšlení nepřátel a propálí se i skrze jejich fyzickou podstatu. Dovednost trans - najednou lze aktivovat pouze jediný trans.
úroveň 1:
1 Když je aktivována, stojí energii za sek.
2.8 m dosah
26 zranění elektřinou po více než 4 sek.
10% snížení odolnosti po 4 sek.
1.0 sek. ochromení schopností
Obrana
Nošení zbroje
úroveň 1:
-8% požadavek na sílu pro zbroj
-8% požadavek na sílu pro štíty
+6% absorpce zbroje
Odražení štítem
Speciální technika boje, při níž hrdina způsobuje zranění zbraní i štítem.
úroveň 1:
6% šance na použití
33 snížení obranné schopnosti po 3 sek.
Znehybnění
Bojová technika, která používá štít k odražení nepřátel a k narušení jejich rovnováhy.
úroveň 1:
6% šance na použití
12 zranění
50% pomalejší útok po 5 sek.
Omráčení
Technika boje, při které hrdina omráčí nepřítele štítem.
úroveň 1:
6% šance na použití
Oblouk útoku 120°
Max. počet cílu: 3
9 - 16 zranění
50 snížení útočné schopnosti po 3 sek.
3 sek. ochromení schopností
Beranidlo
Útok štítem, jenž způsobuje větší zranění a na čas zpomalí nepřátelské útoky.
úroveň 1:
12 Cena energie
4 zranění
+3% zranění
18% pomalejší útok po 8 sek.
-
Zničení zbroje
Zvyšuje účinek beranidla, které může zasáhnout až tři cíle a poškodit jejich zbroj.
úroveň 1:
15 Cena energie
Oblouk útoku 90°
Max. počet cílů: 3
6 snížení zbroje po 5 sek.
Proměna v kolos
Hrdina se změní na kolos, který snadno rozdrtí své nepřátel.
úroveň 1:
10 Když je aktivována, stojí energii za sek.
24 sek. Trvání
30% absorpce zranění
+50% zranění
+30% síly
+30 zdraví
-15% celkové rychlosti
Rychlé zotavení
Díky obrátnému používání štítu může hrdina v případě potřeby po určitý čas blokovat několik nepřátel úžasnou rychlostí.
úroveň 1:
50 Cena energie
18 sek. Trvání
-32% doba obnovení blokování štítem
+10% absorpce zbroje
+4% blokování štítem
Útok štítem
Hrdina se odhodlaně vrhne na nepřátel a svým štítem mu způsobuje další zranění. Kdo neunikne z jeho dosahu, bude navíc omráčen.
úroveň 1:
30 Cena energie
10 - 15 zranění
1 sek. omráčení
+300% pohybu
-
Ochromení
Zvyšuje účinek útokem štítem, nepřátelé poblíž se polekají a nebudou moci dočasně používat své schopnosti.
úroveň 1:
12 Cena energie
Oblouk útoku 360°
Max. počet cílů: 2
1.5 sek. ochromení schopností
Bitevní uvědomělost
Aktivuje stav zvýšené uvědomělosti, při níž hrdina a spojenci reagují na útoky efektivněji.
úroveň 1:
5 m dosah
+10 obranné schopnosti
+75 energie rezervováno
4 zbroje
-
Soutředění
Soustředění umožňuje hrdinovi a jeho spojencům rychle reagovat na nepřátelé útoky a zvyšuje šanci na úspěšné blokování štítem.
úroveň 1:
+15 energie rezervováno
+5% blokování štítem
-
Železná vůle
Dodá spojencům odhodlání bojovat i proti velké přesile.
úroveň 1:
+10 energie rezervováno
30% odolnosti vůči omráčení
30% snížené doby uvěznění
30% snížené doby zmražení
30% ochrany před ochromením
Podpora
Jasný zvuk hrdinova rohu může zvrátit průběh bitvy, když donutí spojence bojovat s obnovenou vitalitou.
úroveň 1:
51 Cena energie
10 sek. Trvání
10 m dosah
+180 zdraví obnoveno
+150% regenerace zdraví
5 zbroje
-
Inspirace
Postupně regeneruje ztracenou energii spojenců a umožní jim tak pokračovat v bitvě.
úroveň 1:
1 sek. Trvání
+2.8 regenerace energie za sek.
+10% celkové rychlosti
-
Vzdor
Po použití podpory se bude nakrátko určité procento újmy, kterou ti nepřátelé způsobí, vracet zpátky na ně.
úroveň 1:
8 Cena energie
10% odolnosti vůči elementům
5% odraženého zranění
Omračující úder
Palcáty a podobné zbraně získají pravděpodobnost na omráčení. Tato schopnost rovněž prodlužuje trvání omračujících útoku.
úroveň 1:
+10% omráčení
5% pravděp. : 1 sek. omráčení
Adrenalin
Každý nepřátelský zásah má šanci na spuštení adrenalinu, který zlepší regeneraci života.
úroveň 1:
5% šance na aktivaci
12 sek. Trvání
+5 regenerace zdraví za sek.
-
Houževnatost
Nával adrenalinu se dostaví častěji.
úroveň 1:
-30% dobití
-
Obranná reakce
Je-li hrdina pod vlivem adrenalinu, zvyšuje způsobené zranění a rychlost útoku.
úroveň 1:
+15% zranění
+4% celkové rychlosti
Mistrovství lovu
Lovectví
Lesní moudrost
K přežití v divočině je nezbytně nutná schopnost bojovat lukem a kopím. Díky zkušenostem s těmito zbraněmi je může hrdina používat s vyjímečnou rychlostí a přesností.
úroveň 1:
+10% obranné schopnosti
+5% rychlosti útoku
Bylinkářství
Hrdina se naučil poznávat a používat léčivé byliny. Po použítí dočasně vzroste jeho odolnost vůči jedům a zrychlí se regenerace zdraví.
úroveň 1:
35 Cena energie
180.0 sek. Trvání
+3.0 regenerace zdraví za sekundu
30% odolnosti vůči jedu
Vábnička
Umístí vábničku, která přiláká monstra z okolí.
úroveň 1:
34 Cena energie
3limit přivolání
Vábnička - atributy
Doba života 30.0 sek.
120 zdraví
15 energie
Vábnička - schopnosti:
Provokace
15 Cena energie
5.0 m dosah
-
Detonace
Umístí do vábničky skrytou nálož, která po jejím zničení exploduje. Aby došlo k výbuchu musí mít vábnička plnou energii.
úroveň 1:
15 Cena energie
6 projektilů
3.0 m dosah
36 - 58 ohnivého zranění
Umění lovu
Lovecké zkušenosti pomáhají hrdinovi, když stojí proti známým cílům, jako jsou zvířata a zvířecí lidé.
úroveň 1:
15.0 m dosah
+12% bodného zranění
+15% krvácejícího zranění
+75 energie rezervováno
+3 zranění, pokud jsou nepřítelem Pololidé
+3 zranění, pokud jsou nepřítelem Bestie
-
Do krytu
Hrdina dokáže využít okolních nerovností tak, aby vystavil co nejmenší část těla nepříteli, zatímco sám útočí.
úroveň 1:
+8% pravděpodnost na uhnutí před střelami
+10 energie rezervováno
-
Jasná stopa
Propůjčí lovcům schopnost neúnavně stopovat kořist, takže ani nejhustší křoví nezpomalí jejich postup.
úroveň 1:
+5% pohybu
+50 energie rezervováno
100% snížené doby uvěznění
Probodnutí
Mocný a dobře mířený úder kopím způsobí nepříteli hrozivé bodné zranění.
úroveň 1:
30 Cena energie
25 bodného zranění
8% snížení protivníkova zdraví
+300% pohybu
-
Vykuchání
Zaměření citlivých bodů na protivníkově těle způsobí hrdina nepříteli krvácení, které jej nadále oslabuje.
úroveň 1:
5 Cena energie
33 krvácející zranění po více než 3.0 sek.
Vykrvácení
Bojová technika, která využívá luk nebo kopí ke způsobení hlubokých ran, jež dlouho krvácí.
úroveň 1:
6% šance na použití
48 krvácející zranění po více než 3.0 sek.
Salva
Bojová technika, která používá luk nebo kopí k trojitému rychlému útoku.
úroveň 1:
6% šance na použití
Ostrostřelec
Ostrostřelec dokáže vystřelovat šípy, které létají rychleji a mají zvýšení bodného zranění.
úroveň 1:
2 Cena energie
4 bodného zranění
+30% zvýšení rychlosti projektilů
-
Průrazné šípy
Vylepšíte-li hlavici svých šípů, budou cílem pronikat snáze a zasahovat i další nepřátele, kteří se jim namanou do cesty.
úroveň 1:
1 Cena energie
8.0% pravděp. na proražení nepřátel
+5% bodného zranění
+9% krvácejícího zranění
-
Tříštivé střely
Jen nejlepší mistři šípařů vědí, jak vytvořit hlavice šípů, které se po zásahu roztrhnou a rozhodí do všech stran úlomky ostré jako žiletky. Každý úlomek způsobí zasaženým nepřátelům průrazné poškození.
úroveň 1:
1 Cena energie
3 - 4 fragmenty
15 bodného zranění
Lovecký pokřik
Ti, kteří zaslechnou lovecký pokřik, budou bojovat rychleji a obratněji.
úroveň 1:
45 Cena energie
28.0 sek. Trvání
15.0 m dosah
18 - 18 krvácejícího zranění po více než 3.0 sek.
+15% rychlosti útoku
+33% zranění, pokud jsou nepřítelem Pololidé
+33% zranění, pokud jsou nepřítelem Bestie
-
Využití slabosti
Hrdina využije chyby protivníka a v příhodné chvíli mu způsobí vážná zranění.
úroveň 1:
10 Cena energie
+58% bodného zranění
+58% krvácejícího zranění
Polapení
Vržená síť zabrání protivníkovi v pohybu. Nepřátelé mohou stále útočit na každého, kdo se k nim přiblíží.
úroveň 1:
15 Cena energie
3.0 sek. Trvání
15 bodného zranění
-33% obranné schopnosti
-
Ostnatá síť
Nepřátelé, kteří uvíznou v síti, se zraní o háčky, jež jim navíc přivodí krvácení.
úroveň 1:
45 krvácející zranění po více než 3.0 sek.
Studium kořisti
Pozorování kořisti z větší vzdálenosti může lovec odhalit slabiny, díky kterým pak způsobuje větší bodná zranění.
úroveň 1:
35 Cena energie
8.0 sek. Trvání
6.0m dosah
-21% odolnosti vůči zranění
-21% odolnosti vůči bodnému zranění
-
Vyplašení
Vyláká nepřátele na otevřené prostranství, takže jsou snáze zasažitelné.
úroveň 1:
10 Cena energie
-14% obranné schopnosti
-14% odolnosti vůči elementům
Vražednictví
Bleskový prášek
Trik pouťových kouzelníků použitý pro jiné účely. Záblesk a kouř oslepuje okolní nepřátele, snižuje tak jejich schopnost zasáhnout a navíc je může i dezorientovat.
úroveň 1:
53 Cena energie
3.8 m dosah
30% šance na nepovedený útok po 8.0 sek.
30% pravděpodobnost: 3.0 - 8.0 sek. zmatení
Bomba s jedovatým plynem
Vržená bomba po nárazu uvolní jedovatý plyn, který zraňuje nepřátele a oslabuje jejich útoky.
úroveň 1:
45 Cena energie
3.2 m dosah
98 - 98 zranění jedem po více než 6.0 sek.
33% zpomalení po 6.0 sek.
-
Šrapnel
Bomba je navíc nabita třaskavinou a kovovými fragmenty, takže po nárazu exploduje a vystřelí do okolí smrtící šrapnely. Každý šrapnel způsobí zasaženým nepřátelům průrazné zranění.
úroveň 1:
5 Cena energie
1.5 m dosah
9 - 11 fragmentů
55 krvácejícího zranění po více než 5.0 sek.
24 bodného zranění
Otrávená zbraň
Pokryje zbraň silným jedem.
úroveň 1:
1 Když je aktivována, stojí energii za sekundu
25 - 25 zranění jedem po více než 6.0 sek.
+50 energie rezervováno
-
Rulík
Štáva z jedovatého rulíku způsobuje, že otrávené zbraně nepřítele také zpomalují.
úroveň 1:
+15% zranění jedem
10% zpomalení po 5.0 sek.
-
Destilace jedů
Studiem alchymistických procesů je možné destilovat přirozené toxiny a zvyšovat tak sílu i dobu trvání všech otrávených útoků.
úroveň 1:
+12% zranění jedem s +10% zlepšeného trvání
-
Mandragora
Zvyšuje pravděpodobnost, že jed otráví i mysl nepřítele a uvrhne ho do stavu značného zmatení.
úroveň 1:
1 Když je aktivována, stojí energii za sekundu
15% šance na nepovedený útok po 3.0 sek.
12% pravděpodobnost: 1.8 - 2.4 sek. zmatení
Deaktivace pasti
Díky bohatým zkušenostem s pastmi a magickými zařízeními dokáže vrah snadno deaktivovat pasti a vyhnout se tak zranění.
úroveň 1:
+50% zranění, pokud jsou nepřítelem Zařízení
+10% menší zranění, pokud jsou nepřítelem Zařízení
Umístění pasti
Umístí mechanickou past, která se spustí, když se nepřítel přiblíží, a začne jej rychle ostřelovat smrtícími šipkami.
úroveň 1:
25 Cena energie
1.0 m dosah
3 limit přivolání
Střílející past - atributy:
Doba života 30 sek.
52 zdraví
Střílející past - schopnosti:
Umístění pasti
1 projektil
8 - 15 bodného zranění
-
Rychlé pokládání
Zkušenost v pokládání pasti snižuje dobu, za kterou může hrdina umístit další past.
úroveň 1:
-18% dobití
-5% ceny energie
-
Zlepšený střelecký mechanismus
Zvyšuje rychlost pasti.
úroveň 1:
3 projektily
10% pravděp. na proražení nepřátel
+15% bodného zranění
+30 zdraví
Vrhací nože
Vrhnutí čepele, jež po zásahu způsobí zranění z krvácení.
úroveň 1:
18 Cena energie
1 projektil
100% pravděp. na proražení nepřátel
48 krvácející zranění po více než 3 sek.
15 bodného zranění
-
Sprška nožů
Hrdina dokáže hodit více nožů najednou, jejichž sprška srazí nepřátele k zemi.
úroveň 1:
5 Cena energie
1 projektil
+51% bodného zranění
Péče o čepel
Pokud je tato schopnost aktivní, budou čepele mečů a kopí hrdiny i spojenců ostré jako břitva a budou způsobovat větší bodná zranění.
úroveň 1:
16 m dosah
+16% bodného
3 bodného zranění
+50 energie rezervováno
Otevřená rána
Přidá pravděpodobnost, že čepel způsobí další zranění krvácením, platí pro používání meče, kopí luku nebo sekery
úroveň 1:
33% pravděp.: 27 krvácející zranění po více než 3 sek.
Smrtící úder
Jediný vražedný úder násobící normální zranění.
úroveň 1:
52 Cena energie
+225% zranění
+225% bodného zranění
-
Smrtelné zranění
Omráčí oběti smrtícího úderu a značně zesílí účinek jedu a krvácení.
úroveň 1:
15 Cena energie
+60% krvácející zranění
+60% zranění jedem
3 sek. omráčení
Vypočítaný úder
Používá se místo normálního útoku, každý čtvrtý zásah vypočítaným úderem zvyší způsobené zranění.
úroveň 1:
3 úrovně nabití
+45% zranění
35 bodného zranění
-
Štastný zásah
Nezvykle vysoké štěstí poskytuje šanci na zásah, který projde nepřátelským brněním jako máslem a způsobí obrovské zranění.
úroveň 1:
33% Šance na jedno z následujících:
39 zranění
+50% bodného zranění
60 krvácející zranění po více než 5 sek.
Anatomie
Díky dobré znalosti anatomie je možné mířit útoky na zranitelná místa v těle, což zvyšuje pravděpodobnost na způsobení krvácení, které navíc zesiluje.
úroveň 1:
+36% krvácející zranění