První generace iPhonu způsobila malou revoluci. Ani ne tak svojí výbavou jako svým uživatelsky velmi přívětivým ovládáním. Dosud se mobilní telefony nebo komunikátory s dotykovým displejem ovládaly pomocí dotykového pera, od příchodu iPhonu postačí pouze prsty. Z iPhonu se stal fenomén. První generace se prodalo zhruba šest milionů kusů, což je na vůbec první mobilní telefon od výrobce více než slušné číslo. Podle počtu vydaných článků a televizních reportáží týkajících se iPhonu všude po světě se může zdát, že důležitější mobil v současnosti neexistuje. Úspěch iPhonu, na nějž se tvořily fronty v den začátku prodeje, i když jej nikdo ještě neměl v ruce, podnítil konkurenci, která se snaží na tento fenomén zareagovat. Nejrychleji se konceptu iPhonu chytili korejští výrobci LG a Samsung. Model Prada od LG se dokonce začal prodávat ještě před iPhonem, i když byl představen o něco později než iPhone.
Svůj "iPhone“ se snaží nabídnout všichni velcí výrobci mobilních telefonů. O plánech Nokie se již nějaký čas ví, generální manažer Nokie se dokonce nechal slyšet, že úspěšný koncept okopírují a ani se nebudou stydět. Mobil ve stylu iPhonu připravuje i Motorola a Sony Ericsson. Pozadu nechce zůstat ani hlavní konkurent Apple na severoamerickém trhu, společnost RIM, známá svými komunikátory BlackBerry. |
Náhledy fotografií ze složky Mobily - recenze