A nyní se vrhněme diskutovat
Směle sem vkládejte své názory.
Komentáře
Přehled komentářů
Narodil jsem se v roce 1984 v český lípě.První mé setkání s něčim co by se dalo považovat za ufo-ifo se stal,když jsem chodil do školky.Mocvzpomínek z dětství nemam,ale tohlesi pamatuju dost přesně.Byly jsme se školkou na procházce u místního hřebčína na dostihový dráze a viděli jsme předmět modrošedý barvy.U tohoto pozorování bylo asi třicet lidí včetně učitelek.Vyvolalo to tehdy obrovský rozruch,protože objekt byl zaznamenaný i radarem.Podotýkám,že v té době byli ještě asi pul roku u moci komunisté.Cizí páni přišly do školky a museli jsme jim to kreslit.Pak nám 5-ti letým dětem řekli,že budeme li o tomto někdy někde mluvit,vezmou nám maminku a tatínka a už je nikdy neuvidíme.Oni se ale občas vrací.Nikdy mi neublížili,alemám hroznej strach.Kdyby přišli a zeptali se mně,vyšel bych jim vstříc.Nikdy jsem se nemohl kvůli svému postavení nikomu svěřit.Je někdo kdo to taky musí snášet?Ozvi se na meil chonglee@seznam.cz .Nevičítám nikomu jestli nevěří.Vtipálci si asi smlsnou,ale snad se ozve někdo kdo má SKUTEčNE stejný problém.
Re: od malička vím co se děje...
(viktorka, 10. 1. 2015 16:46)před několika lety jsem se jela podívat na dva krásné kruhy v obilí. Dokonce jsem si je mohla z určité výšky vyfotografovat. Pohybovala jsem se v kruhu asi 20 minut. Obilí bylo vyzrálé do zlatova, v kruhu leželo jako vyžehlené, ale ne zlámané. V případě takové zralosti by se jednotlivé klasy určitě zlámaly. Natrhala jsem si hrst těch kladů a doma jsem je dala do ozdobné dózy. Vedle ní jsem pak večer vložila do vázy s čistou vodou čerstvě nastříhané mečíky. Ráno byly mečíky ohnuté, hlavičkami dolů, ale ne zvadlé. Stejně jako ty klasy na poli. Nikdo mi dosud nevysvětlil, co mohlo být příčinou. Zřejmě skutečně nějaká energie z těch klasů .
Únosy do UFO neexistují-pravda
(Jesoah Soa Kcha, 21. 4. 2012 22:02)Do UFO nikdo býti unesen nemůže, jelikož UFO jest názvem pozemským, pocházejícím z jazyka anglického Unidetificated Flying Object. Lidé jsou unášeni do kosmických lodí. Nemohou být unášeni do něčeho, co pojmenovati nelze pro neznalost letícího objektu, kteý není vidět dobře z pohledu pozemského.
Re: Únosy do UFO neexistují-pravda
(Kristina, 26. 4. 2012 17:47)
Naprosto souhlasím zde s panem Jesoah... Mysleme racionálně.
Ufo si skutečně vymysleli lidé.
Dnešní fota, záběry z kamer atd. mají fanoušky - záhadomily přesvědčit o tom, že UFO existuje. Bohužel, dnes je již technika velmi pokročilá a existují programy, ve kterých se dají videa velmi těžko rozeznatelně od originálu upravit. Už odjakživa jsou to létající talíře, či trojúhelníky s blikajícími světly a navíc si jsou všichni naprosto jisti, že UFON je zelený, nebo šedý. Ještě si navíc nedovedou dát dohromady pojem UFO a IFO. Co znamená UFO, zde již popsal kolega a IFO je Identifikovatelný létající objekt, tudíž přesně dokážeme popsat, co vidíme.
Co se týká implantátů atd., bych docela ráda jeden viděla. Ono se dá opravdu zjistit, z jakého materiálu a jakého původu jsou. Zda jej vyrobili lidé, či ne.
Náš mozek má téměř neomezenou kapacitu, co se týká ukládání informací. Je to velmi složitý orgán. Je schopen si však zapamatovat jen malou část , tedy jede na třetinový výkon. Na druhou stranu je schopen si vydedukovat jakoukoliv představu i neexistující, stačí očitý vjem, fantasie - cokoli. Podvědomí pak začne pracovat na posbíraných informacích a vyluzuje tyto pocity, které jste zde popsali.
Samozřejmě jsem zastáncem toho, že nejsme ve vesmíru sami. Vždyť i my pocházíme z vesmíru. Bohužel nemáme ještě tak pokročilou techniku, abychom se s mimozemskými civilizacemi mohli spojit. Ale pokud někde existují a vědí o nás, tak jsou jistě na velmi vyspělé, nejen technické úrovni a jistě s námi nebudou komunikovat tak primitivním způsobem.
Další možnost je ta, že naši dávní předkové měli klíč k nebesům, ale z nějakého důvodu nám tuto informaci nepředali, místo toho nás nechají tápat a lámat si hlavu nad rébusy, které jen tak snadno nepřelousknem a to byl zřejmě záměr, protože ne ke všemu by měla naše lidská rasa mít přístup.
Re: Re: Únosy do UFO neexistují-pravda
(wankes, 27. 4. 2012 21:36)
...nedá mi to a budu opět kontroverzní. KDE se proboha vzal ten blud co všichni pořád omýlají dokola, že mimozemské civilizace jsou o miliony let yvspělejší a pohlížejí na nás jako na primitivy ?
...vzato technicky...jaký pokrok udělalo lidstvo za posledních 3000 let, od primitivního až po cesty do vesmíru...můžeme se s mimozemšťany míjet právě "jen" o pár tisíc let...nebo o milion = bojím se, že vyspělá civilizace spíš vydrancuje svou planetu, zničí své zdroje a vyhyne. No ta naše se touto cestou evidentně vydala, nezdá se vám ? Takže fajn, pokud někde byla jiná vyspělejší, lze se spíše domnívat, že už jsou mrtví, případně hybernovaní v nějaké arše na cestě vemírem.
.....další možnost...co když zárodky lidstva sem dorazili právě v takové Arše a TO co známe z Bible ???
Ráj, stvoření člověka (zjevně genetická manipulace, křížení s původní zde vznikající rasou)....co když naši prapředci utíkali daleko daleko z nějakého dobrého důvodu...máme se vůbec snažit navázat kontakt ?
Proboha, nemáme ani tušení...CO na nás může čekat v dalekém vesmíru ?
Re: Re: Re: Únosy do UFO neexistují-pravda
(Pitrýs, 21. 11. 2012 12:32)No ne všechny civilizace musely nutně vyhubit samy sebe, třeba někde někdo někdy....
Re: Re: Re: Únosy do UFO neexistují-pravda
(Kristina, 26. 11. 2012 19:05)To může být také sice pravda,ale i s vámi nemůžu tak docela souhlasit.Proč zrovna my bychom měli být ve vesmíru nadřazenou rasou?Je zcela jisté,že pokud již nějaká civilizace existovala,tak zcela jistě také i zanikla,či zanikne. Tak jde prostě život a neříkám,že je tomu všude tak.Bibli moc nevěřím,spíše si myslím,že má ještě pradávnější původ a křesťané všechno zmastili a obrátili k obrazu svému.Ale možné je vše a nebudu zde úplně vyvracet vaše názory.Snažím se jen na vše dívat z jiného pohledu.Scifi mám také ráda,ale realita je jiná. Nikdo z nás nebyl ani blízko temného prostoru,který obklopuje náš svět,natož aby nahlédl do jeho ještě temnějších zákoutí...Co my víme,třeba je náš vesmír jen jeden z geometrických útvarů plný geometrických tvarů, součástí jiného vesmíru - jiných hodnot...
Re: Re: Únosy do UFO neexistují-pravda
(numi001, 4. 11. 2012 12:11)kéž bych tě mohl nechat ty hruzy únosu zažít.Hned by jsi psal jinak.
ufo
(Agent p2, 9. 8. 2012 17:06)jasně mi ještě nevíme jestli ekzistuje ufo ale kdiš sme bili před měsícem a pul stanovat tak sem se dívala na blikající světlo tak to nebilo letadlo ale cosi kulatého A MI STÁLE NEVÍME CO TO JE !!!!!!!!!!!!!!!! Agent p2
UFO-IFO
(Šárka, 24. 6. 2012 20:49)to je jasný ,,naprosto s tím souhlasím,jen je divný,že se na to nepřišlo dřív
Re: Únosy do UFO neexistují-pravda
(Pitrýs, 14. 5. 2012 13:16)Nejde o slovíčkaření, ale pokud my sami UFOlogové lidi nenaučíme nespojovat UFO s "mimozemskými loděmi", tak kdo je má, krůci, nučit. Proto ten kontroverzní (pro někoho) název rubriky.
glaudit.han@seznam.cz
(fffffff, 31. 1. 2012 17:31)
Je rozdíl mezi únosem do UFO a polovojenskou operací..
Je rozdíl mezi člověkem sestrojenými roboty a mimoemšťany..
Lidé jsou za blázny, ale zbytečně..
Únosy jsou reálné, ale lidé, kteří byli uneseni nic netuší..
Často si lidé odnesou fyzické suvenýry nebo dokonce implantáty, které jsou taktéž vyrobeny lidmi..
Takže musím říct, že lidé jsou za blázny.
Někteří lidé nebyli uneseni, ale zajímají se o UFO tak vážně, že při spánkové paralýze zažili únos..
Spánková paralýza je zkrátka takový děj, při kterém vaše tělo spí, ale v yjste vzhůru.. Můžete jen dýchat, hýbat očima a nic víc..
Spánková paralýza se děje proto, aby když se vám zdá, že například běžíte, aby jste nehýbali nohama ze spaní a tí msi třeba i neublížili..
Tělo je dočasně ochromené a nemůžete se hýbat..
Ve vysněném prostředí si ale můžete vysnít cokoli a pokud jste tedy vzhůru a vaše tělo spí, nemáte šanci se bránit, pokud začnete přemýšlet..
Pokud se vám toto stane, navrhuji, aby jste se pokusili zadívat se do podlahy nebo do peřiny, pokud při tom ležíte..
Jakmile se podíváte na dveře, můžete za nimi vidět postavu, která se dobývá dovnitř.. Můžete slyšet opravdu děsivé zvuky.. Můžete vidět děsiv éstvůry, ale nic nen ískutečné.. Zkrátka jste vzhůru a zároveň spíte.
Doporučiji vám přečíst si o spánkové paralýze.
Pokud si někdo usmyslí, že ho uneslo UFO, opravdu si to bude myslet, pokud o paralýze nikdy neslyšel..
On prostě uvidí, že nad ním jsou mimozemšťané a operují ho.. Bude cítit bolest na daném místě.. Ale né proto, že by ho skutečně operovali, ale proto, že se mu to zdálo a představil si tu bolest.
únosy
(Daniel, 11. 1. 2012 21:58)
Dobrý den,
Každý kdo nezažil to čemu se říká blízké setkání či únos nebude nikdy plně věřit, že je něco takového možné a reálné? A ti co věřit chtějí aniž by něco podobného zažili, tak v sobě budou nosit víru v to, že oni budou právě ti vyvolení které si tento druh fenoménu osvojí a odkryje jim svou tvář? Ale věřte nebo ne, tak není oč stát. Žiji s tím oním zážitkem již 30 let a není den kdybych si ho rychle nepřehrál v mysli. Nemyslím si, že s tím má co do činění armáda, protože se přitom dějí věci které Vám popřou veškeré logické chápání toho co se právě odehrává a čeho my lidé zatím nejsme schopni ani na to nemáme prostředky a logické vysvětlení. I když jsem si 100% jist, že se to stalo, protože si vybavuji jednu věc, kterou jsem udělal abych se přesvědčil, že se mi to pouze nezdá a není to jen hloupý sen a což mě utvrdilo vtom, že to opravdu probíhá, tak i já si v sobě kladu otázku jestli to byla pravda, ale jsem si jist, že ano jelikož v šesti letech jsem ani netušil za doby KSČ, že existuje nějaký fenomén UFO a co UFO vlastně je? Dodnes pátrám po rozumném vysvětlení toho co se stalo, ale nedělám to proto abych tím obohacoval druhé a snažil se dělat zajímavého? Dělám to hlavně pro sebe, abych to předtím než se dočkám své smrti pochopil a sám v sobě našel pravdivou odpověď? Věřte, nebo ne oni opravdu jsou a pouze blázen si může myslet, že jsme ve Vesmíru sami už jenom při velikosti Vesmíru a množství zjištěných exoplanet za poslední rok. Všem těm kteří ví o čem píšu chci jenom říct, potlačte v sobě ukrytý strach, nejste vtom sami a myslím, že již brzy budeme znát odpověď. Hodně štěstí!
"Moderní" název pro démony zní: MIMOZEMSKÉ CIVILIZACE
(Láďa, 7. 10. 2011 16:45)
Nyní si tedy Satanem a démony oklamaní lidé myslí, že démonské únosy a pokusy na ženách jsou aktivita "neznámého a tajemného UFO", že vaření lektvarů se jmenuje "homeopatie", že Bůh a démoni neexistují, zato ale existuje "energie Universa a Vesmírní Lidé".
http://www.odkrytepravdy.cz/clanky/slovnik/demon.html
http://www.odkrytepravdy.cz/clanky/slovnik/klice-henochovy--enochovy-klice--henochovy-klice---parafyzicka-kodova-kniha.html
Na miesto paluby mimozemského lietajúceho taniera sa mohli ocitnúť trebárs aj v nákladnom aute.
(Kybernaut, 28. 6. 2011 10:30)A čo keď to UFO tí unesený "účastníci" špatne identifikovali ? Čo keď im v hypnóze do pamäte vložili falošné spomienky a na miesto paluby mimozemského lietajúceho stroja sa ocitli v podzemnej alebo nejakej inej tajnej vojenskej základni, či v nejakom laboratóriu alebo v nákladnom aute ? Čo keď boli oklamaný a špatne to vedia, že kde sa ocitli ? Ak to špatne, nepravdivo a neúspešne identifikovali, čo je pravdepodobné, tak by to možno aj malo zostať ako UFO. Taký je môj názor.
Re: Petr - Musí existovat vysvětlení
(Albert, 8. 5. 2011 19:30)
Analýza příběhů unesených z knihy "Realita únosů do UFO v Čechách" od Karla Rašína sice nasvědčuje, že by vše skutečně mohlo být jen pouhým výplodem lidské fantazie a nebo touhy po zviditelnění se těch lidiček z nižších sfér, jak naznačuje pan Petr, ale ... přesto jsem toho názoru, že tyto jejich prožitky jsou zcela reálné avšak nikoli na fyzické rovině, ale v mentální - tedy duchovní! Ovšem že podstatu těchto zážitku ani v nejmenším vůbec nechápou a nedokáží si je vysvětlit.
Jsou to zážitky ze živých snů, duchovních vizí a samozřejmě též prožitky ze změněného stavu vědomí, resp. vědomí člověka odděleného od fyzického těla a putujícího něvědomky astrálním světem jen v astrálním těle. Použití halucinogeních prostředků v těchté případech též nelze vyloučit.
Tento názor je pochopitelně naprosto nepřijatelný pro Atheisticko-materialisticky vychovaného příslušníka Českého národa, ale co s tím? Jisté skupiny potřebují na nás pouštět bubáky o únosech a tak je pro ně výhodné udržovat tento národ v nevědomosti. Dříve tuto funkci úspěšně plnila církev...!
od malička vím co se děje...
(numi001, 4. 11. 2012 12:08)