Opět hmmm-
23. 5. 2009
M3 E36 Czechdrift.cz |
Asi tě každý kdo se zajímá o českou drift scénu zná z některých ze závodů, ale i přesto nám pověz kdy si vlastně začal jezdit a co tě k driftům dovedlo?
Začal jsem jezdit někdy koncem roku 2007.. K driftu jako sportu mně přivedlo ježdění na PC, k závodění mi dopomohla určitě rodina, u které mám velikou podporu a které za to děkuji
Proč zrovna BMW M3 E36 a proč 3,2?? A když jsme u toho auta tak nám o něm něco málo pověz.
Proč M3? Protože je přeci nejlepší ne?
Podvozek
- stav. tlumiče a pružiny KW Competition pro drift
- přední i zadní unibal uložení tlumičů KW
- stabilizátory KW
- samosvorný závodní diferenciál Drexler, 75% svornost
- zkrácený stálý převod diferu na 3.71 (původní 3.15)
- úprava kardanu, výměna převodovky
- spojk. keramická lamela Sachs
Výfuk
- 60mm průměr od svodů
- dynamizéry, konc tlumič, koncovka Ulter
Interier
- skořepin sedačky Recaro, FK
- 4 bod pásy Sparco, Sabelt
- volant Sparco R383, řadička
- úprava pedálů
- bezpečnostní klec FIA
- hliníková ochranná klec autobaterie
- kompletní odlehčení vozu i elektriky
- hasičský přístroj 2kg
- short shifting
- hydraulická brzda Speedpro
- lakování celého interiéru do černé matné b.
Exterier
- M3 nárazníky, prahy, zrcátka
- odtrhová hrana kurfu
- přední čirá světla s angel eyes, zadní čirá, stroboskopy
- funkční výdechy na blatnících viz. e46 M3
- vytažené lemy blatníků
- teamové a reklamní polepy po celém autě — možnost spolupráce !
Foto/Video galerie (videa dole pod fotkama):