HONDA CIVIC 5D 1.6i ES
reg.značka KOM 10 -10
PARAMETRY
model: CIVIC 5D 1.6i ES (MB4) - 6.generace
rok výroby: 1997 (modelový rok 1998)
typ karoserie: hatchback
počet dveří: 5
barva: serene silver metalic 20(SES) (stříbrná metalíza)
motor: čtyřdobý řadový kapalinou chlazený 16-ti ventilový 4válec SOHC výkon: 85kW (116HP)
zakoupení: 2/2001 (2.majitel) – najeto 30.000km
počet najetých km: 106.000km k 14.5.2013 (117.000 km k 1.5.2016)
registrační značka: KOM 10-10 (výměna z původní reg.značky HKM 79-79)
VÝBAVA
elektrické ovládání stahování předních a zadních oken
elektrické ovládání vnějších zpětných zrcátek
dvoupolohové elektrické ovládaní střešního okna
centrální zamykání s dálkovým ovládáním
manuální klimatizace
imobilizér
brzdový systém ABS + EBD
2x přední airbag
přední mlhová světla
ostřikovače předních světlometů
nárazníky a zpětná zrcátka v barvě
interiér v imitaci dřeva
středová loketní opěrka
sportovně laděná přední sedadla s výrazným bočním vedením
sklopná zadní sedadla dělená 3:2
výškově stavitelný volant
výškově stavitelné sedadlo řidiče
ÚPRAVY A DOPLŇKY
hliníková 15˝ kola HONDA s ventilky HONDA
pneu 195/50 R15 PIRELLI P 5000 DRAGO
červeně lakované brzdové třmeny
zadní křídlo originál HONDA v barvě s třetím brzdovým světlem
přední spoiler originál HONDA v barvě
sportovní hlavice řadící páky v imitaci dřeva
hliníkové prahové lišty CIVIC
sportovní laděný výfuk LAYTING
sportovní vložka vzduchového filtru
červené neony v interiéru pod sedadly
stříbrná samolepka čelního skla HONDA CIVIC ES
sportovní potah volantu, kryt páky ruční brzdy a návleky bezpečnostních pásů s logem TYPE R
sportovní tuningové nášlapy pedálů
spínaní automatického svícení světel
stříbrno-šedé zátěžové potahy sedaček s nápisem HONDA
zimní pneumatiky KLEBER KRISALP 185/60 R14 na plechových discích
MUZIKA
autorádio PIONEER DVH-P4100UB, 2x dálkové ovládání (na volant a přenosné)
CD měnič PIONEER na 6 CD disků
přední repro PIONEER 3.pásmové
zadní repro PIONEER 2.pásmové
aktivní subwoofer PIONEER
BLUETOOTH ADAPTER PIONEER CD-BTB200 pro telef.hovory
* Maximální výstupní výkon: MOSFET 50W x 4
* Tuner: FM/AM tuner
* Formáty přehrávání: DVD-R/RW, CD-R/RW, MP3, WMA, AAC, DivX, JPEG na CD nebo DVD-ROM (mód Video/V & Video Recording/VR)
* Podsvětlení tlačítka / displej: dvě barvy / červená a modrá
* Auto MUTE
* Odnímatelný čelní panel
Konektivita
* AUX vstup: Ano (čelní 3,5 jack)
* RCA Výstup (PREOUT): 2 Pre-OUT (zadní a přední)
* Dálkové ovládání na OEM
* USB vstup 2.0
* IP Bus sběrnice
* Bluetooth: Ano, s modulem CD-BTB200 - možno dokoupit
* Přímé ovládání iPod: Ano s kabelem CD-IU50V
* Digitální výstup: Ano - optický
* Radio Data Systém (RDS)
* Dopravní hlášení (TA)
* Vyhledávání stanic
* Počet pamětí: 24
* Systém PTY
DVD/CD přehrávač
* CD text
* MP3 text
* Dolby Digital
* DTS pouze digitální výstup
Audio
* Kvalitní přehrávání MP3 (ASR)
* Filtr se spodní propustí (LPF)
* Filtr s horní propustí (HPF)
* Ekvalizér (EEQ): Ano 3-pásmový
* Loudness
Příslušenství
* Infra dálkové ovládání: ve standartu
* ISO konektor
iPod kompatabilita
* Kompatabilita s iPhone
* Ovládání iPhone
* Dobíjení
* Rozšířené: Listování v adresářích, Video a Audio Playback
|
DALŠÍ INFORMACE
úvod
Tento pětidveřový CIVIC jsem zakoupil v únoru 2001 jako ojetý automobil od jeho původního majitele z Hradce Králové. Jedná se o 6.generaci Hondy Civic, která se vyráběla od konce r.1997 do r. 2001. Civic má evropsky laděný střízlivý design – zvenku je opticky robustní, má poměrně prostorný interiér a prakticky řešený zavazadlový prostor.
exteriér
Honda Civic má poutavý tvar přední části karoserie a kapotu s výrazným prolisem, která je zakončena velkými, výraznými reflektory. Rozměry automobilu jsou: délka 4325mm, šířka 1695mm a výška 1390mm.
Civic 1.6 ES je osazen čtyřdobým řadovým, kapalinou chlazeným 16ventilovým 4válcem uloženým napříč. Motor má zdvihový objem 1590ccm. Výrobcem je udávána maximální rychlost 192km/hoď a spotřeba 8,7l/100km při městském provozu a 5,8l/100km při rychlosti 90km/h.
interiér
Pětidveřový CIVIC velmi dobře ovladatelný. Možnost nastavení výšky sedadla a volantu umožňuje volit ideální pozici pro řízení. Čtyřramenný volant s airbagem padne dobře do ruky, posilovač řízení má optimální účinek a řazení jde lehce. Dobrý pocit z řízení vylepšují výborná, sportovně laděná přední sedadla s výrazným bočním vedením. Sedačky jsou potaženy luxusním sametem. Interiér umožňuje pohodlné cestování pěti dospělých pasažérů. Zbývá i dostatek místa pro zavazadla v zavazadlovém prostoru, který je dobře přístupný široce otevíratelnými zadními dveřmi a jeho objem 375 l lze dodatečně zvětšit sklopením dělených opěradel zadních sedadel v poměru 3:2. Interiér hondičky je vykládán leštěným dřevem.
výbava
Všechny verze HONDY CIVIC 5D mají velmi širokou sériovou výbavu.
Co se týče bezpečnosti, CIVIC je standardně vybaven dvěmi předními airbagy, blokačním systémem ABS, systémem EBD (elektronické rozložení brzdné síly), předpínači předních bezpečnostních pásů, 3x tříbodovými bezpečnostními pásy vzadu, které mají zámky ELR (v několika milisekundách reagují na rychlé zastavení) a kotoučovými brzdami na všech kolech. Dále je automobil vybaven elektrickým stahováním předních i zadních oken, elektrickým ovládáním stahování střešního okna, manuální klimatizací, imobilizérem, dálkově ovládaným centrálním zamykáním dveř, přwedními mlhovými světly a zadním křídlem s třetím brzdovým světlem. Hondičku jsem si dovybavil automatickým rozsvěcováním potkávacích světel, originálními pětipaprskovými 15“ hliníkovými koly, sportovním vzduchovým filtrem, sportovně laděným výfukem Layting a mnoho dalšími doplňky.
závěr
Honda Civic je ideálním rodinným vozem, který spojuje přednosti vyspělé techniky s praktickou všestranností. Je to vůz, který kombinuje styl a praktičnost hatchbacků s přitažlivostí a půvabem sportovní limuzíny.
I když to bude již 12 let, co tento Civic poprvé otočil svými koly po sjetí z výrobní linky v anglickém Svindonu, je stále v dobrém stavu a i počet najetých kilometrů 92 000 (opravdu poctivých) dělá z tohoto automobilu spolehlivého pomocníka. Nedám na něj dopustit.
Dalším automobilem, který bych po dosloužení tohoto Civica kupoval, by byla zase Hondička. Nikdy mě totiž nenechala na „holičkách“. Libí se mi současná 8.generace Hondy Civic. Ale než k výměně auta dojde, tak to už bude dělat Honda jiný model.
FOTOGALERIE
Náhledy fotografií ze složky Honda Civic KOM 1010