Aktuálně (2021)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
31. 12. 2021 – nahlášen stav patního vodoměru VaK Vyškov (webový formulář)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
27. 12. 2021 – pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
16. 12. 2021 – společné jednání představenstva a kontrolní komise BD – obsah jednání
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
14. 12. 2021 – revize plynu v domě a ve všech bytových jednotkách
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
6. 12. 2021 – nahlášena závada na vnitřních výtahových dveřích Osv. 8
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
1. 12. 2021 – nahlášen požadavek na kontrolu výtahu Osv. 6 (olejová skvrna na boční stěně výtahu zvenku)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
25. 11. 2021 – společné jednání představenstva a kontrolní komise BD – obsah jednání
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
25. 11. 2021 – pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
23. 11. 2021 – proveden pravidelný odečet patního vodoměru v domě
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
15. 11. 2021 – oprava snímače čipů Osv. 8, zahájen zkušební provoz
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
11. 11. 2021 – nahlášena nefunkčnost snímače čipů na otevírání vchodových dvěří Osv. 8; objednána oprava
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
4. 11. 2021 – výměna nefunkčního svítidla v 7. patře Osv. 7
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
3. 11. 2021 – odborná firma seřídila vchodové dveře Osv. 6 a Osv. 7; s ohledem na změny venkovních teplot se jedná se o zkušební provoz
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
3. 11. 2021 – nahlášeno nefunkční světlo v 7. patře Osv. 7 – objednána oprava
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
29. 10. 2021 – pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
27. 10. 2021 – společné jednání představenstva a kontrolní komise BD – obsah jednání
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
30. 9. 2021 – společné jednání představenstva a kontrolní komise BD – obsah jednání
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
29. 9. 2021 – revize požárních zařízení firmou Hasko
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
24. 9. 2021 – pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
21. 9. 2021 – nahlášena havárie na vodovodním potrubí za hlavním uzávěrem vody. Výměna potrubí provedena 27. 9. 2021.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
1. 9. 2021 – Upozornění na zahájení otopné sezóny – pravidla pro zahájení vytápění (formát *.pdf, velikost 684 KB)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
27. 8. 2021 – proveden pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
26. 8. 2021 – společné jednání představenstva a kontrolní komise BD – obsah jednání
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
29. 7. 2021 – společné jednání představenstva a kontrolní komise BD – obsah jednání
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
28. 7. 2021 – proveden pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
20. 7. 2021 – provedena výměna prasklého zavírače vchodových dveří ve vchodu Osv. 7 (u schránek)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
19. 7. 2021 – oprava a seřízení poškozených kabinových dveří výtahu Osv. 6
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
19. 7. 2021 – řešen mimořádný úklid znečištěného výtahu Osv. 6
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
28. 6. 2021 – proveden pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
28. 6. 2021 – objednána výměna prasklého zavírače vchodových dveří ve vchodu Osv. 7 (u schránek)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
24. 6. 2021 – společné jednání představenstva a kontrolní komise BD – obsah jednání
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
28. 5. 2021 – objednána oprava výtahu v 6. patře Osv. 8 ("vyskakující" blokovací kolečko na dveřích)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
27. 5. 2021 – plánovaná společná schůzka představenstva BD + kontrolní komise BD byla, s ohledem na aktuální situaci a rozhodnutí vlády, týkající se omezení sociálních kontaktů, ZRUŠENA
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
26. 5. 2021 – byl proveden pravidelný pololetní odečet patního vodoměru pracovnicí VaK
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
24. 5. 2021 – byla provedena jarní deratizace v suterénu našeho domu
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
24. 5. 2021 – byl proveden pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
21. 5. 2021 – představenstvo BD obdrželo zprávu o provedené prohlídce odpadů, kterou provedla firma Masařík a syn, s. r. o., v měsíci dubnu 2021.
Kompletní zprávu si můžete přečíst zde.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
16. 5. 2021 – dne 12. 5. 2021 uplynula lhůta pro případnou reklamaci VSL 2020 – správci ani představenstvu BD nebyla žádná reklamace doručena. K 17. 5. 2021 byly zadány příkazy k úhradě – výplatě všech přeplatků.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
8. 5. 2021 – odeslána stížnost na nekvalitní posečení trávy kolem našeho domu na Městský úřad Vyškov (e-mailem)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
5. 5. 2021 – oprava výtahu ve vchodu Osv. 8
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
29. 4. 2021 – plánovaná společná schůzka představenstva BD + kontrolní komise BD byla, s ohledem na aktuální situaci a rozhodnutí vlády, týkající se omezení sociálních kontaktů, ZRUŠENA
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
28. 4. 2021 – byl proveden pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
22. 4. 2021 – technikem firmy DEER Brothers, s. r. o., byla provedena kontrola funkčnosti ventilů TUV a SV ve sklepích Osv. 6, 7, 8 – 3 ks nedovírají. Oprava bude řešena následně.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
21. 4. 2021 – provedena inspekce stavu fasády panelového domu (plísně, řasy, zatmelení spár, zatékání...) specialistou firmy Fasády Šimek, s. r. o. Po vyhodnocení úrovně degradace fasády obdrží BD doporučení k odstranění defektů včetně cenové nabídky prací.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
19. 4. 2021 – provedeno vyčištění odpadu v úklidové místnosti Osv. 7 členem představenstva BD; požádána uklízečka o pravidelné "zalévání" odpadu, aby nevysychal a nepáchl
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
16. 4. 2021 – oprava (vyčištění a promazání) zámku vchodových dveří Osv. 7
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
10. 4. 2021 – bylo provedeno přetěsnění odpadů v suterénu vchodu Osv. 7 tak, aby bylo zamezeno šíření zápachu po domě
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
8. 4. 2021 – SDR Šenop byla provedena oprava vnějších výtahových dveřích ve 4. patře Osv. 7.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
7. 4. 2021
- nahlášena závada na vchodových dveří (u schránek) Osv. 7. Vyžádána oprava zámku u firmy Harmonie.
- SDR Šenop byla nahlášena závada na vnějších výtahových dveřích ve 4. patře Osv. 7.
- všem členům BD bylo rozesláno/rozdáno VSL 2020. Případnou reklamaci lze podat písemně nejpozději do 12. 5. 2021.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
5. 4. 2021 – ve spolupráci se správcem bylo dopracováno VSL 2020 do finální podoby. Vydán pokyn správci k rozeslání členům BD
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
31. 3. 2021 – na základě doručené žádosti o součinnost byla zpracována a odeslána odpověď exekutorskému úřadu v Praze
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
V týdnu od 29. 3. do 1. 4. 2021 byla umyta okna a podlahy společných lodžií na mezipatrech ve všech vchodech našeho domu.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
25. 3. 2021 – plánovaná společná schůzka představenstva BD + kontrolní komise BD byla, s ohledem na aktuální situaci a rozhodnutí vlády, týkající se omezení sociálních kontaktů, ZRUŠENA
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
25. 3. 2021 – byl proveden pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
22. 3. 2021 – představenstvo BD odeslalo prostřednictvím datové schránky DPPO 2020. Daňové přiznání a další související dokumenty najdete v části Dokumenty (pouze pro členy BD)/Zápisy z členských schůzí
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
17. 3. 2021 – nahlášen přetrvávající zápach v suterénu vchodu Osv. 7 odborné firmě; kontrola odpadů přislíbena do konce týdne
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
V týdnu od 29. 3. do 2. 4. 2021 bude provedeno umývání společných lodžií. Představenstvo BD žádá všechny obyvatele domu, aby si uklidili z lodžií všechny věci a v uvedeném termínu nevěšeli na společné lodžie prádlo.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
13. 3. 2021 – firma ista ČR, která provádí pro náš dům odečty měřidel a zpracovává roční vyúčtování záloh na teplo a teplou vodu, informovala správcovskou organizaci Vrtílek, s. r. o., že rámci procesu přípravy výstupů rozúčtování od zúčtovacího období 2020 zavádí další strukturovanou účtovanou položku za služby ve výši 5 Kč/byt. Služba se týká vygenerování individuálních vyúčtování do samostatných souborů pro každého konečného spotřebitele.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
8. 3. 2021 – firma Harmonie dokonalá okna, s. r. o., provedla výměnu vadných zavíračů dveří ve vchodech Osv. 6 a Osv. 7 (mezidveře u schránek). Nové zavírače jsou stejné jako u vchodových dveří a jejich aretace se provádí úplným otevřením.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
7. 3. 2021 – představenstvo BD provedlo v průběhu prvního a druhého březnového víkendu kontrolu funkčnosti osvětlení na chodbách a schodištích a také nouzového osvětlení v celém domě – vše bez závad
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
3. 3. 2021 – představenstvu BD byl v návaznosti na jednání 27. 1. 2021 (viz níže) doručen potvrzený Souhlas s umístěním optické sítě, který najdete v části Dokumenty (pouze pro členy BD)/Nabídky k posouzení
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
25. 2. 2021 – byl proveden pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
23. 2. 2021 – představenstvo BD odeslalo prostřednictvím datové schránky "Vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně z příjmů FO za zdaňovací období 2020" na Územní pracoviště ve Vyškově (Finanční úřad pro Jihomoravský kraj)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
20. 2. 2021 – zrušena únorová společná schůzka představenstva + kontrolní komise BD
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
12. 2. 2021 – BD obdrželo od VYTEZA závěrečné vyúčtování dodávek tepelné energie za rok 2020. Celkové náklady za teplo na ohřev TUT a na ohřev UT byly 479 066,50 Kč bez DPH. Podrobnější údaje budou k dispozici v rámci VSL 2020.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
12. 2. 2021 – výměna nefunkčních svítidel v přízemí ve vchodu Osv. 6 a ve 4. patře vchodu Osv. 8
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
8. 2. 2021 – nákup soli na posyp chodníků
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
4. 2. 2021 – představenstvo BD odmítlo nabídku firmy Finex Technology s.r.o. na chemické čištění otopného systému v letošním roce
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
2. 2. 2021 – objednána oprava svítidla v přízemí ve vchodu Osvobození 6. Z důvodu aktuální nedostupnosti nových svítidel je předpokládaný termín opravy prodloužen do 12. 2. 2021.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
1. 2. 2021 – Uzávěry stoupaček topení pro byty 3 + 1 ve vchodu Osv. 7
Odborná firma nedoporučuje našemu BD měnit stávající polohu jednotlivých stoupačkových uzávěrů topení, tedy ani uzávěrů topení od třípokojových bytů ve vchodě 7.
Zmiňované uzávěry se nachází v prostoru výměníkové stanice VYTEZA, kam zajistí urgentní přístup 24 hod denně/7 dní v týdnu Havarijní služba VYTEZA, s. r. o., kontakt +420 731 499 314.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
30. 1. 2021 – objednána oprava svítidla ve 4. patře ve vchodu Osvobození 8. Z důvodu aktuální nedostupnosti nových svítidel je předpokládaný termín opravy prodloužen do 12. 2. 2021.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
28. 1. 2021 – byl proveden pravidelný měsíční úklid sklepů
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
28. 1. 2021 – pravidelné měsíční jednání představenstva BD bylo, s ohledem na aktuální situaci a rozhodnutí vlády, týkající se omezení sociálních kontaktů, ZRUŠENO
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
27. 1. 2021 – jednání představenstva BD se zástupcem firmy GREYCOM, s. r. o., která připravuje připojení sítě elektronických komunikací T-Mobile (nové optické rozvody na celém sídlišti Osvobození).
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
22. 1. 2021 – po týdnu "zkušebního provozu beze zápachu" zajistila firma DEER Brothers, s. r. o. provedení kamerového monitoringu kanalizace a dokončila práce na odpadech.
V příštím týdnu představenstvo BD očekává zprávu o zjištěném stavu a případná doporučení dalšího postupu.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
20. 1. 2021 – představenstvo BD obdrželo cenovou nabídku firmy PRAGOTHERM, servis fasád s. r. o., na očištění a následné ošetření fasády našeho bytového domu.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
15. 1. 2021 – jednání představenstva BD a podpis smlouvy se zástupcem projektantské firmy, která připravuje projekt výměny přípojek plynu k jednotlivým BD na sídlišti Osvobození, jejíž realizaci plánují plynárny na rok 2022.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
12. 1. 2021 – firma DEER Brothers, s.r.o. zahájila první práce – přetěsnění svodů dešťové vody (ve všech vchodech v přízemí + 1. patra).
Vzhledem k tomu, že není jasné, jak jsou v tomto PD provedeny odpady a jakém stavu se nachází,
bude následovat kamerový monitoring odpadů a podle výsledku monitoringu budou provedeny adekvátní opravy jednotlivých šachet.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
6. 1. 2021 – s ohledem na přetrvávající zápach ve společných prostorách Osv. 6 a 7 byla objednána revize odpadů ve všech vchodech a odstranění příčiny nepříjemného zápachu. Na základě doporučení správce byla oslovena firma DEER Brothers, s. r. o.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Starší aktuality najdete v archivu: