Jdi na obsah Jdi na menu
 


Novinky

6.11.2022

4.6.2021

Mamma Mia - Poster Movie - Meryl Streep (PSD) | Official PSDs

zdroj pinterest

How 'Mamma Mia! Here We Go Again' Modernizes '70s Fashion - RackedRegalos y productos: Mama Mia | Redbubble

 

Nejsem filmový kritik, ale jsem tu, abych vám bez náznaku ironie řekl, že Mamma Mia! Here We Go Again je perfektní film. Jak pokračování, tak prequel k filmu Mamma Mia! má hodně děr, pokud se podíváte pozorně. Neměl bys.

V originále zve Sophie (Amanda Seyfried) na svatbu tři bývalé milence své matky, aby zjistila, který z nich je jejím otcem, aniž by to řekla své matce Donně (Meryl Streep). Následují komediální a taneční čísla. Tentokrát, když Sophie sleduje sen své matky o otevření hotelu, jsme se vrátili do roku 1979, kdy dobrodružná mladá Donna (Lily James) absolvovala Oxford a potkala ty tři lidi na cestě na řecký ostrov, kde nakonec vyrostla Sophie. Je to pěnivý a zábavný a obecně mimo kontrolu, ale také silný příběh o přátelství a soběstačnosti.

 Mladá Donna nosí rotující kombinaci denimových kombinéz, flopkovaných klobouků, diafanových tunik, vysokých pasů, zabijáckých zvonů a barevných splývavých maxi sukní.

 kostýmní návrhářka Michele Clapton

Jak jste na začátku přistupovali ke kostýmování mladé Donny v 70. části filmu?

70. léta je důvod, proč jsem film natočil. 70. léta tak miluji. Pro Lily jsem myslel na Stevie Nicks. Miloval jsem Jane Birkinovou. Nigella Lawson v 70. letech byla tak cool, když byla v Oxfordu. Našel jsem její staré obrázky - byla skutečnou inspirací pro scény Oxbridge. A podíval jsem se na spoustu fotek lidí na dovolené v Řecku, abych zjistil, jak se oblékají. Protože je to muzikál, snažil jsem se zapnout barvu a zajistit, aby byla nositelná.

Pro výkonnostní oblečení [Donny a jejích přátel] jsem chtěl, aby to vypadalo opravdu domácí, jako by si je vyrobili sami. Dali si volánky na džíny; byl to domácí pokus být Abbou.

Odkud jste čerpali oblečení mladé Donny?

Její šaty „Waterloo“ jsem našel v LA. Nepamatuji si, jaký to byl obchod, ale v okamžiku, kdy jsem to viděl, jsem to tak miloval. To byl ročník. Pak jsme to museli replikovat, což nás přivádělo k šílenství. Museli jsme to digitálně vytisknout. To bylo neuvěřitelně obtížné, protože to bylo tak tonální a barvy 70. let mají v sobě tolik barev. Tisk nikdy nebyl tak dobrý.

Potřebujete mít více kopií každého vzhledu pro natáčení?

Ano, pro případ, že by se něco pokazilo. Někdy máte jeden pro záskok, nebo pokud v něm zkouší. Lily vždy nosila originál [ve filmu], ale při zkoušce nosila dvojník.

Jsou to malé šaty, ale vpředu se zapínaly, takže to byly šaty v saku. Dala jsem pod ně malé modré šortky, protože se mi líbí myšlenka, že je vždy praktická. Nechtěl jsem, aby se na ni dívalo něco dívčího. Nechtěl jsem, aby vypadala zranitelně. Chtěl jsem, aby to měla na starosti ona.

Kde jsi našel její další pohledy?

Pruhované kalhoty a pončo byly také originály 70. let. Oranžové pončo jsem koupil na trhu Portobello. U jejích bot jsme na Etsy našli skvělý pár, který měl perfektní tvar, ale pro Lily byl příliš malý. Potřebovali jsme vyrobit tři nebo čtyři páry [replik v její velikosti], protože byly hodně zatlučeny.

Myslím, že všechno ostatní bylo vytvořeno pro film. Vyrobili jsme montérky, všechny plavé sukně a krémové šaty, v nichž tančí na ostrově [a v „Proč to muselo být já?“], Což byla replika šatů, které jsem našel na fotografii ze 70. let . Miloval jsem jeho tok a miloval jsem ramena.

Pověz mi víc o duchu kostýmů mladé Donny. Líbí se mi, že jste chtěli, aby vypadala pověřeně.

Film je o dívce, která spala se třemi lidmi, a neví, kdo je otec. Chtěl jsem, aby to bylo o ní jako o silné ženě a moderní ženě a ne o oběti toho. Chtěl jsem, aby měla situaci pod kontrolou. Obuv je opravdu důležitá; opravdu to někoho zakoření. Na hře o trůny má Daenerys vždy boty a kalhoty. Vždy může utéct. S Lily jsem nikdy nechtěl, aby byla koketní nebo slabá, takže vždy nosí boty - buď boty na platformě [pro její výkony] nebo boty Frye. Chci, aby ji ženy viděly jako někoho, komu rozumí, kdo je pro ženy stejně důležitý jako tehdy.

Nechci, aby se odhalila v bikinách. Chci ji v kraťasech a ano, je tu bikini top, ale když ji dám do skrovných bikin, myslím, že by to bylo proti postavě.

Kde jste našli motýlí náhrdelník, který nosí během filmu?

Získali jsme to v Londýně. Byl větší - téměř příliš velký. Byl to originál ze 70. let. Nechali jsme to zkopírovat a trochu zmenšit, protože jsem si myslel, že je to příliš dominantní. Motýly se mi opravdu líbily jako motiv. Odráželo to její charakter, tento krásný druh ženy, která se vznášela a byla trochu bezcílná. Pak jsem se to pokusil promítnout do šatů Amandy [Seyfried] na scéně křtu. Byl to moderní top, který jsem miloval, a nakonec jsme koupili pět z nich, ze kterých jsme mohli udělat šaty.

Zarazilo mě, jak moderní vypadaly všechny kousky ze 70. let, zejména v jejich střihu a střihu. Jak moc jste se snažili, aby vypadaly moderně, spíše než jako dobové kostýmy?

U filmu, jako je tento, musíte zaujmout moderní oko. Pokud to uděláte příliš často, lidé nepochopí, o čem ta postava je. To neznamená, že ty kousky nebyly správné, ale těla žen se nyní liší. Ženy a muži - zejména muži - v 70. letech byli mnohem hubenější. Paže mužů byly jako kousky provázku; to byl atraktivní pohled. Byl jsem ponížen, když se objevili někteří kluci a byli tak nadšení.

Když navrhujete film, který je dílem hudební komedie, chcete, aby byl přístupný. Prodáváte myšlenku 70. let, ne: „Taková byla 70. léta.“

Řekněme tedy, že někdo - jako já - chtěl znovu vytvořit Donnin pohled. Kde mám hledat?

Některé z odstupňovaných sukní najdete na Etsy. Ale pořiďte si opravdu skvělé boty Frye. To je klíč.

K džínům můžete snadno přidat ozdůbky. Docela se mi líbí domácí vzhled; Dělal jsem to, když jsem byl mladší. Lidé kupují všechno hned. Proč si nepřizpůsobíte oblečení tak, aby vypadalo jako něco? Řekl bych, že to zkuste udělat. A všechno zakořenit botami.

Kde by dnes nakupovala mladá Donna?

Myslím, že by nakupovala na vinobraní. Myslím, že to bude pořád dělat. Sbírání náhodných věcí. Není to jeden obchod; je to ten strakový přístup. Najít věci, které vám vyhovují a které nejsou příliš promyšlené. Mám ráda tu eklektickou povahu. Může to být sukně od Manga [a] pak něco, co našla na trhu, sestavené individuálně.

 

28.5.2020

26.9.2019  Výsledek obrázku pro kytička fialek

10.12.2018

 ca-c.jpg

*********2017**************

 21.10.2012

odkazy na prima stránky:

http://www.hanzelkova.cz/potreby-pro-cukrare/eshop/46-1-Akcni-zbozi-super-ceny

http://www.gurman.rimava.sk/vyskusane-recepty/recepty-z-facebooku/bosorkine-prsty/

http://www.facebook.com/pages/Pot%C5%99eby-nejen-pro-cukr%C3%A1%C5%99e-pot%C5%99eby-pom%C5%AFcky-pro-cukr%C3%A1%C5%99e/152217351510928?ref=stream

http://ewelinadesign.cz/

http://www.hanzelkova.cz/

http://www.dorty-od-lenky.estranky.cz/

http://www.facebook.com/1000TutorialsAndMore

 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=512507922093250&set=a.512507892093253.124087.191855074158538&type=1&theater

 http://www.party-s-production.cz/stanovehaly.html

http://www.exekuce-drazba.cz/drazba-nemovitosti-zruseni-drazby-vyplaceni-exekuci

http://www.plynule.cz/dokumenty.php

 

24.10.2013kdeže loňské sněhy jsou................

3.6.2012 další měsíc pryč  a je to pořád divné :-(  Povídání ustrnulo na běžných frázích, povídá si jen někdo, další nakouknou jednou za den nebo i za dýl a napíšou příspěvěk a tím to hasne. Kdeže je doba, kdy si mohl každý napsat podle své chuti a nikdo ho neklepl přes prsty.

Přece jen se názory na určité věci různí  a proč psát něco, za co dostanu pak vynadáno ....anebo nikdo nereaguje.

20.4.2012  stav bohužel nezměněn, prostě už to není tak pěkné jako dřív

parta se rozdělila na 2 části, jedna lituje a druhá ne.

Všeho moc totiž taky škodí.

Už to není takové to tlachání o všem a o ničem, pokud napíšu příspěvek, ač nevinný, bude po zásluze potrestán.

Nebo druhá varianta..........nikdo nereaguje.

Takže co s tím.

Ještě chvíli nakukovat a pak asi adiééééééééé. I když mi to mrzí . 

Protože zatím jak mi bylo doporučeno, nereaguji na příspěvky, se kterýma nesouhlasím.  Abych neurazila :-(