Jdi na obsah Jdi na menu

Adéla Gondíková a Tereza Bebarová si vjely do vlasů

31. 7. 2009

Prudká slovní přestřelka mezi baletkou Monikou Šumavskou – manželkou dr. Karla Pištěláka a  Zuzanou Dobeškovou – tč. v rozvodovém řízení s dr. Čeňkem Dobeškem, přerostla ve fyzické násilí.Obrazek

Rozepře se odehrávala v jednom z rodinných domů v pražské čtvrti Klánovice. Zuzana Dobešková vyrušila Moniku Šumavskou při tréninku na estrádu dárcům krve.  Přišla ji informovat o svém vážném vztahu s jejím manželem – úspěšným doktorem Karlem Pištělákem a doporučila jí, aby raději kývla na rozvod, protože ji už její muž nemiluje. Monika Šumavská jí s ledovým klidem oznámila, že Karel má spoustu milenek, a řada z nich je daleko hezčích než ona. Dokonce  si vybírá ty méně chytré, protože těm nedojde, že to nikdy nemůže být s Karlem vážné.

ObrazekPoté zesílila hudbu, na kterou trénovala několik tanečních cviků, jakési fouetté. Tím chtěla dát Zuzaně Dobeškové na vědomí, že by měla opustit její dům. Ta se však nechtěla vzdát svého a Moniku slovně napadla, nakonec se se zaťatými zuby po baletce ohnala. Ta však Zuzanu odstrčila, dotančila ke stěně, kde visel jezdecký bičík, sundala ho ze zdi a jiným baletním skokem se ocitla nad ležící Zuzanou. Přesně do taktu hudby se strefovala bičíkem do zadní části těla. Rozkurážená baletka vždy přesně zacílila a trefila a ještě po každém zásahu stačila vytvořit nějakou vítěznou baletní pozici.

Celé drama ukončil až přivolaný režisér Zdeněk Troška, který zvolal: …”Krásná … děkuji, záběr hotov!” Obrazek

Natáčelo se na dvě kamery, aby se nemusel záběr několikrát snímat z různých pohledů a vzdáleností. Obě herečky mají v soukromí i ve své profesi velmi přátelský vztah, a i když se Adéla Gondíková snažila rány bičíkem tlumit,  odnesla si Tereza Bebarová z natáčení této scény hned několik pohmožděnin. Mezi natáčením záběrů jí maskéři modřiny ledovali a natírali hojící mastí, ale i tak byla Terezka ráda, když natáčecí den skončil.

Obě herečky před natáčením této scény absolvovaly tréninky u primabaleríny Astrid Štúrové, která jim připravila choreografii a Adélu naučila baletním pohybům.

Po shlédnutí denních prací s touto scénou se dá říct, že literární představu Miloslava Švandrlíka, který kapitolu s baletkou a Dobeškovou popisujev knize velmi naturalisticky, zvládly obě herečky, režisér i kameraman Asen Šopov na jedničku.Obrazek

 

 

Komentáře

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář