EXTERIÉR:
Lak- jedná se o tmavě modrou barvu vyvedenou v ne-metalickém provedení. Nemůžu se zbavit pocitu, že lak je příliš "měkký", jakýkoli kontakt(upozorňuji ze nijak drastický) např. s větví stromu či nějakého křoví se na laku podepíše a nepomůže Vám ani Horst Fuchs s jeho WS produkty. Metalicé laky jsou na tom o poznání lépe. Co se týče protikorozní ochrany je vše OK. U pětiletého auta se nejeví ani v nejmenším známky koroze, za což VW zaslouží pochvalu.
INTERIÉR:
Plasty- vcelku pohledné a kvalitně zpracované, na většině místech měkčené. ALE povrzávání středové konzoly na jakémkoli povrchu je opravdu nervydrásající
Prostornost- řidič a spolujezdec si víceméně nemají na co ztěžovat, což se nadá říct o kolenou cestujících ve druhé řadě sedadel
Sedadla- sportovní, bezchybná
Podsvícení přístrojové desky a středové konzoly- kombinace modré a červené se mi hodně líbí, vytvářejí příjemnou atmosféru, zatím jsem lepší neviděl
MOTOR:
Jedná se o zážehovou 1.4 16V 55kW. Samozřejmě není žádný závodník, ale při vytáčení se dá jezdit celkem svižne, za což se vám ale odvdečí klidně i deseti litrovou spotřebou. Na druhou stranu při klidných, dálkových jízdách se dá dostat i pod 6l/100km. Ve spojení se zapnutou klimatizací se motoru v nižších otáčkách dost težce "dýchá".
Převodovka- zpřevodování "tak akorát", jen by se hodila šestka pro dálniční tempo. Velkou výhodou jsou krátké dráhy a precizní vedení řadící páky, pouze u studeného motoru jde občas hůře zařadit první převodový stupěň
Silné stránky
- celková kvalita
- motor (pouze relativně, záleží na potřebách majitele)
- jízdní vlastnosti
- sedačky
- brzdy
- vzhled (dle mého zatím nejpovedenější)
- zůstatková hodnota
- málo slabých stránek
Slabé stránky
- oblíbenost různých individuí zaměřujících se na krádeže aut
- relativně vyšší spotřěba
- vrzání některých plastů v interiéru
- prostor na zadních sedadlech