Za přítomnosti velkého množství diváků byl odjed pátý podnik Timeseal MMČR v Poříčí nad Sázavou.
Ve třídě Junior buggy se sjelo celkem třináct aut. S nejlepším časem z tréninku nastupoval do rozjížděk vedoucí pilot seriálu Radomír Kupec, který pokořil svého bratra Karla. Za nimi se do závodu kvalifikovali Jiří Lipš, Matyáš Zeman, Ivana Kuželová. Jak začal, tak také skončil, by se dalo říci o Radomíru Kupcovy, který nenašel přemožitele v rozjížďkách a nakonec ani ve finále. Starší bratr Karel proťal cílovou pásku na stříbrné pozici a bronzový věnec si vybojoval Matyáš Zeman, kterého se snažila pokořit Ivana Kuželová. Ta měla za zády Jakuba Kubíčka.
V kategorii šestnáctistovek zde chyběl ze špičky jen Ladislav Hanák, pro kterého je prvořadý Evropský šampionát. Nejrychlejší měřená kola zajel Marek Sekanina, který za sebou nechal dvojnásobného vicemistra Evropy Ondřeje Musila, Víta Nosálka a Tomáše Pospíšilíka. Ondřej Musil vyhrál všechny své jízdy a tím si zajistil výběr místa na startu finálové jízdy. Vedle něho se postavili Sekanina s Nosálkem. Po startu došlo k tlačenici. Do vedení šel Musil následován Sekaninou. V první zatáčce zůstal stát Nosálek. Ten si zranil ruku,ale i přes tento handicap pokračoval ve finálové jízdě. Marek Sekanina měl problémy s řízením a pravým zadním kolem. Tím ho na druhé pozici vystřídal Tomáš Pospíšilík. Po technických problémech v sériích rozjížděk dojel třetí Jiří Svoboda. Bramborová medaile patřila Sekaninovi. Pátý byl klasifikován Bous a šestý se ztrátou dvou kol Vít Nosálek.
Nejrychlejším mužem královské divize byl domácí Jan Smrž, který vévodil měřeným jízdám. Nechal za sebou dvojnásobného mistra starého kontinentu v D3A Petra Turka. Jako třetí naměřil autocrossový matador Jaroslav Hošek. Zaváhání z tréninku hned napravil Petr Bartoš, když se po třech sériích objevil na čele tabulky. Měl tedy možnost zaujmout nejlepší místo na startovním roštu. První řadu doplnili Turek s Kalvodou. Druhá řada vyšla na Hoška a Vaculíka. Při prvním startu se do kolize dostali Tadeáš Staněk a Jaromír Štětina. Přes jejich auta přejel Vontszemu. Závod byl zastaven.První start se stal osudným pro domácího jezdce Romana Kalvodu. Rozpadla se mu převodovka a byl konec nadějí. Druhý start proběhl bez problémů. Do čela šel Turek před Bartošem. O třetí místo ukrutně bojoval Jan Smrž s Borisem Vaculíkem a Jaroslavem Hoškem. Nakonec vyhrál Bartoš, protože Petr Turek měl defekt pravého zadního kola. Druhý skončil Hošek a třetí Smrž.
V divizi 1 a 5 vyhrál Martin Svoboda na Mitsubishi. Druhý byl Miroslav Neuman a za ním skončil Dušan Horčička s vozem od Ladislava Brožka. Vítěz měřených jízd Jan Bartoš skončil devátý.
Divizi D6 ovládnul Tomáš Jánoš na Peugeotu před Tomášem Handíkem a Pavlem Svobodou.
Ve třídě stošedesátek vyhrál Dominik Prokop před Lukášem Jančíkem a Liborem Teješem.
Silnější stopětadvacítky ovládl Adam Prokop, který udržel za zády Václava Třísku a Lukáše Vohnouta.
Nejsilnější třídu racerů dvěstěpadesátek opanoval Petr Nikodém před Radkem Francem a Milanem Vaňkem.