NObless
Pokud jste dosáhli s Vaším subclassem levelu 75 a udělali jste quest Possessor of a Precious Soul(Path to Noblesse,začátek u Caradine v Town of Goddard),můžete se stát Noblessem,který má speciální schopnosti a skilly použitelné při raidu nebo Castle Siege.Schopnosti i skilly obě Vaše povolání sdílejí.
Schopnosti a výhody Noblesse
* U gatekeeperů mají na výběr teleporty určené jen jim,které je teleportují do lokací,do kterých se nejde běžně teleportnout, např. přímo do kobek apod.
* Můžou si sami dávat Titul bez toho,aby byli v klanu,mohou jej libovolně měnit a mazat v klanovém oknu(Alt+N).
* Mohou získat různé ozdoby (maska apod),které nejsou jinak přístupné,lze je pouze zničit,nejdou prodat,vyměnit nebo dropnout.
* Způsobují zvýšené zranění při PvP.
* Během Castle Siege se může Clan Leader,který je Noblesse a je registrovaný v CS, informovat příkazem /siegestatus o průběhu Siege-stav členů klanu (počet zabitých a umrtí) azjišťování zda je člen klanu přítomen v siege zóně,status se aktualizuje každých 30 vteřin.
* Po získání Noblesse se zaznamenávají výkony při raidech a CS,když se z něj stane Hero,jsou tyto výkony zobrazovány u Monument of Heroes v každé vesnici.
Skilly Noblesse
* Blessing of Noblesse-buff na sebe nebo ostatní hráče u Raidu,který zachovává Vaše buffy i po smrti: když zemřete,buffy se zastaví a až Vás oživí,opět se zpustí; potřeba 5 Spirit Ore
* Strider Siege Assault-Noblesse,který jede na Striderovi při Castle Siege,může provést tento silný útočný skill proti hradním zdem nebo bráně a poškodit je; potřeba 5 Spirit Ore
* Build Advanced Headquarters-Noblesse Clan Leader může během CS postavit základnu,která má 2x více HP než normální; potřeba 300 C Gemstone
* Wyvern Aegis-Noblesse hradní pán si může zvýšit magickou obranu když letí na Wyverně; potřeba 20 Spirit Ore
* Summon CP Potion-vytvoří 20 lahviček high-rate CP Potion na obnovu CP; potřeba 80 Soul Ore
* Fortune of Noblesse-Udělí schopnost Lucky Charm všem členům party bez ohledu jejich na level; potřeba 4 Lucky Charm: A Grade.
* Harmony of Noblesse-Útočný skill,využívající 4 různá Seed (od Spellhowlera,Sorcerera,Spellsingera),všechny Seedy musí být přijaty v intervalech do 5 vteřin za sebou a kouzlo musí být sesláno do 5 vteřin od přijetí posledního,výsledné kouzlo má dvojnásobnou sílu než Elemental Assault (takže Power 1000).
* Symphony of Noblesse-Útočné kouzlo,využívající 8 různých Seed (od Spellhowlera,Sorcerera a Spellsingera), které musí být přijaty v intervalech do 5 vteřin za sebou a kouzlo musí být sesláno do 5 vteřin od přijetí posledního,zakouzlené kouzlo je 4x silnější než Elemental Assault=>Power 2000.
L2 Crest Clan
Klan je určitá skupina hráčů,popřípadě přátel,kteří se navzájem morálně a materiálně podporují.Dávají materiál do společného Warehousu(Clan warehouse),ze kterého pak stavějí náročnější věci,můžou vlastnit Clan Hall nebo hrad(po tom co ho dobijí).
- Klan se nejprve musí založit,to jde v kterékolikv guildě u představeného(např High Priest v chrámu apod.).Postava,která založí klan a má level víc než 10,se stane Clan Leaderem(CL) a má na starost správu klanu,zvětšuje level klanu(viz dále), vyhlašuje klanové války(Clan War), přihlašuje klan do bitvy o hrad(Castle Siege),přibírá nové členy(příkaz /claninvite),dává znak klanu(crest),připojuje klan k alianci apod.
Klan Level požadavky
-
Levely klanu:
0.level - Maximálně 10 členů
- CL může vyhodit hráče z klanu
- CL může zrušit klan
- Možno psát do klan chatu
1.level - Maximálně 15 členů
- Užívání a manipulace s Clan Warehousem
- Požadavky: 30 000 Skill Pointů,650 000 Aden a minimálně 1 člen klanu
2.level - Maximálně 20 členů
- Účast na kupování Clan hallu
- Používání a správa Clan hallu
- Používání Clan Message Boardu(posílání zpráv členům klanu)
- Požadavky: 150 000 Skill Pointů, 2 500 000 Aden a minimálně 1 člen klanu
3.level - Maximálně 30 členů
- Přidání klanového symbolu(emblem)a znaku(crest)
- Přidělování titulů(title) členům klanu
- Vyhlášení klanové války(Clan War)
- Možnost Clan Announcementu(oznámení pro klan od CL)
- Započetí úkolu na čtvrtý level
- Požadavky: 500 000 Skill Pointů,Blood Mark(z Bloody Queen) a minimálně 1 člen klanu
4.level - Maximálně 40 členů
- Účast na dobývání hradu(Castle Siege)
- Skilly pro CL: Seal of Ruler(potřebný k zabrání hradu) a Build Siege Headquarters(vybudování základny při obléhání
- Správa hradu a instalování vylepšení v hradě
- Započetí úkolu na pátý level
- Požadavky: 1 400 000 Skill Pointů,Alliance Manifesto(z questu) a minimálně 1 člen klanu
5.level - Maximálně 60 členů
- Zakládání a rušení aliancí
- Vytáření akademie
- Učení klanových skillů
- Vydělávání Reputačních bodů(Reputation points)
- Požadavky: 3 500 000 Skill Pointů,Seal of Aspiration(z questu) a minimálně 1 člen klanu
6.level - Maximálně 100 členů
- Vytvoření Královské Stráže(Royal Guard)
- Učení klanových skillů
- Požadavky: 10 000 Reputačních bodů a minimálně 30 členů klanu
7.level - Maximálně 140 členů
- Vytvoření Řádu rytířů(Order of Knights)
- Učení klanových skillů
- Požadavky: 20 000 Reputačních bodů a minimálně 80 členů klanu
8.level - Učení klanových skillů
- Požadavky: 40 000 Reputačních bodů a minimálně 120 členů klanu
- Clan War:
- Válka může být vyhlášena klanem s levelem minimálně 3 a více než 15 členy(příkaz /clanwarstart),může dát nejvíce 30 vyhlášení války,ale není omezen počet přijatých válek.
- Když hráč zabije hráče klanu,kterému vyhlásil válku a ten ji nepřijal,ztrácí mrtvý 1/4 zkušeností normální smrti a útočník dostane PK bod.
- Když hráč zabije hráče klanu,kterému vyhlásil válku a ten ji přijal,útočník nezískává karmu ani PK bod.
- Člen nepřátelského klanu,se kterým jste ve válce,je označen symbolem u jména-příkazy /enemylist(seznam klanů,kterým jste vyhlásili válku a oni nepřijali),/attackerlist(seznam klanů,které Vám vyhlásili válku a vy jste nepřijali),/clanwarlist(seznam klanů se kterými ste ve válce a přátelských klanů).
- Válka končí,pokud oba klany zruší vyhlášení války(příkaz /clanwarstop)
- Opuštění klanu:
- Když CL vyloučí člena z klanu,tak ten musí počkat jeden den aby mohl vstoupit do jiného klanu,ale může hned založit klan,klan ze kterého byl vyloučen musí počkat jeden den,aby mohl přijmout nové členy klanu.
- Jestliže hráč sám odejde z klanu,musí počkat jeden den,aby se mohl přidat k jinému klanu,ale může ihned založit nový klan;klan ze kterého odešel může ihned nabírat nové členy.
- Výměna Clan Leadera
- Jestliže chce klan vyměnit CL, musí stávající CL zajít za představeným gildy(High Priest,Warehouse Chief...) a tam vyměnit CL(Delegate the clan leader's authority.).
- Zavedeno až v Interlude, takže se o to v C5 nepokoušejte:-)
Vytvoření aliance
Když klan dosáhne páté úrovně, může clan leader zajít k příslušné NPC a požádat o vytvoření aliance. Její název se může skládat z maximálně 16 písmen nebo čísel, nemůže obsahovat mezery ani zvláštní znaky.
- Pokud je už klan členem nějaké aliance, nemůže vytvořit alianci novou, ani se nemůže přidat k nějaké jiné.
- V průběhu obléhání nemůže klan na straně útočníků vstoupit do aliance s klanem na straně obránců a naopak.
- Klany, které spolu vedou válku, spolu nemohou vytvořit alianci.
- Aliance se může skládat až z 12 klanů, včetně klanu vůdce aliance.
Pravomoci vůdce aliance
Vůdce aliance má právo přidávat do ní další klany, může z ní také klany vyloučit. Poté, co je klan z aliance vyloučen, se k ní nesmí znovu dalších 24 hodin přidat. Stejně tak aliance, která klan vyloučila, nemůže přijmout během 24 hodin žádný jiný klan. Pokud ale klan opustí alianci dobrovolně bez zásahu vůdce aliance, mohou se k alianci další klany přidávat okamžitě.
Rozpuštění aliance
Vůdce aliance ji může rozpustit i bez souhlasu clan leaderů ostatních klanů v alianci. Po jejím rozpuštění nemůže vůdce vytvořit novou alianci dalších 10 dní. Zároveň ztratí tolik zkušeností, jako při jedné smrti. Na rozdíl od rozpuštění klanu, aliance končí okamžitě, bez jakékoli časové lhůty. Všechny s aliancí spojené funkce, např. chat, také okamžitě přestávají fungovat. Všechny akce, např. rozpuštění a opuštění aliance mohou být použity kdykoliv, i během klanové nebo alianční války. Aliance nemůže být rozpuštěna pouze během obléhání.
Opuštění aliance
Klan, který opustil alianci, se k žádné další nesmí přidat během dalších 24 hodin.
Funkce aliance
Alianční chat
Chat, který je k dispozici pouze pro členy aliance. Je nezávislý na klanovém chatu - když jste v aliančním chatu, neuvidíte obsah klanového a naopak.
Vytvoření aliančního symbolu
Vůdce aliance může vytvořit symbol aliance, který si její ostatní členové mohou přidat ke klanovému znaku pomocí příkazu /allycrest. Symbol aliance se potom zobrazí před znakem klanu. Základem pro alianční znak je bmp soubor (256 barev, 8x12 pixelů).
Informace o alianci
Každý člen alianci si může zobrazit informace o vůdčím klanu, vlastním klanu, jménech a celkovém počtu ostatních klanů v alianci a počet aktuálně připojených klanů pomocí příkazu /allyinfo.
Alianční příkazy
- /allyinvite - tímto příkazem přizve vůdce aliance další klan
- /allyleave - tímto příkazem clan leader opustí alianci
- /allydismiss - tímto příkazem vůdce aliance vyhodí klan z aliance
- /allydissolve - tímto příkazem vůdce rozpustí alianci
- /allycrest - tímto příkazem vůdce aliance zaregistruje alianční znak
- /allyinfo - tímto příkazem hráč zjistí informace o své alianci
Aliance v průběhu obléhání (Castle Siege)
- Klan, který je v alianci s bránícím klanem, se nemůže registrovat k útočící straně a naopak.
- Když obléhání začne, bude z hradu vyhozen každý hráč, jehož klan je v alianci s obránci, ale jehož klan se nezaregistroval mezi obránce.
- Pokud je v průběhu obléhání nahrazen hradní pán (tzv. mid-victory), bude klan nových majitelů spolu se zaregistrovanými spojeneckými klany přeregistrován na stranu obránců. Ostatní hráči budou vyhozeni z hradu.
- Dokonce i během obléhání je možné ukončit spojení s aliancí. Když se to stane, v závislosti na situaci nastanou tyto změny:
- Klan registrovaný původně jako obránce spolu s aliančním klanem, který vlastní hrad, se stává útočníkem.
- Pokud se z aliance odpojí klan, který je registrován jako obránce, ale v alianci není klan, který by hrad vlastnil, pak tento klan zůstává obráncem bez ohledu na stav aliance.
- Jakmile se zaregistruje na obléhání, nemůže být klan vyloučen z aliance. Alianci nejde rozpustit, jakmile se přihlásí k obléhání.
- Pokud je klan A v alianci s klanem B a není na rozdíl od klanu B registrovaný na obléhání, bude mít klan A "bez vztahu" ke klanu B. Tento stav "bez vztahu" přebíjí alianční pouto.
Rasy
Elfové: Zruční,hbití,rychlí.Jejich mágové rychle kouzlí, mají rychlejší dobytí many;bojovníci nejsou zas tak moc silní(oproti orkům), ale jdou užiteční v partě(songy,jako tanci), ale i sami (dýkař,lučišník,popřípadě i ostatní).
Přestupové Qvesty
DARK ELF FIGHTER
1. Povolanie
.
2. Povolanie
.
DARK ELF MAGE
1. Povolanie
.
2. Povolanie
.
DWARF FIGHTER
1. Povolanie
.
2. Povolanie
.
ELF FIGHTER
1. Povolanie
.
2. Povolanie
.
ELF MAGE
1. Povolanie
.
2. Povolanie
.
HUMAN FIGHTER
1. Povolanie
.
2. Povolanie
.
HUMAN MAGE
1. Povolanie
.
2. Povolanie
.
ORC FIGHTER
1. Povolanie
.
2. Povolanie
.
ORC MAGE
1. Povolanie
.
2. Povolanie
.
Zdroj:http://ai.unas.cz/l2.htm
Qvest na World Map
Zpět na index
Vaše první úkol spočívá v dopravením několika drápů z Keltirov (obvykle 4), za což získáte mapu světa.
Když se objevíte ve hře, vybavte svou postavu zbraní a brnění co máte při sobě a jděte za zadavatelem úkoly. Obvykle je to postava s označením Master. Najdete ji podle minimap v pravém horním rohu, kde jsou tyto postavy označeny
skill vás vrátí tlačítko List
Dvojklikem na postavu začnete rozhovor. Prezadanie samotné úkoly klepněte na políčko Quest:
Vaším úkolem je zabíjet Keltirov (jejich přesnou variantu se dozvíte ze zadání úlohy), dokud nezískáte 4 drápy. Aktuální počet získaných drápů zjistíte v inventuře na záložce Quest: