Great Pockets: Mějte u sebe vše důležité ve velkých kapsách
Jistě sami mi dáte za pravdu, že
u sebe máte běžně víc než jednu elektronickou věc. Některé profese požadují u
sebe mít rovnou celý arzenál vybavení. Povětšinou to bývá vždy mobilní telefon,
digitální fotoaparát, digitální videokamera, hudební přehrávač, kapesní rádio,
navigační systém, notebook… Nosíte všechno v kapsách? Ano? Ne? Nevadí. U
Henryho Needla si můžete nechat ušít
prakticky cokoliv a každý z jeho modelů bude mít speciální kapsy
s objemem
Po prohlédnutí různých modelů
v kvalitně připravené prezentaci si oblečení můžete buď zakoupit, nebo si nabídku
rozmyslet a odejít. Ať zvolíte jakoukoliv z možností, vždy stejně odejdete
s prázdnou. Celý podnik NH&S je pouze fiktivní a nikdy nikomu nic neušije.
Kdo se skrývá za vším?
Při úprku z pobočky Henrys
Needle & Sons, kde se sám Henry Needls snaží úlisně za každou cenu prodat
některý ze svých šílených modelů, zjišťujeme, že není zapotřebí mít pro své
elektronické vybavení žádnou speciální konfekci. Můžeme žít stejným stylem,
stejným společenským životem a nepotřebujeme objemné kapsy s objemem desítek
litrů. Vše řeší malý zázrak s názvem N95, který se právě dostává do
prodeje. A právě proto si Nokia připravila tuto netradiční kampaň: Proč nosit u
sebe tolik elektroniky, když Nokia N95 kloubí v sobě výhody mobilního
telefonu, digitálního fotoaparátu, digitální videokamery, hudebního přehrávače,
kapesního rádia, navigačního systému a notebooku. Na konci vydařené prezentace, ve které hosta provází fiktivní Henry Needle, nás odkaz přesměruje na zajímavější alternativu "Velkých kapes". Je jím právě Nokia N95. Náhoda? Nikoliv.
Kdo bude klientem Nokie a kdo klientem Henryho?
Je velké štěstí, že trend velkých
kapes je jen alegorií na dnešní potřebu mít vždy vše u sebe. Velmi zdařile vytvořená
fiktivní společnost britského krejčího by určitě neměla mnoho zákazníků. Víme
možná o jednom jistém, ten by ale podnik nezachránil – Krteček (ten by o
kalhotky s velkou kapsou jistě stál). Určitě lépe na tom bude Nokia, která
svým hi-tech modelem N95 se snaží upoutat a oslovit co největší masy zákazníků. Nutno podotkout, že se jedná o novou reklamní kampaň svého druhu. Zda bude mít úspěch, můžeme posoudit až z prvních statistik prodeje Nokie N95.