Lesní kolový tahač LKT 120 A je moderní speciální tahač vyšší výkonové třídy, určený pro vyklizování dřeva z porostu, jeho přibližování na odvozní místo a na ukládání na skládky. Koncepce tahače vychází z klasického uspořádání, s pohonem všech čtyř kol stejné velikosti, což je spolu s vhodným rozložením zatížení náprav zárukou velké tažné síly. Rovnoměrné rozložení tlaku kol na půdu zabezpečuje kloubové spojení předního a zadního rámu přičemž křížení náprav umožňuje axiální kloub, kterého součastí je i svislý kloub, dovolující zlamování rámů a tím řízení tahače. Takto řešený podvozek umožňuje spolehlivou jízdu i ve velmi náročném terénu. K dobré manévrovatelnosti přispívá i koncepce hnacího traktu. Hydrodynamický měnič momentů, čtyřstupňová planetová reverzační převodovka s řazením pod zátěží a elektrickým ovládaním řazení, automatické diferenciály, plnohydraulické řízení, vysokoúčinné diskové brzdy jsou prvky, kterými dosahuje tahač špičkovou úroveň v lesní technice. K vysoké produktivitě práce tahače přispívá dvoububnový naviják s dostatečnou rezervou navíjecí síly, elektrohydraulicky ovládaný. Pneumatiky a zadní rám tahače chrání při práci s navijákem ochranný štít, který je možné hydraulicky sklápět. Tím je umožněné odlehčení zadní nápravy a zvýšení stability. Rampovací radlice je určena pro rampování kmenů na skládky a jejich začelování. Možné je i využítí na menší terénní úpravy. Bezpečnostní, prostorná, vytápěná kabina je dokonale izolovaná proti působení hluku a vibracím pružným uložením na rámu tahače s vnitřním čalouněním. Umístění ovládacích prvků a odpružená regulovatelná otočná sedačka zaručuje splnění všech somatografických požadavků. Základní výbava kabiny požadována příslušnými předpisy je doplněna o střešní průlez, ochranné mříže skel a samostatný ventilátor za účelem zvýšení bezpečnosti a pohodlnosti obsluhy. Tahač je vybavený technologickými pomůckami pro přibližování dřeva, jako i nářadím pro vykonávaní údržby, technické prohlídky a opravy. Splňuje všechny ustanovení příslušných předpisů pro jízdu na veřejných komunikacích.
Typ motoru Z 8601.03 (od roku 1981 - Z 8701.77) Druh naftový, čtyřdobý s přímým vstřikem, vodou chlazený Počet válců 6 Vrtání/zdvih 110/120mm Jmenovitý výkon 84kW Jmenovité otáčky 2200ot./min Max. rychlost dopředu 25km/hod dozadu 20km/hod Max. navíjecí síla 78,5kN Max. rychlost navíjení 1m/s Hmotnost 9990kg