Zápis z 3.10.2012
Zápis ze schůze Výboru Společenství vlastníků j. V Dolině 1516/1a konané dne 03.10.2012
Místo,čas : Hamr, 18,30 hod., přítomni: Vladimír K., Markéta J., Milan B.
Úkoly a jednání :
Kontrola úkolů z 29.8. 2012
1. Případ p.Oldřicha P., nedovolená stavba, dopis –trvá- Markéta J. ;
2. Reklamace směrem k prodejci - zatím bez odezvy na náš dopis. Po odpovědi prodejce bude přijato řešení – trvá- Markéta J.;
Nové úkoly:
3. Prověřit smlouvu s úklidovou firmou ohledně provádění výměn vadných žárovek. Zjistit, kdo v současnosti výměny provádí a případně se v tomto směru snažit o obnovení „původního procesu“ výměn vadných žárovek se zástupcem úklidové firmy – Vladimír K.;
4. Zřízení vhodného stojanu na kola v kočárkárně z důvodu plnění pojištění při případné krádeži kola. Tento návrh paní Markéty J. byl výborem jednoznačně odsouhlasen. Orientační ceny vhodného typu stojanu se pohybují od 1.500,- Kč a Milan B. slíbil, že v tomto směru kontaktuje správce, který zajistí nákup i dovoz stojanu- Milan B.;
5. Kamerový systém, CCTV, 1x týdně kontrola činnosti- kromě kontrol prováděných každých 14 dnů Vladimírem K. bude prováděna vizuálně funkčnost systému pohledem na kontrolní signalizaci HDD i správcem při periodických prohlídkách domu. S tímto úkonem bude správce, paní ing.Jitka Š. po ukončené nemoci, seznámena – Vladimír K.;
6. Pan Jiří H. informoval výbor o problémovém pozemku, 26xx/x7, u našeho domu, který je stále ve vlastnictví prodejce a jsou, resp. pan Jiří H. má, každoročně problém s platbou jeho hypotéky u banky. Pro vyhodnocení celé situace je nutno získat kopii dokumentu, kterou vystavuje v těchto případech prodejce vlastníkům pro jejich banky – Vladimír K. ;
Jednání ukončeno v 19,10 hod.
Další schůze se uskuteční dne 31.10.2012 v 19,00 opětovně na Hamru.
Zápis provedl : Vladimír K.