16. 2. 2010
PASIVNÍ ZVÍŘATA
Stvoření | Druhy | Výskyt | Ingredience | Poznámky |
Vysoká | Srna, Jelen | Pobíhá divočinou. | zvěřina | Jestli vás uvidí, uteče, takže bojujte na dálku. Může šířit Dampworm. |
Pes | Dva v kapli v Chorrolu, dva v Ganredhelově domě v Cheydinhalu a několik dalších roztroušených v celé hře. | Jejich jména jsou Luna & Daisy [Ganredhelův dům] a Bailey & Kezune [vlastní je Rena Bruiant]. Může šířit Witbane. | ||
Ovce | Krotké, obvykle chované v ohradách | skopové | Neškodné stvoření, které se volně prochází. Může šířit Droops. | |
Kůň | Hnědák, Vraník, Ryzák, Strakáč, Bělouš, Imperial Legion, Shadowmere | V různých stájích a několik dalších výskytů | Dá se koupit nebo ukrást. Za jízdy nelze bojovat. |
PŘÍRODNÍ PREDÁTOŘI
Stvoření | Druhy | Výskyt | Ingredience | Poznámky |
Krysa | žijící ve stokách | Kdekoliv | krysí maso | První stvoření, na které narazíte. Velmi slabé, ale může šířit spoustu chorob. |
Vlk | normální, Timber | Venku a v některých jeskyních | vlčí kožešina | Může šířit Helljoint. Obvykle se vyskytuje ve hnízdech upírů, jelikož je upíři někdy chovají. |
Medvěd | Hnědý, Černý, West Weald | Venku a v některých jeskyních | medvědí kožešina | Velmi houževnaté zvíře. Může šířit Yellow Tick |
Divočák | Venku | maso divočáka | Odolný vůči mrazu. Může šířit Chanthrax Blight. | |
Krab | normální, obří | Poblíž vody | krabí maso | Také velmi slabý. Může šířit Swamp Fever. |
Ryba | normální, Young Rumare, Rumare, obří | Hluboké vody, jezera, řeky | šupiny | Otravné zvíře. Může šířit Greenspore. |
Horský lev | normální, Hladovějící | Venku a v některých jeskyních | lví kožešina | Velmi rychlý. Může šířit Wither. |
NEMRTVÍ A NEHMOTNÍ
Stvoření | Druhy | Výskyt | Ingredience | Poznámky |
Kostlivec | normální, Lučištník, Strážce, Bojovník, Hrdina, Šampión | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | Kostní moučka, různé zbraně a štíty | Hrdina a Šampión v bitvě přivolávají na pomoc slabší kostlivce. |
Zombie | Bezhlavá, Pomatená, Hrozivá, Strážce, Motierre | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | Kostní moučka, cáry masa | Dá se těžko zabít. Slabá vůči ohni. Může šířit mnoho chorob. |
Duch | normální, Starodávný, Svatodušní | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | Ektoplazma | Musí být zasažen z očarované zbraně (zbraň nemusí být nabita). Škodí mu také stříbrné a Daedrické zbraně [včetně šípů]. |
Přízrak | normální, bledý, světélkující | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | Ektoplazma | Používá oslabující magii a zlé útoky. Může mít dobré zbraně. |
Lich | Nether | Ayleid ruins, hrobkách, jeskyních a pevnostech | Kostní moučka, Kouzelné hole | Nether Lich je nejslabší varianta Licha. Lichové mají extrémně účinná ofenzívní kouzla (přes 200 zranění bez odolnosti), tím pádem se velmi doporučuje mít dobrou odolnost a absorbci kouzel, pokud se s nimi chcete bít. Vyvolávají také velmi kvalitní Kostlivce a Přízraky. Jedno z nejmocnějších stvoření v celé hře. |
Will-o-the-Wisp | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | Glow Dust | Používá vysávání magicky a zdraví, také poškozují inteligenci a sílu kouzel. Nejde zabít normální zbraní. Když neútočí, snaží se zneviditelnit. Jejich zabití velmi usnadní předmět nebo kouzlo s detekcí života. | |
Akaviri Defender | dungeon Pale Pass Ruins | Starodávné Akaviri zbraně a brnění | Nemrtví strážce bývalého velitelství invazní síly Akaviri z první éry Tamrielské historie. |
HUMANOIDI
Stvoření | Druhy | Výskyt | Ingredience | Poznámky |
Agent Mythic Dawn | Muži & ženy | Občas se vyskytují během hlavního questu | Mythic Dawn róby, Mythic Dawn kápě, vylepšené zbraně a předměty | Nepřátelské vylepšené NPC; nosí speciální vykouzlené Daedrické brnění, které zmizí, jakmile je zabit. |
Ministrant Mythic Dawn | Muži & ženy | jeskyně Lake Arrius | Mythic Dawn róby, vylepšené zbraně a předměty | Nepřátelské vylepšené NPC; nosí speciální vykouzlené Daedrické brnění, které zmizí, jakmile je zabit. |
Strážce Mythic Dawn | Muži & ženy | jeskyně Lake Arrius | Mythic Dawn róby, Mythic Dawn kápě, vylepšené zbraně a předměty | Nepřátelské vylepšené NPC; nosí speciální vykouzlené Daedrické brnění, které zmizí, jakmile je zabit. |
Vůdce Mythic Dawn | Muži & ženy | jeskyně Lake Arrius | Mythic Dawn róby, Mythic Dawn kápě, vylepšené zbraně a předměty | Nepřátelské vylepšené NPC; nosí speciální vykouzlené Daedrické brnění, které zmizí, jakmile je zabit. |
Strážce skladu Mythic Dawn | Muži & ženy | jeskyně Lake Arrius | Mythic Dawn róby, Mythic Dawn kápě, vylepšené zbraně a předměty | Nepřátelské vylepšené NPC; nosí speciální vykouzlené Daedrické brnění, které zmizí, jakmile je zabit. |
Ascended Immortal | Muži & ženy | V "Mankar Camoran's Paradise" | Různé | Oddaní stoupenci Mankara Camorana, uctívají Mehrunese Dagona. Sestoupili za úroveň normálních okultistů Mythic Dawn a byli pozváni, aby žili v Ráji samotného Mankara Camorana. Za to, že zemřou ve službách Mankara Camorana, je jim dovoleno vstoupit do "Gaiar Alata", tedy"Mankar Camoran's Paradise". "Gaiar Alata" je tvořen těmito čtyřmi částmi: The Savage Garden, The Flooded Grotto, The Forbidden Grotto a palác Mankara Camorana - Carac Agaialor. |
Bandiita | normální, lučištník, Loupežník, Tajný čaroděj, Ringleader, Black Bow | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | Různé | Nepřátelské vylepšené NPC; všichni kromě Hedge Wizards nosí lehké brnění. v boji na blízko nejčastěji používají sekery a kladiva. Na vyšších úrovních nosí Elven/Glass brnění. |
Marauder | normální, Lučištník, Battlemage, Warlord | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | náhodné | Nepřátelské vylepšené NPC. Všichni nosí těžké brnění.V boji na blízko obvykle používají meče, někdy i štít. Na vysokých úrovních (20+) mívají výborné daedrické a ebony předměty. |
Conjurer | normální, Adept | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | to, co mívají mágové | Rádi sesílají Daedry. V boji jsou velmi otravní, jelikož neustále pobíhají. V boji s nimi se doporučuje použít paralyzující kouzla/svitky/jedy. |
Necromancer | normální, Adept | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | Velmi drahé róby | Sesílají nemrtvé, používají útočná kouzla, rádi sami sebe ozdravují. Jako jejich kolegové Conjurers rádi pobíhají kolem. Nejlepší způsob, jak se s nimi vypořádat, je použít paralyzující kouzla před tím, než zaútočí. |
Obyvatelstvo Hackdirtu | Město Hackdirt | Klíč k padacím dveřím v Hackdirtu | Banda posedlých šílenců ospalého města Hackdirt, kteří uctívají stvoření se jménem"The Deep Ones". |
MÝTICKÁ STVOŘENÍ
Stvoření | Druhy | Výskyt | Ingredience | Poznámky |
Goblin | normální, Ambusher, Archer, Beserker, Bitterfish, Chief, Shaman, Skirmisher, War Chief, Witch | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | různé zbraně, šípy, lektvary a svitky. Někdy i paklíče | Goblini jsou velmi rychlí v boji a dokážou daleko skákat. Goblini na nízkých úrovních jsou snadní, ale na vyšších mají daleko víc HP a jsou mnohem odolnější. |
Goblinní klany | Dust Eater, White Skin, Three Feather, Skull Breaker, Sharp Tooth, Rock Biter, Bloody Hand | Dust Eater Tribe/Barren Mine, White Skin Tribe/Goblin Jim's Cave, Three Feather Tribe/Plundered Mine, Skull Breaker Tribe/Wenderbek Cave, Sharp Tooth Tribe/Derelict Mine, Rock Biter Tribe/Timberscar Hollow, Bloody Hand Tribe/Cracked Wood Cave | Různé předměty, obvykle paklíče a zbraně. Z šamana každého klanu vypadne Goblinní totem [v ceně okolo 7,000 zlata]. | Goblinní klany jsou navzájem ve válce. Pokud se vám povede sebrat Goblinní totem od šamana jednoho klanu, můžete jej položit kam chcete a členové klanu, kterým totem patří, si pro něj půjdou a taky půjdou po komkoliv, který bude totemu nablízko. |
Imp | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních a pevnostech | Impí žluč (?) | Létající stvoření, které připomíná veliké Dragonflies. Sesílá náhodná útočná kouzla. | |
Troll | normální, Painted, Savage, Swamp, Kalperklan, Azhklan | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | Trollí tuk | Jsou slabí vůči ohni, čehož se dá vuyžít tak, že se postavíme na druhou stranu ohně a bojujeme s nimi na dálku kouzly nebo šípy [přes oheň nemůžou projít]. |
Obr | normální, Pale Pass, Savage, Redguard Valley, Ogre Groundling, Ogre Chieftain | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech | Ogre's Teeth | Mají hromadu HP. Útočí tvrdě a překvapivě rychle. Nepodceňovat. |
Upír | Jakékoliv standartní TES třídy + Patriarch, Matriarch | Ruiny Ayleid, hrobky, jeskyně a pevnosti | Upíří prach, různé zbraně, brnění a předměty [vylepšené] | Vylepšené NPC, náhodné třídy, Může šířit Porphyric Hemophilia [Nemoc, která ve vás vyvolá Vampírismus]. |
Upír Blood Crust | Jakékoliv standartní TES třídy + Patriarch, Matriarch | Jeskyně Blood Crust | Upíří prach, různé zbraně, brnění a předměty [vylepšené] | Vylepšené NPC, náhodné třídy, Může šířit Porphyric Hemophilia [Nemoc, která ve vás vyvolá Vampírismus]. Hrabě Skingradský [sám upír] vás pošle na quest, ve kterém máte vyčistit jeskyni Blood Crust Cavern od konkurenčních upírů. |
Minotaur | normální, Lord, Glade | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních a pevnostech | Minotauří roh | Vypadá jako býk a chová se jako býk. Pokud ho potkáte, je buďto neozbrojený nebo má těžkou sekeru nebo kladivo. Útočí docela pomalu a předvídavě. |
Spriggan | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních a pevnostech | Taproot | Vypadá jako rostlina a člověk zároveň, používá kouzla, vyvolávání, obvykle vyvolává medvěda na pomoc. Vysává štěstí [čím méně štěstí máte, tím víc vás stojí kouzla many]. Jsou slabí vůči ohni, takže je dobré je co nejrychleji podpálit (jelikož se dokážou uzdravovat). | |
Dreugh | Zemní, Vodní | Venku a v ruinách Ayleid, hrobkách, jeskyních, pevnostech a a Aréně | vosk Dreugh | Vypadá jako krab/člověk, má obranný krunýř, zdá se, že má víc jak 2 ruce [lze jej najít v Aréně během soubojů Grandchampiona]. |
DAEDRA
Stvoření | Druhy | Výskyt | Ingredience | Poznámky |
Scamp | Stunted, normální | Vyvoláním nebo v říši Oblivionu. Občas se potulují kolem brán Oblivionu a ve vyšších úrovních i v některých jeskyních & ruinách. | kožešina Scampa | Sesílají Fireball a útočí drápy. Občas je vyvolávají kouzelníci Dremora. Slabí vůči šoku. |
Clannfear | Runt, normální | Vyvoláním nebo v říši Oblivionu | drápy Clannfeara [pouze u dospělých] | Jsou rychlí a smrtelní, útočí rychle a opakovaně, jejich skoky vás dokážou omráčit. Slabí vůči šoku. Jak Runt a dospělý Clannfears odráží zranění, takže ti, co útočí konvečními zbraněmi, by se měli mít na pozoru. |
Daedroth | K nalezení na různých místech v Cyrodiilu [v závislosti na vašem levelu] a v říši Oblivionu. Začnou se objevovat poté, co dosáhnete úrovně 20. | zuby Daedrotha | Daedrothi jsou velcí, rychlí a silní. Vzhledem připomínají velikého vzpřímeného krokodýla. Mají odolnost vůči zranění a dokážou seslat Fireball. Slabí vůči šoku. | |
Flame Atronach | K nalezení na různých místech v Cyrodiilu [v závislosti na vašem levelu] a v říši Oblivionu | ohnivé soli | Tělo hořící ženy s černými ocelovými pláty. Sesílají Firebally a jsou docela rychlí v osobních soubojích. Imunní vůči ohni. Slabí vůči mrazu. | |
Frost Atronach | K nalezení na různých místech v Cyrodiilu [v závislosti na vašem levelu] a v říši Oblivionu | mrazivé soli | Dají se najít později ve hře, když váš charakter dosáhne 14. úrovně. Jsou imunní vůči mrazu a odolní vůči běžnému zranění, ale znatelně slabí vůči zranění ohněm. Dokážou se sami léčit. | |
Storm Atronach | K nalezení na různých místech v Cyrodiilu [v závislosti na vašem levelu] a v říši Oblivionu | prázdné soli | Nejsilnější z rodiny Atronachů. Velké kusy kamení, které drží pohromadě za pomoci blesků. Kouzlí Shock a má silný útok na blízku. Je imunní vůči šoku. | |
Spider Daedra | Ayleid Ruins, hrobkách, jeskyních, pevnostech a v říši Oblivionu | Daedra hedvábí , Daedra venin | Napůl žena, napůl pavouk. Kouzlí vysávání, šok a vyvolává malé pavoučí potomky. Je slabá vůči šoku & mrazu. Imunní vůči paralýze. Dokáží taky velmi rychle uskakovat do stran, takže lučištníci by se měli mít na pozoru. | |
Spider Daedra's Spiderling | Tam, kde jsou Spider Daedra. | Tato vyvolaná stvoření dokážou paralyzovat a obvykle útočí zezadu. Obvykle vás srazí, pokud se jim dostatečně nevěnujete a bojujete pouze se Spider Daedra. | ||
Dremora Scout | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, svitky, lektvary Dremora brnění a zbraně | Lehčí voják Dremora. Předvoj. | |
Dremora Archer | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, Různé luky a šípy, Dremora brnění | Lehčí voják Dremora. Lučištník. | |
Dremora Captain | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, svitky, lektvary, Dremora brnění a zbraně | Kapitán vojáků Dremora. | |
Dremora Lord | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, svitky, lektvary, Dremora brnění a zbraně | Vůdce kapitánů Dremora v oblasti. V Daedrické armádě to jsou důstojníci střední třídy. | |
Dremora Hatred Keeper | V říši Oblivionu | klíč k Sigilum Sanguis, srdce Daedry, svitky, lektvary, Dremora brnění a zbraně | V některých věžích v Oblivionu jsou tito důstojníci vyšší třídy trénování, aby bránili vstupy do Sigilum Sanguis. Útočte s rozmyslem a opatrně, plánujte své útoky a obranu. | |
Dremora Churl | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, svitky, lektvary, Dremora brnění a zbraně | Všechny Dremory můžeme považovat za třídu Spellsword, ale ti v róbách dokážou zároveň vyvolávat. Slabí vůči šoku. | |
Dremora Caitiff | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, svitky, lektvary, Dremora brnění a zbraně | Všechny Dremory můžeme považovat za třídu Spellsword, ale ti v róbách dokážou zároveň vyvolávat. Slabí vůči šoku. | |
Dremora Kynval | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, svitky, lektvary, Dremora brnění a zbraně | Všechny Dremory můžeme považovat za třídu Spellsword, ale ti v róbách dokážou zároveň vyvolávat. Slabí vůči šoku. | |
Dremora Kynreeve | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, svitky, lektvary, Dremora brnění a zbraně | Všechny Dremory můžeme považovat za třídu Spellsword, ale ti v róbách dokážou zároveň vyvolávat. Slabí vůči šoku. | |
Dremora Kynmarcher | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, svitky, lektvary, Dremora brnění a zbraně | Všechny Dremory můžeme považovat za třídu Spellsword, ale ti v róbách dokážou zároveň vyvolávat. Slabí vůči šoku. | |
Dremora Markynaz | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, svitky, lektvary, Dremora brnění a zbraně | Všechny Dremory můžeme považovat za třídu Spellsword, ale ti v róbách dokážou zároveň vyvolávat. Slabí vůči šoku. | |
Dremora valkynaz | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, Daedrické brnění [kyrys, kalhoty a boty], svitky a lektvary . | Všechny Dremory můžeme považovat za třídu Spellsword, ale ti v róbách dokážou zároveň vyvolávat. Slabí vůči šoku. | |
Dremora Feydnaz | V říši Oblivionu | Srdce Daedry, Daedrické brnění [kyrys, kalhoty a boty], svitky, lektvary a Daedrické zbraně | Jako nejsilnější ze všech vojáků Dremora jsou Dremora Feydnaz elitními bojovníky v řadách Dremory. Stráží Great Tower během questu Great Gate a jsou velmi odolní. | |
Xivilai | K nalezení na různých místech v Cyrodiilu [v závislosti na vašem levelu] a v říši Oblivionu | Srdce Daedry, dvouruční zbraně | Velicí, na magii zaměření Daedra, jsou ale dobří s dvojručními zbraněmi [často Daedrické kvality]. Jsou schopni absorbovat kouzla náhradou za omezené množství magicky. Slabí vůči šoku. Dokážou vyvolat dospělého Clannfeara na pomoc. |
BOSSOVÉ A UNIKÁTNÍ STVOŘENÍ
Stvoření | Druhy | Výskyt | Ingredience | Poznámky | |
Mehrunes Dagon | ve finále | Princ destrukce a hlavní překážka v poslední fázi cesty za splněním hlavního questu. Je zároveň autorem "The Mysterium Xarxes". | |||
Akaviri Commaer Mishaxhi | Dungeon Pale Pass Ruins | The Draconian Madstone | Nachází se v částt Serpent level dungeonu Pale Pass Ruins. Pokud nemáte u sebe "Orders of the Akaviri", bude s vámi bojovat. | ||
Black Rock Pirate | jeskyně Black Rock Caverns | Různé vylepšené předměty | Nemrtví piráti. | ||
Black Rock Captain | jeskyně Black Rock Caverns | Různé vylepšené předměty | Nemrtvý vůdce pirátů z Black Rock. | ||
King Of Miscarca | Ayleidská ruina Miscarca | Klíč k Miscarca | Král Miscarca. Objeví se se svou strážnou zombie, když vezmete Great Ayleid Stone na konci dungeonu Miscarca. | ||
Warden Kastav | Dungeon Sancre Tor | Klíč Wardena Kastava k vězení v dungeonu Sancre Tor | Boss v dungeonu Sancre Tor. | ||
Rielus | Dungeon Sancre Tor | Očarovaný amulet | Nemrtvý pradávný válečník Blade, který byl poslán chránit hrobku Tibera Septima. | ||
Valdemar | Dungeon Sancre Tor | "Valdemar's Shield" | Nemrtvý pradávný válečník Blade, který byl poslán chránit hrobku Tibera Septima. | ||
Alain | Dungeon Sancre Tor | "Northwind" | Nemrtvý pradávný válečník Blade, který byl poslán chránit hrobku Tibera Septima. | ||
Casnar | Dungeon Sancre Tor | "Mishaxhi's Cleaver" | Nemrtvý pradávný válečník Blade, který byl poslán chránit hrobku Tibera Septima. | ||
Sigil Keeper | Uvnitř brány Oblivionu během questu "Great Gate" | klíč k Sigilum Sanguis | Je strážcem Sigilum Sanguis. | ||
Kathutet | The Savage Garden - "Mankor Camoran's Paradise" | Bas Of The Chosen | Je pět úrovní nad vámi - takže útočte na vlastní nebezpečí. Existuje ale i jiný způsob, jak si vyžádat jeho pomoc. | ||
Orthe | The Forbidden Grotto - "Mankar Camoran's paradise" | Dremora zbraně a brnění | Kathutetův bratr. Strážce Forbidden Grotto Prison v "Mankor Camoran's Paradise" | ||
Anaxes | Lair of Anaxes - "Mankor Camoran's Paradise" | Two-Head Swords | Xivilai se jménem v hlavním questu. Pokud mu pomůžete, dovolí, aby vám Kathutet pomohl, místo toho, aby se s vámi pral. | ||
Mankar Camoran | Carac Agaialor - jeho palác v "Mankar Camoran's Paradise" | The Amulet of Kings, Mankar Camoran's Robe, Mankar Camoran's Staff | Vůdce kultu Mythic Dawn a autor "Commentaries on the Mysterium Xarxes". | ||
Raven Camoran | Imperial City - Sunken Sewers, Carac Agaialor | prsten Mundane [má cenu hodně zlata], klíč ke Sunken Sewers, róba Mythic Dawn, kápě Mythic Dawn, zlato | Syn Mankara Camorana. Jeho otec bude využívat jeho sil, aby jej přivedl zpět pokaždé, když jej zabijete. Možná si ho budete pamatovat z questu "Path Of Dawn" - je oním Sponzorem, kterého jste měli potkat v Sunken Sewers pod Imperial City's. | ||
Ruma Camoran | jeskyně Lake Arrius, Carac Agaialor | Staff Of Frost, róba Mythic Dawn, kápě Mythic Dawn, zlato | Dcera Mankara Camorana. Její otec bude využívat jejích sil, aby ji přivedl zpět pokaždé, když ji zabijete. Možná si ho budete pamatovat z questu "Dagon Shrine". Byla to ona, která vám poručila obětovat Argoniana Mehrunes Dagonovi. | ||
Harrow | jeskyně Lake Arrius | Cokoliv mu dáte | Správce svatyně Mehrunese Dagona a váš sponzor v kultu Mythic Dawn [hlavní quest]. Má všechen váš inventář, [pokud jste šli potají a dali všechen váš majetek kultu Mythic Dawn] pokud budete chtít si z něj něco ukrást zpět. | ||
Daedric Siege Crawler | Během útoku na Brumu v questu "Great Gate" | Siege Crawler Sigil Stone | Obrovský chodící Daedrický tank, který je schopný srovnat se zemí celá města. Má dva cíle - zničit Brumu a zabránit vám v dosažení Sigilum Sanguis a Great Gate Sigil Stone. | ||
Siege Crawler Sentry | Během útoku na Brumu v questu "Great Gate" | Různé Daederic zbraně a brnění | Vojáci Dremory přiřazení na chránění Siege Crawlera. | ||
Goblin Jim | jeskyně Goblina Jima | Různé vylepšené zbraně a brnění | Dozvíte se o něm, že je jeden z nejlepších lovců goblinů v celém Tamrielu. Na konci jeskyně Goblina Jima jej potkáte. Je zjevně mimo a napadne vás, sotva vás spatří. | ||
Black Brugo | Ayleidská ruina Telepe | Různé vylepšené luky, šípy, zlato | Vůdce banditů Black Bow. | ||
Umbra | Dungeon Vindasel | meč Umbra, Umbra's Ebony brnění | V tomhle meči je uvězněna duše legendárního válečníka. Meč také nese jeho jméno. V téhle hře tento meč ukořistila Umbra, ženská válečnice. | ||
Duch Lady Llathasy | Krypta Lady Llathasa v kapli Underscrofta Velké kaple Arkaye v Cheydinhalu | Ektoplazma | Tenhle přízrak se objeví pouze, pokud otevřete kryptu Lady Llathasa. Za zvuku nadpozemského vřískotu se duch objeví za vámi. | ||
Ayleid Guardian | The Old Way - kanály Imperial City | nelze nic vzít | Dvě očarované sochy, které ožijí během posledního questu v cechu zlodějů. | ||
Worm Thrall | Ruins of Nenyong Twyll, jižně od Imperial City | cáry masa | Necromancerova zombie. | ||
Worm Anchorite | Dark Fissure Cave jižně od Cheydinhalu | Poznámky vysvětlující rituál "Shade of the Revenant" | Necromancerův služebník - přesněji služebník "King Of Worms". | ||
Mannimarco | Echo Cave | Staff of Worms | King of Worms | ||
Spectral Mudcrab | Paradise | krabí maso | Přízračný krab, chránící Ayleidskou skříňku na ostrově v Paradise | ||
obří Slaughterfish | pod vodou | Obrovská ryba Slaughterfish, hluboko pod hladinou v misi, kde máte pro Gray Foxe získat speciální šíp. | |||
Uderfrykte Matron | Dive Rock | luk Frostwyrm, zbytky Svenjy | Matka všech Uderfryktesů. Část nezdokumentovaného questu The Horror of Dive Rock. | ||
Unicorn | poblíž cesty do Bravilu | roh [questový předmět daedrické svatyně] | Je možné na něm jet, nepřibližujte se však k němu s vytaženou zbraní, nebo na vás zaútočí. |
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář