Změny pro letošní sezónu
- jezdec může v průběhu celého šampionátu (18 závodů Grand Prix) použít celkem šest motorových jednotek
- noví jezdci poprvé od roku 2010 nemůžou být součástí továrních týmů, ale prvním rokem pouze satelitních. Toto nařízení se netýká tovární stáje Suzuki, která nemá v mistrovství světa svůj satelitní tým.
- minimální hmotnost motocyklů zůstává stejná + 2kg (například 150kg v případě čtyřválce)
- jednotky GPS může na závodní motocykl nainstalovat pouze Dorna z důvodu zatraktivnění televizních přenosů a na jednotky CPU připojit jakýmkoliv způsobem
- přední kompozitní brzdové kotouče musí mít maximální průměr 320mm
- nejsou dovoleny speciální konstrukční materiály MMC (Metal Matrix Composite) a FRM (Fiber Material Matrix)
- snižuje se počet pneumatik z dvaceti na osmnáct. Celkem osm předních a deset zadních hladkých pneumatik dostupných ve specifikacích “A“ a “B“.
- není povoleno použití snímače teploty pneumatik
- není povoleno použití proměnlivého časování ventilů a systém proměnlivého zdvihu ventilu motoru za pomocí elektrických nebo hydraulických systémů
- není povoleno použití variabilního výfukového systému
- není povolen systém dvojí spojky známý jako DSG
- není povolena automatická spojka. Je možné použít manuální převodovku s malou podporou řazení.
- není povolen systém plynule měnitelných převodů známý jako CVT
- není povolen elektrický / elektronický systém řízení tlumičů
- maximální tlak vstřiku paliva bude 10 barů
Komentáře
Přehled komentářů
You actually stated it fantastically!
essay proofreading services https://buycheapessaysonline.com college essay services https://helpmedomyxyzhomework.com
college essay editing services z62ude
(Eugenerot, 5. 4. 2023 9:34)