Penquin Island, další práce a nová pláž

20. 12. 2010

Tak jsem přibrala další práci, abych se tady vůbec uživila. Je to indická restaurace, lidi jsou tam příjemný a dokonce tam dostanu najíst. Bohužel pro mě, je tam všechno kromě Butter Chicken pálivé a to já moc nemusím L takže zatím stále jedno a to samé jídlo…ale jednou se určitě odvážím vyzkoušet i něco jiného J Luxusní restaurace, do které se jen stěží podíváte i v Čechách. Mám tam dostatek hodin, a tak by už teď neměla být snad nouze o peníze.

V sobotu Erik s Janou a Jirkou objevují pěknou pláž a já dorážím za nimi hned jak skončím v práci. Vystupuju jen zastávku před Cottesloe a mířím na pláž, krásná pláž v závětří a s minimem lidí na ní, je naprosto vyhovující J Erik o kousek dál točil video na nuda pláži aneb Free Hugs… jak to dopadlo a jak to vypadalo zjistíte na jeho videu, které sem vložím hned jak ho vypustí do světa J

V neděli jsme se rozhodli, že vyrazíme na Penquin Island a tak půjčujeme 2 auta, sraz je v 9:30 u Barrack st. Jetty. Češi dorazí jako první, pak Brazilci a Kolumbijci..je 10 a Turci nikde… 10.15 si to přijedou vystoupí z aut…a jdou směrem k restaurace. Kam jdete volám na ně… koupit si kafé :-D no prostě Turci mají na všechno čas :-D

A tak když dopijí můžeme konečně vyrazit. Kluci chtějí nejdřív jet do města Rockingham a pak teprve na ostrov,ale rozmlouvám jim to. Od Martina vím, že voda pak bude stoupat a my by jsme už nemuseli zvládnout přebrodit vodu.

Dorážíme na místo, převlíkáme se do plavek, protože jsme prostě líní platit za ferry 18dolarů aby nás převezl 500 metrů na ostrov a po vzoru ostatních to hodláme zvládnout sami…

Batohy na hlavu, boty do ruky a už se jde… voda začíná pěkně stoupat, a jestli jsem si myslela, že by voda mohla být tak max nad kolena tak se šeredně pletu. Voda do pasu a někdy až k prsům… otáčím se dozadu, když jsme zhruba v půlce a zjišťuju, že náš nejmenší článek (Columbijka) má trochu problém :-D a to tak velký, že už z ní vlastně kouká jen kousek hlavy a batoh… :-D Mustafa jako správný gentleman, předává svůj batoh Gurayovi a plave jí pomoct. Podívaná je to vtipná, on vodu k prsům  a ona musí plavat, protože už nestačí :-D

Nakonec jsme šťastně u břehu, lidí tam je mraky, což jsem nečekala..a tak se skoro musíme prodírat.  A hned na začátku potkáváme prvního tučňáčka, krčí se v křoví….a my…no ležíme u křoví a fotíme jeden přes druhého :D pak to zapichujeme chvíli na pláži, koupeme se a vydáváme zase zpět, kde pro změnu potkáváme varany (aspoň myslím, že to jsou varani :-D Esterka s Tonym mě kdyžtak opraví :-D) a je čas brodit se zpět…Guray a Petra už brodit nechtějí a radši si platí lístek na ferry…tak jim strkáme všechny naše věci, aby se nám brodilo snadněji… jenže ačkoliv běží co to jde…ferry odjíždí bez nich a další by údajně měl jet až za hodinu. A tak si od nich zase věci berem, protože si stojí za tím, že tam tu hodinu prostě čekat budou.

Voda už je tentokrát výš, i já mám co dělat a voda mi párkrát šplouchne do pusy, proti nám fouká vítr a dělají se vlny…poprvé sem vděčná, že jsem tak vysoká…foťák co nejvýš, kdybych náhodou šlápla do nějaké díry ať se nenamočí. A co nevidíme, řidič ferry zřejmě viděl jak se naše 2 slabé články snaží doběhnout loď a tak se pro ně vrací, místo aby je tam hodinu nechal kysnout…a tak nadáváme, protože jsme jim mohli věci klidně nechat :-D

Aspoň je teď čas načít konečně rozhovor zda je Mustafa  muslim či není. A ačkoliv dřív, pro mě každý kdo byl muslim byl prostě divnej a nebo nebezpečnej…jen se utvrzuji v tom, že tohle jsou normální inteligentní kluci, který slepě nenásledují všechno co islám hlásá a dokážou si z toho vybrat to rozumné. A tak zjišťuju, že vlastně jediné v co Mustafa věří, je že tam někde je Bůh a na zbytek přikázání, jako nepít, nekouřit a sex až po svatbě, prostě a jednoduše sere :-D Do mešity nechodí ani v Istanbulu a tak si vlastně říkám, jestli je to vůbec muslim :-D

Konečně jsme na břehu, máme toho docela plné kecky, převlíkáme se a jedeme konečně do Rockinghamu, kde ale v podstatě nic moc neni. Využíváme akorát času k tomu se najíst, dát dohromady peníze za půjčení aut, přemýšlíme, že na cestě zpět se stavíme ještě na Garden Island,ale bohužel most tam ještě není dostavěn a tak autem se tam nedostanem. A tak všichni docela unavení míříme domů.

Já nakonec ještě jedu na Christmas párty s lidma z restaurace. Oslava je v čínské restauraci, opět luxusní. Jídla z co znám z Čech, tu vůbec nenajdu a tak všechno co ochutnám skýtá překvapení milá i nemilá… začínáme placičkami v kterých je zabalená kachna… pokračujem věcma který pálí způsobem, že si řikám, že ve stupních pálivosti, je tohle zaručeně top,ale další a další jídla mě přesvědčují, že topu zdaleka nebylodosaženo a ve chvíli kdy i Ind vedle mě se shání po vodě protože mu hoří huba, to vzdávám…mám ráda své chuťové buňky a nerada bych o ně přišla :-D spravuji si chuť na kuřátku v medu se sezamovými semínky, dezertem kde plavou malinké kuličky v kokosovém mléku a mangovým pudinkem J

Čas mezi tím si kluci (všichni Indové) krátí tím, že se se mnou fotí…po 8mi fotkách s každým si připadám jak zvířátko v ZOO… bílá holka je pro ně něco tak exotického asi jako pro nás černoch… chvílema mám pocit, že by možná chtěli i zkontrolovat, zda-li mám stejný počet  zubů jako oni, jak si mě prohlíží :-D

Zhruba o půlnoci dorážím domu, spálená z Penquin islandu zalézám do postele a doufám, že až se ráno vzbudím nebude mě bolet úplně všechno :-D

V úterý mě čeká výlet do Caversharm parku s Michalem z úklidu jeho taťkou (není nad to, se prostě při**at :-D) a Janou a Jirkou J klokani, koaly, vombati a jiné potvůrky čekají JJ

Vánoce i Silvestra trávím pracovně... tzn. dopředu přeji Šťastné a Veselé a užijte si Nový rok za mě :-))

Video už je hotovo...takže přikládám...děkuji Erikovi