DEN 9 až 12 - 12 days trip Perth - Broome

7. 10. 2011

Náš "poslední" společný den, ráno opět začíná naším ranním songem. Po cestě zastavujeme jen nabrat benzín v jednom z Roadhousů, který během 10ti let 10x shořel, díky vedru.

Rada pro případné cestovatele zní, načerpat plnou nádrž v každém z roadhousů, jinak by se mohlo stát, že až vám dojde šťáva, budete stále 3h jízdy od nejbližší benzínky. Kolem 4 odpol se dostáváme do našeho cíle, města Broome a absolvujeme úchvatnou prohlídku krokodýlí farmy s krmením :-)

Je až neskutečné jak něco tak obrovského dokáže být tak mrštné, zvlášť když se jedná o žrádlo :-D

Poté pozorujem západ slunce na Cable Beach a večer se pak společně vydáváme do hospody, kde vzniká největší množství spol.fotek co za tu dobu máme :-))

Většina lidí pokračuje do Darwinu, zůstáváme všichni na stejném hostelu a tak i další 2 dny trávíme víceméně společně. Je až neuvěřitelné, jak blízcí si po 9ti dnech cestování jsme. A tak se loučíme dost těžce. Všichni odjíždí den před mým odletem a tak naší poslední OPRAVDU POSLEDNÍ NOC, protahujeme do ranních hodin.

Já se ještě dopoledne vydávám na kajak tour na moře a pozorování želv :-) Po návratu se loučím s Rebeccou a Dianou, se kterýma je loučení nejtěžší, slibujem si, že zůstanem v kontaktu a plánujem návštěvu až budem zpět v Evropě. Holky jsou totiž z Frankfurtua tak to není zas tak daleko. Večer se společně s Rhettem a Andym loučíme s Abby, která odjíždí busem do Darwinu (27h)

Poslední den už jsem tu sama, budím se brzo ráno, ačkoliv tak brzo jsem v plánu teda vstávat neměla :-)

Vstávám na "free brekky (breakfast)" a balím věci, odevzdávám klíče a mířím se podívat na letiště.

Hostel je v podstatě hned naproti a tak zjišťuju, že místní letiště je vážně miniaturní a tak bloudění nehrozí.

Cestou nacházím kokos a tak jak by řekl Rhett "man challange" je tu... snažím se dostat do kokosu :-D

Jen odloupat obal, trvá asi 15min ale odměna stojí za to. A tak jsem si ulovila sváču, "bože jsem na sebe tak pyšná" :-DD

Od letiště se pak vydávám přesně na druhous tranu směr museum. Kde se dozvídám víceméně vše o perlařském byznysu.

Vracím se na oběd do hostelu a plánuju napsání a odeslání pohledů, ale jak zjišťuji, nechala jsem je v muzeu na záchodě a tak máte vážení přátelé smůlu :-D

Plánovala jsem ještě v Broomu absolvovat whale watching, ale už jich tady nahoře moc nemigruje a tak výlety už nepořádají. Zkusím štěstí ještě zítra v Perthu, jestli bych to nestihla před odletem na NZ.

Odpoledne si ještě krátím prohlídkou tzv. Luggers což byli lode určené pro výlov perel, procházím pár obchodů a courám do západu slunce po městě.

Do odletu už zbývá jen pár hodin. Pak krátké čekání na letišti a home sweet home... jsem zpět v Perthu.

.........

Zbývají mi poslední čtyři dny do odletu...a věcí co chci ještě stihnout je víc než dost :-)) na neděli jsem si bookla velryby :-)) a v pátek se jdu nechat vylekat na noční prohlídce ve věznici Fremantle :-)