Quattroporte III se vyrábělo 11 let ve dvou řadách - Tipo AM 330 (1979 - 1990) a Tipo AM 330/49 (1987 - 1990). Návrh karoserie pocházel od Giorgetta Giugiara ze studia Italdesign.
Quattroporte III, Tipo AM 330 (1979 - 1990)
Technická specifikace
Motor: 90 V8 AM 107.23.49
Vrtání: 93,9x89 mm
Objem motoru: 4930 cm
Výkon: 290 k při 5500 ot./min.
Kroutící moment: 40 kgm/3000 rpm
Rozměry - délka, šířka, výška: 4910 x 1890 x 1385 mm
Rozvor: 2800 mm
Hmotnost: 1950 kg
Zrychlení z 0-100 km/hod.: 7 s
Maximální rychlost: 230 km/hod.
Počet vyrobených vozů: 2110
Cena vozu se v té době pohybovala kolem 29 000 Euro
Quattroporte III Royale, Tipo AM 330/49 (1987 - 1990)
Royale bylo ve všech ohledech luxusnější, výkonnější ale také dražší.Ostatně o jeho reprezentativnosti svědčí i ta skutečnost, že jej používal sám italský prezident Alessandro Pertini (1896-1990).
Technická specifikace
Motor: 90 V8 AM 107.23.50
Vrtání: 93,9x89 mm
Objem motoru: 4930 cm
Výkon: 300 k při 5500 ot./min.
Kroutící moment: 41 kgm/3000 rpm
Rozměry - délka, šířka, výška: 4910 x 1890 x 1385 mm
Rozvor: 2800 mm Hmotnost: 1975 kg
Zrychlení z 0-100 km/hod.: 6,6 s
Maximální rychlost: 240 km/hod.
Počet vyrobených vozů: 53
Cena vozu se v té době pohybovala kolem 65 000 Euro
V dubnu 1986 byla v Turínu na Salone di Torino,Autocostruzioni SD of Nichelino představena limuzína prodloužená o 65 cm. Ve vybavení byla sedačka spolujezdce otočná o 180 stupňů, videorekordér, specielní zvuková aparatura, dělená klimatizace a konferenční stolky.Celková hmotnost vozu byla 2130 kg.