Jdi na obsah Jdi na menu
 


Eiffel optic,...vše co jste chtěli vědět o brýlích...  … si laskavě zjistěte někde jinde.

Tímto heslem se zřejmě řídí společnost Eiffel optic, alespoň pokud jde o její internetovou komunikaci s klienty. Jsem člověk obrýlený. Obrazek

U individua denně civícího několik hodin na monitor nikterak pozoruhodná diagnóza. Počet dioptrií, na který jsem se usilovnou námahou vypracoval, ještě není natolik vysoký, že bych po sundání brýlí viděl přibližně stejně dobře jako tetřev… éé… tetřev slepec. Za normálních okolností mi nošení brýlí nikterak nevadí. Avšak při jízdě na kole a vzhledem k blížící se dovolené, při níž hrozí, že se budu koupat, ba snad dokonce i strkat hlavu pod hladinu, jsem začal uvažovat o alternativách. Nabízejí se jednodenní kontaktní „čučky“, případně dioptrické potápěčské brýle (vůbec jsem netušil, že něco takového existuje).

Něco jsem si nastudoval, a protože jsem v poslední době své zrakové potřeby řešil nejčastěji právě v prodejnách Eiffel optic, rozhodl jsem se vyzkoumat, jakou nabídku mi v tomto směru mohou učinit. Naivní, že? No, nečekal jsem zázraky, to rozhodně ne. Ovšem skutečný stav webu Eiffel optic (http://www.eiffeloptic.cz/) spřehledem předčil i má nejsmělejší očekávání. Pokud se vám nechce klikat, rád shrnu: na titulní (a zároveň jediné) stránce webu na vás přátelsky vykoukne „jépégéčko“ s VELMI stručnými informacemi o tom, co od zmíněné společnosti můžete čekat. Informace o společnosti (kromě kontaktu na několik prodejen) – nula. Informace o prodávaných značkách – nula. Rady pro výběr a údržbu brýlí a čoček – nula. O absenci kontaktního formuláře a podobných zbytečností asi vzhledem k technickému „řešení“ netřeba mluvit. Naprosto chápu, že webová prezentace není (v současné podobě ostatně ani nemůže být) pro společnost klíčovým prodejním kanálem. Ale PROČ se neobtěžuje investovat pár korun do prajednoduchého webíku aspoň se základními informacemi? Proč tak okázale dává najevo, jak má své klienty na háku? Nechápu…

(Možná Eiffel optic křivdím a už teď pracují na skvělém webu se spoustou užitečných informací, přičemž doba potřebná pro tvorbu je přímo úměrná kvalitě budoucích stránek. Snad se dočkám.)

(A ještě jedna závorková poznámka: Abych byl úplně spravedlivý, když pominu onu webovou příšernost, byl jsem s Eiffelem vždycky poměrně spokojený – ochotný personál, široký výběr a tak vůbec. Jenom ten web, ten web…)

Věčné téma... Dodatečně jsem zjistil, že na podobné téma psal už před třemi roky Jirka Macich (http://blog.macich.net/1094665659-letak-na-webu-misto-ceniku-trikrat-fuj.html). Škoda, že se toho od té doby tak málo změnilo…

Obrazek

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář