Jdi na obsah Jdi na menu
 

Zpět

Menace of drug

 

1.      Úvod

1.1.            Název akce: Menace of drug

1.2.            Datum: 1-2.10.2010

1.3.            Frakce:

1.3.1.                  ANH – Armáda Nového Hrozenkova

1.3.2.                  MoD a.s. – Mercenaries of Doom a.s. (Vsetínská profesionální žoldnérská společnost)

1.3.3.                  KS – Karlovští Separatisté

1.3.4.                  RG – Rožnovské Guerilly

1.3.5.                  Lidé (obchodníci a ostatní na území státu NH)

1.4.            Sraz: 1.10.2010, v čase 1700 na souřadnicích 49°21'5.504"N, 18°13'48.394"E

1.5.            Místo konání akce je 49°22'56.221"N, 18°12'39.577"E

1.6.            Vstupné: 30 CZK (1EUR pro slovenske kolegy)

1.7.            V místě konání akce není signál pro mobilní telefony, platí zde zákaz vjezdu, takže pro opozdilce, budete se muset dopravit pěšky.

1.8.            Čas průběhu akce: předpokládaný START akce v pátek 1.10. v 1800, UKONČENÍ v sobotu 2.10. v 1800.  Možnost přespání v sobotu (večerní posezení až do neděle).

1.9.            Na tuto akci prosím berte jen zkušené lidi ve věku 18+, nebo pokud je jejich věk nižší, dbejte na to, aby to byl dostatečně mentálně vyspělý člověk. Vstup na akci, pokud není dosaženu věku 16 let, je zakázán. Výjimku tvoří pouze pořadateli známí lidé, kteří se ovšem musí dopředu nahlásit.

2.      Situace

2.1.            Snaha Karlovských Separatistů vyřadit obchodní uzly Nového Hrozenkova, díky jejich takticky výhodné poloze a nasazení žoldáků nevyšla. Alespoň stihli RG pro KS z poloviny vyvinout zbraň WG pro odpařování vody. Nejvyšší hlava KS Jurovenko Mišéger se teď ale opravdu „nasral“ a peníze pro živobytí KS chce získat úplně jinak. Water Gate si nechává do zálohy a prozatím volí variantu znovu rozběhnout za minulého režimu utajované obchody s drogama. Protože ale jeho plantáže byly zničeny vojáky ANH a RG pěstují mák v Hážistánu, bude opium vykupovat od RG a snažit se drogy ilegálně prodat bývalým dealerům do Nového Hrozenkova. To se ale senátorovi Dygalovai rozhodně nelíbí, protože tím trpí spoustu nevinných mladých lidí v demokratickém státu. Bude tedy chtít vyjednat dohodu o omezení drogové činnosti a taky jim v této činnosti zabránit prostřednictvím žoldáků. KS i RG ale díky jednomu vydařenému obchodu mají zatím dostatečné množství zbraní a prostředků na odpor, to senátor neočekával a tak to rozhodně nebude jednoduché.

3.      Úkol

3.1.            ANH

3.1.1.                  Ať nám dá Matyščenko za takovou práci pořádné peníze, s tímhle výdělkem v takto demokratickém státě si žít moc dobře nebudeme

3.1.2.                  Vyjednávat s KS a RG o omezení činnosti s drogama

3.1.3.                  Provádět policejní a celní činnost

3.2.            MoD

3.2.1.                  Prachy, prachy, prachy (od toho jsme žoldáci ne?)

3.2.2.                  V noci provádět dvojčlenou hlídku okolo města

3.2.3.                  Omezovat výrobu drog mimo území státu NH (Vraždit KS a RG)

3.3.            KS

3.3.1.                  Rozjedeme to s drogama, ať z toho máme co nejvíce peněz.

3.3.2.                  Vyrábět z opia heroin a posléze jej prodávat

3.3.3.                  Bránit výrobu drog, když bude třeba

3.4.            RG

3.4.1.                  Jsme na mizině, co jiného než jakkoliv získat peníze pro lepší život by nás mohlo zajímat

3.4.2.                  Pěstovat mák a opium prodávat Separatistům

3.4.3.                  Bránit sklízení máku, když bude třeba

4.      Uspořádání a pravidla akce

4.1.            Hlavní budovy a opevnění

4.1.1.                  Kancelář senátora Dygala a policejní stanice generála ANH Matyščenka.

Zde je možné provozovat cílené jednání, nebo projednávat věci k vedení státu, armády a policejní složky. V této budově se herně nesmí použít střelná zbraň. Výjimku mají pověřené osoby policejní složky.

4.1.2.                  Hospoda

4.1.2.1.            Pivo 10 HT (Hrozenkovských Tolarů), je zde možné potkat různé obchodníky (zbraně, životy, aj) V této budově se herně nesmí použít střelná zbraň. Výjimku mají pověřené osoby policejní složky a barman.

4.1.3.                  Věznice

4.1.3.1.            Zde budou vězni uvězněni (1 hod, nebo kauce 20HT) při porušení jakéhokoliv zákonu státu NH. Kauci můžete zaplatit nejen ze svých peněz, ale může ji zaplatit i kdokoliv jiný za vás. Věznice lze herně otevřít pouze žoldákem nebo policistou, nebo dveře vyhodit do povětří náloží. Samozřejmě, pokud je ve věznici uvězněn sám žoldák nebo policista, otevřít věznici taky nemůže.

4.1.4.                  Celnice (vstup přez státní hranici)

4.1.4.1.            Pokud chcete vstoupit do státu legálně, tak jedině přez tuhle bránu, kde projdete celní kontrolou. Pokud jste cizinec tak můžete do státu vstoupit pouze s hodinovým vízem (10HT), které zakoupíte na celní stanici. Nelze zakoupit několik vízum najednou, vždy se po hodině musíte vrátit zpět k Celnici a osobně si vízum zakoupit u celní obsluhy.

4.1.5.                  Základna KS, nebo RG

4.1.5.1.            Slouží jako tábořiště dané frakce, zde každá z frakcí, plní své úkoly a plánuje další. Základna nefunguje jako mrtvolište, tudíž se dá napadnout.

4.2.            Zboží

4.2.1.                  Zbraně

4.2.1.1.            Dají se koupit za 20 HT/ks(střelná zbraň), nebo 10HT/ks(chladná zbraň). Samozřejmě, každý má mimoherně vlastní zbraň, ale pokud nevlastní kartu zbraně, herně jí nesmí mít u sebe (pokud je o kartu zbraně okraden tak nesmí zbraň použít).

4.2.2.                  Pivo

4.2.2.1.            Cena piva v místní hospodě 10HT.

4.2.3.                  Životy

4.2.3.1.            1. život znázorňuje karta života, kterou si každý voják kupuje za své peníze. Tuto kartu nelze ukrást. Pokud tuto kartu hráč vlastní, příjde na svůj RP a kartu deaktivuje přetrhnutím. Hráč má nyní aplikován život a hraje dále bez čekání na respawn. Karty života jsou stěžejní záležitostí pro výhru daného vojáka. Každý hráč je povinen nasbírat jakýmkoliv způsobem co nejvíce životů pro svoji výhru. Je povinností každého vyřazeného hráče aplikovat kartu života pro svůj respawn, pokud tuto kartu vlastní. Cena života je 15 HT.

4.2.4.                  Poznámka k penězům

4.2.4.1.            Své peníze má voják vždy u sebe, nelze je nikde zanechávat a schovávat, když jde do boje, vyjednávat apod. Vždy je má k dispozici pro možnost, že bude okraden.

4.3.            Papíry

4.3.1.                  Občanský průkaz

4.3.1.1.            Slouží k identifikaci jména a národnosti dané osoby, zápisu počtu herních úmrtí a koupě životů na vlastní jméno. Každý se může stát hledanou osobou při porušování zákona.

4.3.2.                  Vízum

4.3.2.1.            Typická karta o platnosti 1h(10HT). Prodejce na kartu zapisuje čas jejího vypršení a jméno osoby, která vízum vlastní. Vždy lze zakoupit pouze 1ks/osobu. Nové dostanete jen těsně před vypršením(5min), nebo po vypršení.

4.3.3.                  Licence na zbraň ve státu NH

4.3.3.1.            Licenci mohou z počátku hry vlastnit pouze policejní, či vojenské složky státu. Dá se ale také zakoupit jinými osobami, ovšem cena je dost vysoká 100HT. Bez této licence nelze uvnitř státu nosit u sebe střelnou zbraň legálně. Dovoleny jsou pouze chladné zbraně. Licence je psána vždy na konkrétní jméno a nedá se tedy ukrást.

4.4.            Pravidla

4.4.1.                  Herní smrt

4.4.1.1.            Platí zásah kuličkou kamkoliv i do helmy. Neplatí do zbraně a odražením. Zabití chladnou zbraní nelze ošetřit medikem a nesmí se nijak označit. Vyřazený neřekne v tomto případě „mám“, ale lehne si na zem v tichosti. Po každém zásahu si vyřazený lehne na dobu 10 minut na zem, po tuhle dobu simuluje mrvolu. Mrtvola se dá okrást o zbraň a peníze. Znamená to tedy, že pokud k vám kdokoliv příjde a chce po vás tyto věci a vy herně představujete mrtvolu, musíte mu je vydat. Mrtvola se dá jednou oživit medikem, nebo cizím medikem pro případ zajetí. Druhá herní smrt se oživit medikem nedá. Ale i po druhé herní smrti jste povini 10 minut představovat mrtvolu, kterou lze okrást o herní věci. Po uplynutí 10 minut, pokud máte kartu života, jste tuto povini použít a přijít na své mrtvoliště, kde tuto kartu přetrhnete a vložíte do schránky. Nyní můžete pokračovat ve hře. Pokud kartu nemáte, musíte čekat 30 minut pro oživení. Oživený voják vždy vychází z Respawn Pointu.

4.4.1.2.            Pokud jste zabiti nájemným vrahem, musí to být vždy nožem a tento člověk vám musí ihned po vaší smrti oznámit že je nájemný vrah. Tuto skutečnost posléze musíte nahlásit obchodníkovi a teprve poté může pokračovat klasicky na respawn.

4.4.1.3.            Nožem se může dorážet, tzn. pokud je dotyčný postřelený a jeho mrtvolu si protivník pojistí nožem, tento dotyčný již nemá právo na medika a jeho smrt je brána jako smrt chladnou zbraní.

4.4.2.                  Obchodník

4.4.2.1.            Obchodník má ceny přesně dány. Pokud ale vlastníte nějakou věc navíc, můžete ji prodat komukoliv tzv „pod cenou“, tedy levnějí, než jakou mají obchodníci. Od obchodníků můžete také koupit informace, jak si přivydělat. Např souřadnice nějaké kešky v terénu, splnění určitého speciálního úkolu za který dostanete odměnu apod.

4.4.2.2.            Kešky v terénu se nesmějí volně brát! Kešky jsou očíslovány, berete pouze kešku se stejným číslem, jaké vám zadal obchodník.

4.4.3.                  Zákon

4.4.3.1.            Platí na území státu. Za porušení zákona jde viník sedět na 1h do věznice. Svůj čin může taky zaplatit kaucí(pokutou), která činí 20HT, pouze v případě vraždy je to 40HT. Prohřešky se mohou načítat a tedy i pobyt ve vězení, či kauce také.

4.4.3.2.            V zákoně, jsou vypsány tyto prohřešky

4.4.3.2.1.                  Nelegální nošení střelné zbraně ve státu NH

4.4.3.2.2.                  Vražda

4.4.3.2.3.                  Zajetí (bere se i mimo stát NH)

4.4.3.2.4.                  Pobyt ve státě bez víza, pokud daná osoba není národu NH, nebo VS.

4.4.3.2.5.                  Jakákoliv činnost s drogama

4.4.3.2.6.                  Absence občanského průkazu

4.4.3.3.            Není žalobce, není soudce

4.4.3.3.1.                  Pokud vás při porušení zákona nikdo nechytí, neuvídí (policiie, žoldáci, lidé). Těžko vás někdo obviní. V případě, že někoho zabijete, nesmí tento vyřazený nikdy prozradit, kdo jej zabil apod. Je mrtvý a tyto věci si nese do hrobu, tzn i po respawnu se o nich nikdy nezmíní.

4.4.3.3.2.                  Každý má své jméno a pokud někdo oznámí některý přestupek na dotyčného, okamžitě se stává hledanou osobou a může se stát, že policie dotyčného zatkne, aniž by před zraky policie něco provedl.

4.4.3.3.3.                  Pokud je někdo obviněný z protizákoné činnosti, je zapsán do trestního rejstříku a takto zapsaný zůstáva bez ohledu na počet herních úmrtí. Trest lze smazat pouze zaplacením pokuty, nebo odseděním ve věznici.

4.4.3.4.            Postup zatýkání

4.4.3.4.1.                  Nikdo nebude vyvádět blbosti typu bitky, nevydání průkazů apod. Můžete se pouze pokusit o útěk, ale jakmile vás policie, nebo žoldák dožene a dotkne se vás, jste chyceni a musíte se vzdát. Při pokusu o útěk vás může policiie nebo žoldák bezúhoně zastřelit. Zastřelit vás může taky pokud ohrožujete jejich život. Pokud jste zatknuti, už se nesmíte pokusit o útěk. Jste předvedeni před generála Matyščenka, který dle svědků rozhodne o rozsudku a poté jdete do vězení, nebo máte možnost zaplacení kauce.

4.4.3.4.2.                  Policie může provádět preventivní kontrolu občana kdekoliv na území státu. Dotyčný je na místě povinen předložit policii veškeré doklady.

4.4.3.4.3.                  V případě, že se osoba stane svědkem porušení zákona, ale než tuto věc stihla nahlásit, byla zabita. Veškeré tyto informace si bere sebou do hrobu a i po respawnu o tomto mlčí.

4.4.4.                  Mimoherní zákony

4.4.4.1.            Zakázán je jakýkoliv fyzický kontakt (použití pák, chvatů, škrcení apod). Je to taky z důvodu svolení piva ve hře a bezpečnosti.(Mimoherní důsledky)

4.4.4.2.            Role-Playing: Každý se snaží hrát co nejlépe svoji postavu (charakter) tak, jakoby tento smyšlený svět byl skutečný. Při zásahu neříká „mám“, ale simuluje zásah řvaním a spadne na zem, apod. Oslovujeme se herními jmény (tentokrát budou jména bez příjmení). Hospodské rozhovory budou probíhat o smyšleném světě. Snažte se co nejvíce vžít do LARPu a prožívat, hrát svoji roli tak, jak nejlépe dovedete.

4.4.5.                  Zajetí

4.4.5.1.            Při výslechu musí vyslíchaný pravdivě (fair play) odpovědět pouze ANO, NE. Ten který zajatého vyslíchá, je herně povinen zajatci ohlásit své jméno. Zajetí je protizákonné a zajímající, pokud to zajatec nahlásí na policii se stává hledanou osobou. Zajatce je možné v zajetí držet pouze 30 minut od ošetření medikem.

4.4.5.2.            Pokud je daná osoba zatknuta policií, je vyslíchána legálně a toto se nebere jako zajetí.

4.4.5.3.            V případě, že byl dotyčný po zajetí zabit, tuto skutečnost si bere sebou do hrobu a i po respawnu o tomto faktu mlčí.

4.4.6.                  Pyrotechnika

4.4.6.1.            Povoleny jsou pouze granáty typu PIRÁT. MEGA je zakázána!

4.4.6.2.            V budovách jsou granáty i střelba ZAKÁZANÁ !!!

4.5.            Radiokomunikace

4.5.1.                   Dovoleny jsou pouze radiostanice PMR, pro frakce KS/RG 3-5, ANH/MoD a.s. 6-8

4.5.2.                  Odposlouchávání je zakázané !!!

4.5.3.                  MOG 1

4.5.4.                  Obchodníci 2

4.6.            Rozlišení stran

4.6.1.                  Mod – US Woodland

4.6.2.                  ANH – vz95

4.6.3.                  KS – vz85

4.6.4.                  RG – polocivil (nejlépe typu shemag, iráčan apod)

4.7.            Doporučené vybavení

4.7.1.                  Buzola (kompas), karimatka, celta, svítilna, maketa nože.

4.7.2.                  Turistická GPS výhodou.

4.7.3.                  Pití a jídlo sebou. Nespolehejte pouze na to, že budete pít pivo v hospodě.

4.8.            Ochrana

4.8.1.                  Každý je povinnen po celou dobu hry mít na sobě ochranné brýle. Dioptrické, nebo sluneční (pokud nejsou pracovní zatmavené) se do této ochrany nepočítají.

4.9.            Bodování

4.9.1.                  Tentokrát se nehraje na body, nýbrž na výkonost a individualitu každého hráče. Vyhodnocení akce nebude orientováno na frakce, ale na každého z vás. Úkolem každého je nasbírat (nakoupit) co nejvíce nepoužitých životů. Každá frakce bude mít způsob jak její vojáci mouhou peníze na tyto životy získat. Vojáci ANH a MoD budou žít z žoldu, ale ten nebude tak silný, jako obchod z drog, který budou provádět RG a KS. Proto jejich činnost je zabíjet KS a RG a okrádat je o peníze a zbraně, či omezovat jejich obchod. Je zde i možnost korupce apod. Fantazii každého hráče se meze nekladou. V této hře myslete především na sebe, ne na svého velitele!

4.10.        Fair play

4.10.1.              Klademe zde vysoký důraz na Fair play, která při takto koncipované hře musí být na té nejvyšší úrovni.          Porušení Fair-play bude mít důsledky, za které zodpovída velitel zvané jednotky.

5.      Kontakt

5.1.            MOG FutureX

5.1.1.                  Tel: 732 558 450

5.1.2.                  ICQ: 270-070-748

5.1.3.                  PMR: 1

5.1.4.                  email: anhemail@email.cz

5.1.5.                  web: www.hvv.estranky.cz