Skalice zalepená "kosočtverci"
Lepí se kde co, rozpočet státní i náš městský… Převážně se to děje na úkor občanů, taky jak jinak, že? Poslední lepicí akci předvedlo město, když na nový diskutabilní mobiliář (lavičky, stolky, stojany na kola a jakési rámy na poutače) nalepilo reklamní cedulky s amerikanizovaným a tedy zřejmě moderním motem “city walk”. Jak příhodné pro město, které se zve ČESKÁ Skalice! Chudák Božena Němcová a další národní buditelé… A k tomu je navíc přidán zpotvořený znak našeho města ve formě jakéhosi kosočtverce namísto šesticípé hvězdy! Co nám tim z radnice vzkazují?
Petr Fejfar
Komentáře
Přehled komentářů
Vážený pane Fejfare, bývala jsem vaší příznivkyní, kdy jste se v době sametové revoluce nebál a ve Skalici jste byl u toho. Nevím co Vás tak změnilo, já pořád čekám že začnete bojovat jinak než kritikou všeho, co s v Skalici děje a pořád nic. Jen se chci zeptat zda to dámské přirození na Vaší zdi jste si přemaloval na city walk sám, nebo to díky Vaší nápovědě udělal někdo jiný ? Není to trochu laciné u člověka Vašeho formátu? Děkuji za odpověď. Jana
Re: A co ten kosočtverec ?
(Petr Fejfar, 18. 9. 2010 11:25)
Dobrý den paní Jano!
Ano na zdi, kterou jsem myslel věnovat dětem, tak se objevil i ten hanlivý kosočtverec. Ten jsem předělal na kosočtverec nehanlivý. Co jiného jsem s tím měl dělat, když jsem už barvu na fasádu neměl? Jinak se snažím nejen kritizovat ale i nabízet řešení problémů města. "LOGO-kosočtverec" je to dle mého názoru neúcta ke znaku našeho města. Zajímavé je, že např. SNK i ODS mají na svých vebových stránkách městský znak a ne ten jejich "kosočtverec". :-)
Re: Re: A co ten kosočtverec ?
(Jana, 18. 9. 2010 14:40)Pane Fejfare teď jste se ale přiznal, že se Vám ten znak vlastně líbí, když si ho sám malujete na zeď. Nebo jste snad nepočítal s tím , že až děti tu zeď pomalujou tak jim ji zase přetřete, aby mohly malovat dál a nemalovaly tam kde nemají ?Zkuste příště věci domýšlet až do konce. Jana
Re: Re: Re: A co ten kosočtverec ?
(Petr Fejfar, 18. 9. 2010 16:38)Ne, ne, milá Jano, nelíbilo se mi to co tam bylo namalováno a tak jsem z toho udělal "z nouze ctnost"! Trochu legrace neuškodím nemyslíte? Jinak záměrem bylo dát zeď pro malování dětí, nejlépe křídami. Samozřejmě, že jsem tušil, že s tím mohou být problémy, no a byly už dvakrát... Tak jsem to nějak řešil... Ale domnívám se, že podstata je v něčem jiném. Máme přece hezký a garaficky jednoduchý znak města a já vážně nějak nevidím žádný závažný důvod proč ho nějak nahrazovat logem. V tom je podtata problému.
Re: Re: Re: Re: A co ten kosočtverec ?
(Jana, 18. 9. 2010 18:00)Milý Petře,nebuďte archaický, to se k Vám nehodí. Proč spojujete znak města = logo města to jsou dvě rozdílné věci. A navíc mladým se logo líbí, je to nové a moderní a tak, proč ho nemít? Já nevidím zase problém v tomto. A nemyslete si že by lidé kvůli znaku zapomněli na tradiční znak, ten má přece výsadní postavení.
Re: Re: Re: Re: Re: A co ten kosočtverec ?
(Petr Fejfar, 18. 9. 2010 18:31)Máte pravdu, logo není stěžejním problémem města. Ale přece jen si myslím, že na dokumentech města (zastupitelstvo, rada, městský úřad) by bylo vhodnější používat městský znak než logo.
Re: Re: Re: Re: Re: A co ten kosočtverec ?
(Josef Novacek, 20. 9. 2010 22:13)To je tak, každý má podle mě asi jiný smysl pro humor. Já když to poprvé na té zdi viděl, tak se naopak zasmál, a hned z toho měl lepší den :)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ten kosočtverec ?
(Petr Fejfar, 21. 9. 2010 1:03)Jasně! I trocha legrace nemá ve vážné předvolební kampani chybět! :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ten kosočtverec ?
(Kamil, 26. 9. 2010 18:50)Dobrý den, mám jen dotaz kdýž dětem bylo umožněno malovat u Vás na zdi tak kdo odstraní ty další malůvky , třeba v Malé skalici směrem ke hřbitovu. Děkuji za odpověď.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co ten kosočtverec ?
(Petr Fejfar, 26. 9. 2010 19:44)Bez komentáře. Na takovou ... se snad ani odpovědět nedá! :-) Kamile, Kamile...
Proc, prosimvas proc?
(Tonda, 6. 8. 2010 17:50)Ani po nekolikaterem precteni nechapu smysl tohoto clanku. Jsou opravdu nejvetsim problemem autora nalepky na nasich lavickach? To uz mi fakt prijde jako spatny vtip. Misto, abych se na techto strankach docetl kdo presne jste, kdo vas zastupuje a podobne, tak se tu dozvim o nalepkach na lavickach, ano, nektere to interesuje asi vice, nez to, jake je personalni obsazeni Vaseho sdruzeni, me tohle fakt spise urazi. Nepochybne podobne zvlastni je i spojeni takoveho cloveka jako je L.Horky s vymetacem postu v desitkach politickych celku - panem Fejfarem. Ocekavam, ze ma kritika bude samozrejme smazana, nez ze by se mi dostalo kloudne odpovedi.
Re: Proc, prosimvas proc?
(Ladislav Horký, 9. 8. 2010 17:35)Mohu-li zmínku z úvodní otázky o spojení mé osoby s P. Fejfarem považovat za otázku na sebe, pak chci jen poznamenat, že podle mého názoru jsou páně Fejfarovy zásluhy o rozvoj města z doby, kdy byl starostou, neoddiskutovatelné. V mnoha věcech máme stejný nebo podobný názor, v něčem se neshodneme, rozhodně jsem ale přesvědčen, nic nedaje na drby a pomluvy, že P. Fejfar může našemu městu, které teď podle mě spíše tápe, než tepe, svými znalostmi a schopnostmi dobře posloužit. Proto jsme se spolu s dalšími lidmi sdružili ve sdružení VZHŮRU SKALICE!
Re: Re: Proc, prosimvas proc?
(Tonda, 11. 8. 2010 23:24)Ano, zasluhy pana Fejfara zpochybnovat nechci, sam ho svym zpusobem uznavam a prijde mi jako sympaticky clovek, ale otevrene si priznejme, ze verejne mineni, ktere je vyrazne zamereno proti nemu, opravdu pomuze tomuto nadejnemu projektu tak maximalne k zahube. Toto neni nic proti kteremukoliv z Vas, sam o podpore Vasi snaze vyrazne uvazuji, ale trochu se bojim, ze mnoha lidem je pan Fejfar trnem v oku, ackoliv mnohdy z pochybnych duvodu.
re:
(Tonda, 7. 8. 2010 1:14)To jsem samozrejme rad, tesi me, ze alespon nekdo je se situaci nespokojen, svou zpravou jsem neminil nikoho urazit, spise naznacit, ze aktualne podle me nejsou nutnou veci k reseni kosoctverce po meste, ale spise to, jakym zpusobem nam papalasi z radnice hyzdi okoli mesta temi silenymi elektrarnami. Ono jen videt tyhle lidi pri verejnem zasedani, uz jen to stoji za to.
odpověď
(Petr Fejfar, 7. 8. 2010 0:02)
Díky za názor!
V demokracii jde přece o názory a diskuzi, ne? Každý nemusí souhlasit se vším, jde hlavně o to, že mu není všechno úplně fuk! Tak díky a jen tak dál! Čánky jsou podepsány autory a až případně podáme kandidátku do voleb, tak jména samozřejmě budou zveřejněna!
Dodatek
(Tonda, 6. 8. 2010 17:55)Abych tu nebyl pouze kritikem vaseho usili, musim na druhou stranu uznat, ze v nekterych bodech s vami souhlasim. Napriklad budovani jiz treti solarky, navic na takovem miste, kde je to v planu, to je fakt pomerne na bednu, v tom jsem s autorem za jedno.
A co ten kosočtverec ?
(Jana, 18. 9. 2010 11:14)