2. Palác
Tato úroveň se rozkládá na velkých placech často spojených s vchodem do jiných budov. Orientální architektura výrazně odlišuje tuto úroveń od většiny ostatních. Značné části paláce především sloupy, menší zdi a některé budovy jsou poničeny.
Hodnocení: 5/10
Počet nepřátel: 357
Herní doba: 40 min
Rytíř s mečem
Info: Rytíř v brnění s dlouhým mečem. Moc toho nevydrží a při útoku se chvíli napřahuje takže je možné mu snadno uhnout. Je ale hodně rychlý.
Ohrožení: 18%
Zbraň: Kolíkovač
Křižácký rytíř s kuší
Info: Ze své kuše je schopen střílet přesné šípy a někteří dokážou vystřelit i tři najednou. Těm je velmi těžké uhýbat a tak je nejlepší se před ním moc neukazovat. V druhé ruce má velký štít přes který není možné střílet a odkrývá ho jen na chvilku když vystřeluje z kuše. Je tedy velice náročné ho zasáhnout. Nejlepší je vystřelit přesně ve chvíli kdy se chystá použít kuši a odklápí štít.
Ohrožení: 58%
Zbraň: Elektro
Kamenná střílna
Info: Není to normální nepřítel který se započítává do statistik. Pouze se jedná o kamenný sloup, který má na čtyřech stranách vytesanou hlavu, jež vystřeluje fialové výboje. Stačí nevlézt do palebné dráhy a není problém to zničit.
Ohrožení: 6%
Zbraň: Killer
Velký křižácký rytíř
Info: Velký nepřítel schopný vystřelovat ohnivé koule. Zblízka dokáže mlátit a to způsobuje velké poranění. Při silném úderu do něj se jakoby prohne a je tak možné opět střílet.
Ohrožení: 73%
Zbraň: Raketomet