Jistě byste se všichni schodli, že veřejně činná osoba musí umět správně a efektivně komunikovat. Je vystavena každý den obrovskému tlaku jak ze strany vedení, tak ale i neodbytných médií. Ovšem nejen ti ji hodnotí. Na základě komunikačních schopností vznikají různé obory, instituce, ale také funkce, které se tímto tématem zabývají. Zajisté jste slyšeli nebo četli o komunikačních expertech, kteří hodnotí prezentace zejména známých osobností a politiků v médiích.
Ovšem nemusíte být slavná celebrita, abyste uměli výtečně komunikovat. Takovéto dovednosti nejsou vlastní jen známým osobnostem, ale také manažerům, obchodním zástupcům, pojištovacím expertům, ředitelům významných institucí, podnikatelům a mnoha dalším lidí v různých profesí. Chce-li opravář nebo pekař či manažer více klientů, musí být k zákazníkům otevřený a přívětivý. Ne každý to umí a mnohdy se lidé dopouští chyb, o kterých neví a díky kterým ztrácí kolem sebe klientelu. Komunikační dovednosti nemusí být však nikomu cizí. Každý má v sobě kus herce, i když se stydí nebo si není moc jistý sám sebou, všechno se dá naučit. Pravidelným tréninkem a hlavně snahou a zejména tím, že chcete.
Toužíte po lepší práci? Chtěli byste více klientů? Vyžadují po vás v zaměstnání, abyste uměli dobře komunikovat? Není nic jednodušího, než se naučit správně komunikovat. Existují sice knižní publikace, ale mnohem účenější je intenzivní kurz. Setkáte se v něm s experty, kteří prošli praxí a mohou vám poradit přímo na míru. V každé knize najdete jen všeobecné informace, ale každý člověk je individuální. Potřebuje poradit v něčem jiném, zaměřit se na určitou část a poznat své chyby, aby se jim příště vyvaroval.
Již od malých dětí se chce, aby uměli komunikovat. Jak s lety rosteme a stárneme nároky jsou čím dál větší a očekává se, že některé znalosti jsou pro nás samozřejmostí. Není tomu však. Komunikace může být pro někoho velice stresující záležitost. Prezentovat své nápady, projekty, nebo jen výkazy v práci před kolegy, chce velký kus odvahy. Stoupnout si před dvacet lidí a chrlit ze sebe informace tak, aby zaujaly, je velice těžký úkol. Pro někoho možná samozřejmost, ale ne každý je suverén, který má hroší kůži. Za to, že je pro vás strestují mluvit na veřejnosti, nebo neumíte správně výrobek prodat, nebo vám komunikace ve firmě nedá spát, se nemusíte stydět. Můžete s tím něco udělat a to díky kurzu Komunikační dovednosti od společnosti Tutor.
V kurzu se naučíte všechny techniky verbální i neverbální komunikace. Čemu se vyvarovat, jak jednat v krizové komunikaci, co dělat, pokud máme oponenty a jak si získat posluchače. Právě umět dostat posluchače na svou stranu, je ten nejvyšší cíl, který můžete mít a čeho můžete dosáhnout. Toužili po něm lidé před několika staletími a sní o něm stále. Jestliže přijímáte takovouto výzvu, proč se do toho nepustit? Komunikační dovednosti se vám budou hodit celý život kdekoliv a kdykoliv. Více informací hledejte na internetových stránkách tutor.cz.