"Obyčejné" Murciélago má výkon 580 koní, novinka přináší 60 koňských sil navíc. Obsahem dopingu bylo zvýšení objemu vidlicového dvanáctiválce z 6.2 na 6.5 litru. Točivý moment díky tomu vyšplhal na hodnotu 660 Nm při 6 000 ot./min. Úpravou prošlo i sání, hlava válců, výfukový systém a elektronická převodovka. Ta nyní nabízí elektronický systém "Thrust", který sleduje trakci při akceleraci.
Že nejde v případě tohoto systému o zbytečný přepych dokazují údaje o zrychlení, z nuly na stovku se tohle lambo rozletí za 3,4 sekundy (0,4 s rychleji než u standardního modelu). Maximální rychlost je 338 km/h. O bezpečné zastavení se starají keramické brzdy s kotouči o průměru 380 mm. Výkon je přenášen na všechna čtyři kola v poměru 30:70, která jsou o obuta do pneumatik Pirelli P Zero "Rosso" o rozměru 245/35 ZR 18 (vpředu) a 335/30 ZR 18 (vzadu).
Pokud si myslíte, že jde o ryzí supersport, který nemá s pohodlím nic společného, tak vás musíme vyvést z omylu. Interiér je polstrován kůží a o příjemnou atmosférů se jistě postará i audio systém Kenwood s monitorem o úhlopříčce 6.5 palců a přehrávačem DVD, MP3 a WMA. Podrobnosti o ceně zatím nebyly zveřejněny, počkejme si na ženevský autosalon, který startuje již příští týden!