co nabízím
..převážně se věnuji začátečníkům, mírně pokročilým a nebo majitelům, kteří chtějí začít znovu a jinak ...než konfrontačními metodami výchovy a výcviku. Se psem se dá domluvit i jinak než za pomoci EO, ostnáče, struny. Vím to, protože se svými psy mám složené i trojkové zkoušky (ZVV3 IPO3,OB2) které údajně nejdou složit bez těchto berliček. Přesto je mají složené:-) Věnuji se i psům bázlivým, psům z útulku a psům s hendikepem( hluchý, slepý..) dále tahání na vodítku, skákání na..., reaktivita apod..... Hlásím se k etickému výcviku
2024
AKTUÁLNÍ KURZY jaro
Pro zájem přidávám ještě "Jesle". 28.4. - 9. 6. od 18 hodin pro začátečníky...(2-3 štěňata).. kobercová halal Jenštejn...uzávěrka přihlášek bude v pátek 26.4. ....cena 2800,-kč/ 7 lekcí
IN- FO: nebudeme učit sebe ani štěně povely typu sedni, hop, lehni. I přes tento fakt a nebo spíš právě proto, můžete se svým psem navázat smysluplný vztah...jaký vztah to bude je jen na vás. Za mě je práce se psem hodně o důvěře a znalosti. A i o limitech jak mých tak i psa....... Vše si ukážeme v 7 lekcích. Budeme hrát i hry tzv. koncepční..mají pevný řád a průběh....tyto hry používám nejen k navázání vztahu ale i k budoucí poslušnosti ...pro představu je to jako když dítě učím brát kostky do ruky a stavět z nich věž....dost často věž padá ..ale postupně se dítěti daří stavět věž vyšší a z menších kostek.....Se psem si budeme hrát a každou hru posléze můžete použít jako přípravku před poslušností - geniální jsou hry pro přivolání, chůzi u nohy i přes rušivku, pozornost na psovoda..Naučíme ho přes hry soustředit se na nás, pracovat za odměnu...., otáčet se okolo ...., překročit kavalety......nasazovat si dobrovolně košík na čumák, pomocí pestrého kreativního shapingu. Zvládneme v rámci Dog enrichmentu i hlavolamy a destrukční činnost..ta se hodí, když štěňata přezubují. Otestujeme preference a orientaci v prostoru... Intonujete správně?..používáte dobře svůj hlas ?
Co nebudeme určitě dělat: tahat psa za obojek a vodítko, plácat do něj. Slovo NE je v Jeslích a Školce zakázaným slovem...Proč?
- Školka ...v budoucnu sportovně -pracovně vedená štěňata od 7.4.2024 celkem 7 lekcí..od 17 hodin....poběží do 26.5.2024
Poslušnosti, konzultace, trénink... 7.4. - 26.5. od 18 hodin poslušnosti ..možno i jednotlivé lekce.. nabízím přivolání - vyzkoušíme více možností, odložení dlouhodobé i za pohybu, chůze u nohy vč. obartů, aport, skok přes překážku, box..atd. Rozumnou sebekontrolu psa. Nabízím provozní poslušnost jako je zastavování psa v prostoru, netahání na vodítku, skákání na osoby, a jiné žádoucí a nežádoucí chování. Opravuji špatně naučené cviky, štěkání při cvicích poslušnosti, překusování aportů atd. Zohledňuji komunikaci mezi psem a psovodem. Dále pracuji i se smotným psovodem: práce s dechem, intonace, držení těla atd. Přihlašte se pokud jste ochotni pracovat se psem i doma a plnit úkoly. Na konec lekce zařadím i vhodný dog enrichment.
-------------------------------------------------------------------------
- Individuální lekce a pordenství poslušnost, přeučení cviků, změna nevhodného a obtěžujícího chování za jiné, výchova štěňete a psa ... pouze pro majitele, kteří chtějí se svým psem prcovat, věnují mu čas
-----------------
- pes doma ...jak obohatit den štěněti, nemocnému či starému pejskovi , jak učit klec(klecové hry), čuchací práce ke zklidnění, dog enrichment..... individuálně
- Poslušnost, Obedience, individuálky..celoročně dle domluvy
- Čuchací hry pro začátečníky i pokročilé, individuálně. První štěněčí stopa.
- Přivolání seminář se psy...teorie přivolání...praxe a rušivky. Nefunguje vám přivolání ? Víte proč? Probereme teorii přivolání -zvukového signálu-a jeho nodezvu a reakci psa na něj. Jak psa přivolat v rušivém prostředí...před miskou s jídlem, balonkem, srnkou......a je to možné. Není to jen pejskařovo sci-fi?
- Kdy a jak začít trénovat a Jak si udělat trénink: pro nadšené začátečníky...proč některé psy cvičení baví jiné ne? ....seminář bez psů ..léto
- Komunikace psů od A do Z....2 hodinový seminář (videa, foto..rozbor) ..bez psů ..léto
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...........................