Léčení
Ehm.
HOJENÍ
Takže, dle pravidel se staré přirozené léčení (to, co si sami ošetřujeme vždy v noci) počítá takto:
Oprava za rasu + Opravy PJ (Činnost postavy a Podmínky) + 2K6+ + Odolnost
Suma sumárum to znamená, že připočteme Opravy za rasu, což jsme doposud nedělali - je to jakási schopnost regenerace.
Člověk má 0, Horal +2, Trpaslík +3, Horský trpoš +4, Hobit -3, Elf -3, Zelený -2, Temný elf 0.
My taky máme za celým vzorečkem navíc -4 za to, že jsme do startu přidávali každé Vlastnosti +4.
Ale! Jeden příklad: po celodenním pochodu a spánku v hostinci nevalné kvality máme Opravy -10, k tomu těch našich -4, to je celkem -14. Pak přičteme 2K6+, to je řekněme 6. Takže svou Odolnost budeme přičítat k asi -8. To málokdo překoná. A když vezmeme v potaz Eleanor, která má ještě postih -3.... :/
Podle mě je ta -4 úplně zbytečná.
ZMÍRNĚNÍ ZRANĚNÍ
Toto je první léčení, které se uděje po nějakém zranění. V pravidlech to bylo s tabulkou a mě napadlo celkem dobré řešení, tabulku vypustíme a jen to trochu podělím.
Takže. :P :
Odl / 2 + PrvníPomocPoskytovatele
Ano, polovina vaší Odolnosti se přičte První pomoci, kterou vám poskytnu já, Eleanor nebo Quent (ten jen možná).
PRVNÍ POMOC
Zrč + 2PX nebo Bonus za dovednost + 1K6 + Bonusy + Opravy
To mi přijde jasné, takže jen k těm bonusům a postihům:
Opravy jsou za podmínky (uprostřed bitevní vřavy, v nemocnici... čas)
Bonus za lékárničku a její znalost, může je mít hraničář k něčemu konkrétnímu... upřesním, domluvíme se.
LÉČENÍ VELKÉHO ZRANĚNÍ
Je to velmi složité a mám několik možností, sepsané donesu na další DrD, dořešíme společně.
Taky se docela změní zapisování zranění, ale je to logické a ne moc složité. ;)
Martina.