Jdi na obsah Jdi na menu
 

Česká spořitelna NE

 

 

Dá se říci, nejlepší a nejhorší zároveň. Mluvíme o České spořitelně, která je nejlepší bankou v České republice z hlediska počtu získaných zákazníků. Nejhorší je asi ve všem ostatním. Jak jsme se zde dozvěděli, spořitelna je snad nejdražší, platíte takřka za vše, za každou provedenou platbu, 100 Kč za každou přijatou € platbu, výběr z vlastních i cizích bankomatů, vybrání si vlastních peněz na pobočce, odeslání peněz z pobočky s poplatkem stovek korun apod. Nesmyslně velké poplatky, tímto krade a přiživuje se na lidech Česká spořitelna.

Nefunguje bankomat v okolí, častá záležitost, potřebujete ale peníze, půjdete na pobočku, kde zaplatíte obrovský poplatek za výběr vlastních peněz, nebo půjdete do jiného bankomatu, kde si spořitelna také účtuje nesmyslně nejvyšší poplatek. Toho využily jiné banky, novější, a proto spořitelna přichází o desetitisíce klientů každý měsíc.

Jaký je důvod být u této zlodějské banky? Je tu nejdéle, má nejvíce bankomatů, je to obrovská společnost, jsou neustále na ni reklamy, všude jejich loga, hodně peněz a tisícové poplatky netřeba řešit nebo neznalost konkurence? Pravděpodobně sí zákazník České spořitelny jeden ze zmíněných důvodů najde, ač to jsou důvody nesmyslné. I když penězi nestrádáte, nekrmte podvodníky, kteří jsou díky "nám" v balíků, mají neustále TV reklamy, neustále vytvářejí nové reklamy, platí desítky tisíc účinkujícím v reklamách, miliony pote za zpropagování v TV, to vše z peněz klientů.

 

Pokud něco nefunguje, nemůžete např. odeslat platbu a nevíte proč,musíte si zavolat na číslo, kde budete za hovor platit desítky korun, další zisk pro společnost. O neprovedené platbě se totiž nedozvíte, mohou Vám ji stornovat, platba příjemci nedorazí a vy se zadlužíte, banka Vám to totiž neřekne ani nenapíše, to se vztahuje jak na platby přes pobočku, tak platby přes servis24, musíte si tedy vše pravidelně kontrolovat.

 

Velké poplatky, "nulový úrok". Pokud banka zpoplatňuje služby, často na oplátku nabízí dobrý úrok k bězným/spořícím účtům, to ale neplatí v této mizerné bance. Nemusíte platit za NIC v několika bankách (Fio banka) a zúročení peněz je větší než u spořitelny, kde se platí za vše, pomalu i za pozdrav.

 

Během pár měsíců přišla Česká spořitelna o stovky tisíc zákazníků, nejvíce jich získala Fio banka, a to k měsíci říjnu 2012 250.000. I banku můžete mít rádi, asi nejlepší bankovní reklamy, pravdivé, má AirBank. I tato banka má už sto tisíc zákazníků, na trhu není tak dlouho jako Fio, takže tyto slušné banky povedou trh ve spokojenosti zákazníků, ač nejvíce lidí zřejmě bude stále u spořitelny, ale tam subjektivní spokojenost je v procentech jednociferného čísla, u Fio, AirBank, mBank i dalších je spokojený skoro každý.

 

Na závěr pár čísel o Ceska Sporitelna.svg

Počet klientů: přes 5 milionů v roce 2012 (v této době jich bude ubývat)

Rok založení: 1825

Počet poboček: 645

Počet bankomatů: 1400

Počet zaměstnanců: téměř 11 tisíc  (jsou placeny z poplatků zákazníků)

Zisk: raději nebudeme zveřejňovat

 

 

Máte účet v České spořitelně, nebo jste jej měli? Pod tento článek můžete napsat své zkušenosti.