Sd.Kfz 251, part 2., IFL 1944
Sd.Kfz 251 Hanomag, Wehrmacht,cars.
Iron Front Liberation 1944
My skins
Moje textury pro polopásové vozidlo
Sd.Kfz 251 Hanomag
part 2.
Jedna z variant kamufláže
One of the possible variants of camouflage
Skin ve formátu *.paa + png ke stažení zde:
Skin in the format *.paa + png to download here:
http://www.uloz.to/xk7utkXu/sdkfzcamd2-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation field of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0," sdkfz_camd2_body_co.paa "];
*******************
Další z variant kamufláže
One of the possible variants of camouflage
Skin ve formátu *.paa ke stažení zde:
Skin in the format *. paa to download here:
http://www.uloz.to/xERBHS4M/sdkfzcamd5-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation field of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0," sdkfz_camd7_body_co.paa "];
*******************
Další z variant kamufláže
One of the possible variants of camouflage
Skin ve formátu *.paa ke stažení zde:
Skin in the format *. paa to download here:
http://www.uloz.to/x4BpiXPD/sdkfzcamd7-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation field of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"sdkfz_camd7_body_co.paa"];
*******************
Další z variant kamufláže
One of the possible variants of camouflage
Skin ve formátu *.paa ke stažení zde:
Skin in the format *. paa to download here:
http://www.uloz.to/xndB3teW/sdkfzcamd4-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"sdkfz_camd4_body_co.paa"];
*******************
Další z variant kamufláže
One of the possible variants of camouflage
Skin ve formátu *.paa ke stažení zde:
Skin in the format *. paa to download here:
http://www.uloz.to/xfjvbGKs/sdkfzcamd6-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"sdkfz_camd6_body_co.paa"];
*******************
Další z variant kamufláže
One of the possible variants of camouflage
Skin ve formátu *.paa ke stažení zde:
Skin in the format *. paa to download here:
http://www.uloz.to/xP3BV7Nf/sdkfzcamd8-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"sdkfz_camd8_body_co.paa"];
*******************
Sd.Kfz 251 v markingu Rudé armády
Sd.Kfz. 251 in the marking of the Red Army
detail zde: click
Skin ve formátu *.paa ke stažení zde:
Skin in the format *. paa to download here:
http://www.uloz.to/xSoDozcE/ru-sdkfzcamd1-zip
konkrétní příkaz do iniciačního pole vozidla pro tento skin:
a specific script to the initiation of the vehicle for this skin:
this setObjectTexture [0,"RU_sdkfz_cam_d1_body_co.paa"];
this setObjectTexture [1,"nonumber.paa"];
this setObjectTexture [2,"nonumber.paa"];
this setObjectTexture [3,"nonumber.paa"];
*******************
Pozor, instalace do hry je možná POUZE ve formátu *.paa
Pri instalaci skinu ve formátu *.paa přímo do adresáře mise je nutno otevřít misi v editoru a vepsat do iniciačního pole (init) vozidla script
this setObjectTexture [0,"název_souboru_skinu.paa"];
Soubor si můžete přejmenovat, příklad: my_skin.paa.
Přípona *.paa MUSÍ zůstat zachována!
DO iniciačního pole vozidla by se to zapsalo takto:
this setObjectTexture [0,"my_skin.paa"];
Číslo 0 v závorce označuje umístění skinu na modelu vozidla, nutno zachovat!
*******************
Watch out, the installation of the game is ONLY possible in the format *. paa
When you install the skin in *. paa directly to the directory of the mission it is necessary to open a mission in the editor and enter into the field of initiation (init) script
this setObjectTexture [0, "the_name_o_ a_skin_file. paa"];
You can rename the file, for example: my_skin. paa. File extension *. paa MUST be maintained! To the initiation of the vehicle would be called as follows: this setObjectTexture [0, "my_skin. paa"]; the number 0 in the parentheses indicates the location the skin on the model of the vehicle, should be retained!
hiddenselection legend:
0 = hull
1 = tools
2 = turret
3 = wheels
*******************
Vynikající informace o uvedeném vozidle jsou zde:
http://www.panzernet.net/panzernet/stranky/polopasy/251.php
text-align: center;