Jdi na obsah Jdi na menu
 


PD 2011 OL3Y

23. 11. 2014

Můj 32 Polní Den.

Pátek:

Vzhledem k tomu, že jsem měl v pondělí po závodě dělat šoféra z Klatov do Prahy, vyrazil jsem na PD vlakem. Podle jízdního řádu jsem měl do Klenčí pod Čerchovem dorazit v pátek v  15.37. Realita byla trochu jiná. Až v 17.45 jsem dorazil do Domažlic. U Kařezu se rozbila výhybka.   Následovalo dlouhé čekání a nakonec opuštění vlaku a zase čekání, tentokrát na autobus. Nakonec dorazily po hodině  celé dva autobusy, které pendlovaly mezi Kařezem a Rokycany a převážely cestující ze dvou rychlíků. V 15.30 jsme konečně vyrazily z Rokycan do Plzně. Díky tomu, že jsem měl sebou kromě obrovské krosny i laptop s mobilním intrnetem, jsem zjistil, že mi v 16.18 odjíždí z Plzně vlak do Domažlic.  Standa OK1AGE čekal na nádraží a po krátké zastávce na nákup v Peny v Domažlicích jsem dorazil kolem 19 hodin na Čerchov. Na kopci už byli všichni ostatní účastníci zájezdu. Dušan OK1DC, Pavel OK1FFW, Palo OK1CRM,  Béďa OK1UDI a Pavel OK1VEI. Skoro všechny antény už stály, jen jsme dotáhly dvojče 2x M18XXX do parkovací polohy. Po této operaci Pavel FFW a Palo CRM vyrážejí k domovům. V kuchyni je příjemě teplo a opožděný oběd spolu s večeří chutná báječně. Na OK0BL se ozývá Pepa OK1AY a hlásí, že dršťkovka je v hrnci připravená k transportu na Čerchov a jako bonus paní Beranová upekla tři nohavice štrůdlu. Díky! Obojí (spolu s křupavými rohlíčky) bylo super! Během "probírání závodní strategie" Dušan DC pomalu drátuje 2 metrový setup. Při tom zjišťujeme, že jeden z PA po zapnutí VN vyhazuje jistič. Následuje postupná rozborka a telefonát Pavlovi FFW, co má sebou zítra přivézt. Nakonec je závada ještě v noci nalezena a opravena. PA smontován a  umístěn na své místo v racku. Do spacáku zalézám pár hodin po půlnoci. Hruškovice chutnala a kudy tekla, tudy léčila. Do závodu bylo naladěno výborně. Jen to počasí aby nás nevypeklo.

Sobota:   Poryvy větru sílí. Ráno se chvíli zdálo, že se v mlze ukáže sluníčko, ale trvalo to jen krátce a opak byl pravdou. Mlha houstne a začíná pršet. Po dlouhé době vybaluji svůj gumákový komplet. Dopoledne kompletujeme 70cm setup pro OK1KHI. Po Pavlech, kteří  ráno znovu dorazili se na kopci kolem 10 hodiny objevuje i Pepa OK1AY s hrncem domácí dršťkovky, pekáčem (tedy plechem na kterém se hrdě dmou 3 nohavice avizovaného štrůdlu) a taškou čerstvých rohlíčků. Jsme kompletní. Dokončujeme kabeláž a zvedáme dvojče M18XXX do "pracovní" polohy. Antény jsou proměřeny a vše je prokabelováno. Tentokrát dává setup do finálního stavu Pavel 1FFW. Dušan 1DC řeší nějaké problémy v garáži na 70cm. Celý 2 metrový kombajn je krátce po poledni uveden do provozu a my zasedáme k tradičnímu obědu a letos i k sušení promočené garderóby. Stihnu rozdat pár bodů v PDM a jsem volán do garáže - tedy na její střechu. Stožár s 70cm M2 anténou musí dolů, bude se měnit předzesilovač. 

Závod, jako už tradičně, rozjíždí Palo OK1CRM s Pavlem OK1FFW. QSO přibývají nebývale svižně! Ve 3 minutě volá OM3KDX 691km a hned za ním I4BME 558 km. Za prvních 10 minut 17 spojení. V první hodině 87!!  QSO a 22,7k bodů. 9x I, 3x F, 2x OM a po jednom 9A a S5. Ve 14.56 volá G3SWX z JO02 který je na dlouhou dobu naším ODXem. Druhá a třetí hodina závodu přináší 63/64 QSO a 18/22k bodů. Potom jde rejt dolů. do půlnoci se drží kolem 30, pak 17, 15 a nejslabších 7 QSO mezi 02-03 Z. Pak to jde zase nahoru a od 06 Z se drží kolem obvyklých 30.

Neděle:

Podmínky se zdají nadprůměrné. Výborně chodí jih, jihovýchod a východ. Z jihu děláme JN71 a JN52, pro nás nezvyklých 9 YU a 4 YO. Chodí i dlouhé 9A a E7 stanice. K ránu se otevírá i sever a 3x SM a 4X OZ jsou v logu. V 06.39 Z volá G6IPU/P a je naším letošním ODXem. 70 QSO je přes 600 a více km a 79 přes 500 km. Palo chodí kontrolovat a utahovat větrem a deštěm povolené kotvy. Antény a stožáry se silnými poryvy prohýbají do neuvěřitelných tvarů a oblouků, ale všechno drží. Spojení utěšeně přibývají Nepovedly se pokusy o spojení do UR5. Technika tentokrát vydržela bez problémů a na signál si nikdo nestěžoval. Antény jsme sundavali za silného větru a deště, ale povedlo se vše bez úhony na zdraví či materiálu.

__________________________________________________________________________________

Tady je report:

 

Znacka     : OL3Y

Contest    : Polni den 2011

Počet QSO  : 837

------------

Platná QSO : 836

Součet bodů: 287 891

ODX  :       G6IPU/P v JO02QV na 886 km

Počet DXCC : 22

DXCC  :338xDL( 96515)    192xOK( 37222)   59xI ( 32127) 38xOM( 16986)    24xHB( 10717)  24xOE(  5576)             23xF ( 13039)  23xS5(  9315)    21xSP(  9138)     19xPA( 11385)    18x9A(  9272)   15xHG(  7389)  15xON(  9541)    9xYU(  6697)   4xOZ(  2740)     4xYO(  3279)     3xSM(  2049)   2xE7(  1282   2xG (  1742)    1xHB0(   341)            1xTK(   756)    1xUA(   783)     

 

QSO v QRB

----------------

      < 100  45x

  100 - 199  183x

  200 - 299  142x

  300 - 399  138x

  400 - 499  170x

  500 - 599  79x

  600 - 699  55x

  700 - 799  16x

  800 - 899  8x

 

Hodina QSO   Body  Pr.  DX  Znacka            S  SV   V  JV   J  JZ   Z  SZ

-------------------------------------------------------------------------

14-15   87  22745  261  856 G4SWX            10  25  15   3  12   6   7   9

15-16   63  18122  287  678 I5BLH/5              5  13   3   5   7  14   7   9

16-17   64  22174  346  701 ON5LGS             5  12  16   4   3   6   8  10

17-18   54  18263  338  660 OM3KHU             6   4   9   5   5   6  10   9

18-19   47  18146  386  756 TK1E                    2   2  13   6   5  10   5   4

19-20   52  14839  285  609 PI4AMF                2   6  16   2   2   9   4  11

20-21   40  13933  348  851 IQ8BI/8                11   5   -   -   4   6   6   8

21-22   29  12644  436  840 YO2LYN              2   -   3   6   3   5   4   6

22-23   25   9931  397  733 YU2ECP              3   -   6   6   4   1   5   -

23-24   32  12926  403  778 YU1BAA             3   2   8   4   2   2   4   7

00-01   17   6249  367  803 YT7C                    1   -   6   3   -   4   -   3

01-02   15   5129  341  855 YO2KDT              -   1   7   2   -   -   4   1

02-03    7   3174  453  779 YU1LA                   -   -   3   1   -   -   2   1

03-04   16   5612  350  684 SK7JM                 3   2   4   1   -   1   -   5

04-05   18   6305  350  651 OZ1ALS              3   2   2   1   2   2   3   3

05-06   17   6704  394  695 PE1EWR           3   1   4   2   -   -   3   4

06-07   30  12223  407  886 G6IPU/P           4   5   7   -   1   -   9   4

07-08   34  10435  306  697 F5JFU              6   8   4   1   3   5   3   4

08-09   29  10110  348  770 F1BQX              3   6   3   2   3   3   8   1

09-10   32  11598  362  688 7S7V                10   -   -   1   2   1   7  11

10-11   32  12357  386  633 9A8D                 1   3   4   3   4   6   2   9

11-12   31  10045  324  833 YO5OCZ          3   4   8   3   3   3   4   3

12-13   34  12058  354  752 F6HMQ            4   1   2   4   2   7   3  11

13-14   31  12169  392  751 YO2V                 5   -   -   3   5   4   -  14

-------------------------------------------------------------------------

Celkem 836 287891  886 G6IPU/P    95 102 143  68  72 101 108 147

TOP 10

--------------------------------

 1. G6IPU/P      JO02QV   886 km

 2. G4SWX        JO02RF   856 km

 3. YO2KDT       KN15FI   855 km

 4. IQ8BI/8      JN71HU   851 km

 5. YO2LYN       KN15AE   840 km

 6. YO5OCZ       KN17UL   833 km

 7. YU7ACO       KN05QC   805 km

 8. YT7C         JN94XC   803 km

 9. UA2F         JO94XV   783 km

10. YU1LA        KN04FR   779 km

 

___________________________________________________________________________

Děkujeme všem za pěkná spojení a bodíky. Blahopřejeme klukům z OK2M k dosaženému výsledku a těšíme se zase na slyšenou!

Za celý tým OL3Y sestavil Jirka OK1DQT

73+GL!

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář