3. týdenní plán
TÝDENNÍ PLÁN NÁMOŘNÍKŮ
4. týden
21. – 25. září 2015
Jméno: ……………………………………………
jestlipak víte, že v tomto školním týdnu začíná podzim? Zkuste vypátrat, kdy přesně (den, hodina, minuta). Kdo byl všímavý, mohl to zjistit během prvního týdne vzadu na nástěnce na síti (ale teď už to tam nevisí J).
V uplynulém týdnu jsme ještě hodně opakovali, doufám, že jste byli pozorní, protože tento týden už přijde na řadu i práce na známky. Určitě nás čeká diktát, v matematice počítání (+, -, x, :) a slovní úlohy. Na přírodovědu a vlastivědu se připravujte průběžně podle pracovních listů, abyste byli připraveni na krátká opakování nebo ústní zkoušení (podle výstupů v týdenních plánech). Nezapomínejte na slovíčka v angličtině.
Zatímco minulý týden jsem dobré skutky vyhodnocovala sama, nyní bych byla ráda, kdybyste se zapojili a i vy sami. Vyzkoušíme si to hned v pondělí první hodinu.
Velice mě těší, že jsme jako třída dokázali v týdnu mobility zlepšit naše celkové bodové skóre ve způsobu dopravy do a ze školy. Ze 404 na 446 bodů. Super! Díky všem, kteří to „mají na svědomí“ J.
Katka Vrtišková
Co se budeme učit a co bych měl(a) zvládnout
ČJ |
učebnice str. 12-15 |
Rozlišuji význam slov – uvedu příklady antonym a synonym, slov podřazených a nadřazených, spisovných a nespisovných, citově zabarvených. |
dílna psaní |
Vyberu vhodné slovo nebo slovní spojení pro popis různých postav. Vybranou postavu výstižně popíšu. |
|
dílna čtení |
Nakreslím a popíšu alespoň jeden zážitek postavy ze své knihy. Porovnám ho sám (sama) se sebou. |
|
čtení |
Začnu tvořit grafický organizér, abych vyjádřil(a) posloupnost v příběhu. |
|
M |
učebnice str. 20-21 |
Používám správný způsob písemného sčítání a odčítání, úlohy řeším bez chyb. |
barevné tyče |
Přemýšlím nad řešením úkolů, pozorně naslouchám názorům spolužáků a porovnávám je s těmi svými. |
|
učebnice str. 111 |
Rozlišuji a správně čtu značky pro přímky a polopřímky. Narýsuji, určím a zapíšu opačné polopřímky. |
|
AJ |
(3. skupina) učebnice str. 8-9 |
Rozumím probrané slovní zásobě, slova správně vyslovuji a píši. Ptám se „What’s this?“ a na otázku odpovím. Získám potřebnou informaci z poslechového cvičení. (Ostatní skupiny podle pokynů svých paní učitelek.) |
Př |
učebnice str. 9-11 |
Správně zodpovím většinu otázek v testu o vesmíru. Popíšu vzájemný pohyb Slunce, Země a Měsíce. Vyjmenuji a stručně charakterizuji jednotlivé vrstvy Země. |
Vl |
učebnice str. 7-12 |
Podle informací v učebnici doplním tabulky na pracovním listu. Podle nich a s využitím mapy pak o každém kraji krátce vyprávím. |