3. zpráva
14.9. 3. zpráva
-
Na třídních stránkách je aktualizovaný rozvrh hodin. Je nutné, aby si děti připravovaly pomůcky podle rozvrhu. Hlavně je potřeba si uvědomit, že : v pondělí máme Vl - dějiny a ve čtvrtek Vl - zeměpis. V pondělí čtení, kde budeme pracovat s různými texty. Ve čtvrtek budou děti číst ze své knihy v dílně čtení. Každý pátek bude geometrie.
-
Seznam doporučených knih do dílny čtení mají děti u sebe a je také na stránkách třídy. Tímto žánrem se budeme zabývat v 1. čtvrtletí.
-
Budeme tvořit třídní časopis. Zkoušíme, jak nám to půjde a kdo bude v tomto oboru šikovný. Časopis bude zatím vycházet každých 14dní. Týden jej budou děti připravovat a týden bude zveřejněn na nástěnce. Každé číslo uložím do desek. Obsah řešíme, aby byl, co nejvíce původní.
-
Nabídku kroužků jsem dětem již rozdala. Stránky agentury již také fungují.
-
Dohlédněte, prosím, aby děti plnily d. ú. V tomto týdnu již někteří zapomněli i 2krát. Pokud žák/yně bude úkoly často zapomínat, budu Vás informovat v ŽK a za včasné nedoplnění bude žák/yně ohodnocen nedostatečnou známkou.
-
Opět je možné, aby si děti dle potřeb doplňovaly po vyučování, co případně nestihly nebo pokud nebudou nějakému učivu rozumět, mohou mě požádat o nové vysvětlení.
-
Již tento týden v pátek bude geometrie. Je nutné, aby děti měly vždy ořezané 2tužky, 30cm pravítko, trojúhelník s ryskou, funkční kružítko.
-
30. 9. ve středu od 17. 30 hod bude v naší třídě krátká třídní schůzka pro všechny rodiče najednou. Zde Vás budu informovat o tom, co nás čeká v 5. třídě.
-
V ČJ jsme opakovali: slovní druhy, pravopis i, y po obojetných souhláskách uvnitř slov, vzorce souvětí a přímou řeč. V opakování učiva 4. třídy budeme pokračovat. V tomto týdnu hlavně vše o podstatných jménech. Vědomosti budu již hodnotit známkou. V učebnici dojdeme asi na str. 14. Děti prezentovaly svoji četbu. Tentokrát jsme se zabývali žánrem a hlavní postavou. Čt. deníky dětem vrátím během tohoto týdne, aby mohly zaznamenávat svoji další četbu.
-
V Ma jsme opakovali všechny typy sčítání a odčítání, dělení a násobení. Děti si většinou mohly vybrat mezi jednoduššími a složitějšími úlohami. Samozřejmě, že žák/yně, který/á usiluje o výbornou známku na vysvědčení, by si měl/a většinou vybírat úlohy složitější a často by měl/a být úspěšný/á v jejich řešení. ( Podrobněji Vám vše vysvětlím na třídní schůzce.) V učebnici dojdeme asi na str. 11. a v geometrii budeme pracovat na str. 86, 87.
-
Př - Opakovali a prohlubovali jsme učivo o přírodě neživé, o horninách a nerostech.
-
Vl - Probíráme ještě část učiva ze 4. třídy, období po husitských válkách. Nyní nás čeká vláda Jagellonců.
-
V přírodovědě i ve vlastivědě zpracováváme učivo v pracovních listech. Úroveň zpracování budu dětem hodnotit.
Přeji Vám pěkný týden. V. Smetanová.