Jdi na obsah Jdi na menu
 


Klientský portál

 
<<< PŘIHLÁŠENÍ >>>

 

Na webových stránkách provozovatele VAK Rtyně v Podkrkonoší – www.vakrtyne.cz bude od 8. 7. 2019 zpřístupněn pro občany města informační klientský portál. Každý odběratel vodného a stočného bude mít svůj osobní přístup – jméno a heslo, které najde na faktuře za 2Q./2019 (popř. na prvním vyúčtování po 30. 6. 2019).

 

„Start“ klientského portálu je naprosto jednoduchý:

1/ Při prvním přihlášení na portál si uživatel tyto přihlašovací údaje změní.

2/ Po přihlášení mohou odběratelé vody získávat informace o svých odběrných místech, jejich odečtech a fakturách. Mohou si sami změnit zasílací adresu, e-mail či přihlašovací údaje, nastavit si zasílání faktur (složenek) e-mailem, nahlásit stav vodoměru.

3/ Zpětně si budou moci zobrazit a vytisknout faktury (složenky) a zjistit, zda mají uhrazeny faktury za dané období.

 

Věříme, že tento portál bude ve velké míře využíván a dojde tím ke zrychlení a zkvalitnění komunikace mezi provozovatelem VAK Rtyně v Podkrkonoší a Vámi.

Děkujeme.

VAK Rtyně v Podkrkonoší