Danganronpa_2:_Goodbye_Despair
Danganronpa 2: Zbohom Zoufalství je vizuální román dobrodružné videohry vyvinuté Spike Chunsoft. Jedná se o druhou splátku v sérii Danganronpa a přímé pokračování hry Danganronpa 2010: Trigger Happy Havoc. To bylo nejprve vydáno v Japonsku pro PlayStation Portable 26. července 2012. Port pro PlayStation Vita byl propuštěn v Japonsku 10. října 2013 a byl vydán v Severní Americe a Evropě NIS Amerikou v září 2014. Port pro Microsoft Windows byl vydán 18. dubna 2016. Hra byla propuštěna podél originálu pro PlayStation 4 v březnu 2017.
Příběh sleduje skupinu studentů středních škol, kteří jsou uvězněni na ostrově jejich ředitelkou střední školy Monokuma, což je vnímavý plnený medvěd. Aby mohl ostrov opustit, musí student zabít jednoho ze svých vrstevníků a nesmí být zachycen v následném vyšetřování a soudu.
Obsah [skrýt]
1 hra
2 Plot
3 Vývoj
4 Příjem
5 Jiné média a vnější okolnosti
6 Poznámky
7 Odkazy
8 Externí odkazy
Hra [upravit překlad]
Viz také: Hra v Danganronpa: Trigger Happy Havoc
Tato část neuvádí žádné zdroje. Pomozte prosím tuto sekci vylepšit přidáním citací k spolehlivým zdrojům. Nespoutaný materiál může být napaden a odstraněn. (Únor 2017) (dozvědět se, jak a kdy odebrat tuto šablonu)
Stejně jako předchozí hra, Danganronpa 2 obsahuje dva hlavní styly hry; School Life, který je rozdělen do sekcí Daily Life a Deadly Life a Class Trial. V sekci Daily Life hráči interagují s dalšími postavami a postupují skrze děj. Konverzace se znaky během sekcí "Volný čas" získává fragmenty naděje, které lze vyměnit za dovednosti, které lze použít ve třídě. Provádění různých interakcí zvyšuje úroveň hráče, což jim umožňuje vybavit během studií další dovednosti. Monokoiny získané nalezením skrytých čísel Monokuma nebo dobrými výsledky ve zkouškách lze vyměnit za dárky, které mohou být dány jiným postavám během segmentů volného času, přičemž některé položky mohou vyvolat zvláštní události. Úsek smrtícího života, který nastane, když se objeví místo činu, má hráč v hledání důkazu, který mu pomůže ve třídě.
Test třídy, ve kterém hráči musí určit identitu pachatele, mají stejné aspekty jako předchozí hra, ale s novými prvky hry. Stejně jako předtím jsou trikové zkoušky z velké části tvořeny nonstop debaty, ve kterých hráči musí hledat slabé body v diskusích studentů a střílet je s "Pravdy kulky", které jsou v rozporu s nimi. Tentokrát se k žlutým barvám "Argue Spots" připojí modrofarební "Agree Spots", které musí být zastřeleny pomocí kuličky Pravdy označující pravdu. Hangman's Gambit nyní vyžaduje, aby hráči kombinovali odpovídající dopisy přicházející z obou stran obrazovky, než se srazí do nesprávných zápasů. Kombinovaná písmena mohou být buď zničena, nebo použita k vyprávění stopy. Battle Time Battle z předchozí hry je nyní známá jako Panic Talk Action, představující převážně stejnou mechaniku používání rytmického načasování prolomit mentální obranu studenta. Ovládací prvky jsou mírně revidovány od poslední hry a hráči musí nyní vypsat frázi ve správném pořadí na konci oddílu, spíše než vypálit určitou kuličku pravdy. Závěr Závěrečný argument, ve kterém hráči vyplňují kreslený seriál znázorňující události zločinu, je upraven tak, aby hráči vybírali panely ze zásob panely, na rozdíl od toho, aby měli přístup ke všem kusům najednou.
Do testu třídy byly přidány různé nové prvky hry. Opakování Ukázky se odehrávají, když se student snaží vyvrátit logiku hráče. V těchto sekcích musí hráči oddělovat argumenty oponenta, aby získali nadvládu v rozhovoru a odhalili nové informace, než použijí "pravou čepel", aby se dostali do správného slabého bodu, když se objeví. Logické potápění je snowboardové minigame, ve kterém hráči řídí logickou trubku a vyhýbají se překážkám a nástrahám, občas si vybírají mezi různými trasami na základě dané otázky, aby dospěli k logickému závěru. Konečně, Spot Select vyžaduje hráče, aby prozkoumali obrázek a označili důležité místo.
Existují také různé režimy mimo hlavní hru. Hráči mají virtuální domácí zvíře, které lze získat z nabídky pauzy, které se rozvíjí, když hráči hrají kroky ve hře a získávají odměnu hráče na základě svých statistik nadějí a zoufalství. Magical Girl Miracle ☆ Monomi je minigame, ve kterém hráči ovládají Monomi a bojují proti vlnám roztomilých příšer. Ostrovní režim, který je k dispozici po vyčištění hry jednou, je alternativním módem, ve kterém studenti nejsou vystaveni vraždě Monokumovi a namísto toho se snaží získat vzájemné přátelství a získávat fragmenty naděje. To umožňuje hráčům spojit se s postavami snadněji než v hlavním režimu příběhu.
Plot [upravit překlad]
Viz také: Seznam znaků Danganronpa
Po podobném předpokladem k předchozí hře Danganronpa 2 dává hráčům kontrolu nad Hajime Hinata, amnesiálním chlapcem, jenž se stal jedním z nejlepších studentů vrcholné školy Hope's Peak Academy spolu s patnácti dalšími. Studenti se ocitnou na vzdáleném tropickém ostrově Jabberwock svým údajným učitelem, malým králičím maskotem nazvaným Usami, který tvrdí, že je to jednoduchá polní cesta. Nicméně se věci ukázaly být příliš dobré, než aby byly pravdivé, protože notorický ředitel Hope's Peak Academy, Monokuma, oznamuje, že jsou na ostrově uvíznutí po celý život, pokud nemohou vraždit jiného studenta a utéct s ním. Pokud mohou studenti určit vraha v soudní zkoušce, ten viník se popraví, ale pokud udělají špatný předpoklad, pak vrah cestuje domů zdarma, zatímco všichni ostatní jsou odsouzeni k smrti.
Během hry je zavražděno několik studentů a díky Hajimovým vyšetřovacím dovednostem jsou jejich vražedníci nalezeni a popraveni. Hajime však začíná uvědomovat, že něco není v pořádku se světem a objevuje hroznou pravdu. On a jeho spolužáci jsou ve skutečnosti přeživšími členy skupiny Ultimate Despair, skupině vedené prvním hráčem, Junko Enoshimou, jehož jediným cílem bylo šířit zoufalství ve světě. Podařilo se jim podnítit celosvětovou vzpouru, která způsobila, že se společnost zhroutila. Nicméně jedna skupina, nazvaná Nadace budoucnosti, se pokouší vrátit zpět škodu způsobenou konečným zoufalstvím. Zachytili přeživší členy, ale místo toho, aby je vykonávali, rozhodli se je vyzkoušet a rehabilitovat vymazáním jejich vzpomínek a uvedením do programu virtuální reality.
Po zjištění, že jsou v programu a že všichni studenti jsou pouze uměle vytvořenými avatary, je Hajime kontaktován Makoto Naegi, protagonistou z první hry a nyní členem Nadace budoucnosti. Varuje Hajime, že umělá inteligence kopie Junko EnoŠima, založený na „alter ego“ UI z Trigger Šťastný Havoc, unesl svůj program, a snaží se manipulovat události, takže jakmile přežívajících studentů „absolvent“, mohla disponovaly těla zesnulých studentů, které jsou v reálném světě stále neporušené. Alter Ego Junko je konečným plánem stáhnout se do každé osoby na planetě. Makoto řekne Hajimeovi, že pokud třída hlasuje, že nemá absolvent, umožní mu resetovat systém a vyčistit Alter Ego Junko. To ale také znamená, že studentské avatary budou smazány spolu se všemi vzpomínkami, které získali během simulace.
Junko se pokouší přesvědčit Hajime tím, že odhalí, že byl předtím geniálním vůdcem Ultimate Despair, Izuru Kamukura. On a ostatní studenti váhají, nebojí se vrátit se k původním osobnostem. Nicméně, Hajime nakonec nalézá vnitřní odvahu zmařit Alter Ego Junko plán a přesvědčí ostatní studenty, aby odmítli maturitu, říkat, že vytvoří budoucnost, kde nemusíte zapomenout. Konečně, Hajime, Makoto a ostatní vynulují systém a odstraní Alter Ego Junko.
V epilogu se Kyoto Kirigiri a Byakuya Togami podívají na to, jak se studenti rozhodnou vrátit se na ostrov. Musejí, že se již značně liší od původních osobností Ultimate Despair a rozhodli se, že zůstanou na ostrově, aby se starali o své komatské kamarády, kteří byli v simulaci "zabiti". Přestože šance jsou extrémně malé, Makoto je přesvědčen, že studenti najdou způsob, jak oživit své přátele.
Vývoj
Super Danganronpa 2 byl původně vydán pro Portable PlayStation v Japonsku 26. července 2012. Limitovaná edice byl k dispozici, který zahrnoval Monokuma PSP váček, uměleckou brožuru, soundtrack a audio komentář CD, klíčenky a odznaky, a stahování kód pro vlastní téma. [5] Kompilace hry a jeho předchůdce, Danganronpa: Trigger Šťastný Havoc s názvem Danganronpa 1 · 2 Reload, byl propuštěn v Japonsku pro PlayStation Vita dne 10. října 2013, představovat nové dotykové ovládací prvky a grafiky ve vysokém rozlišení [6] [7. ] Po uvolnění Vita remake prvního utkání v Severní Americe a Evropě, v únoru 2014, NIS America oznámila, že uvolní pokračování v západních územích v září 2014 pod názvem Danganronpa. 2: Sbohem zoufalství [8] [9] [10 ] Stejně jako standardní vydání bude vydána limitovaná edice prostřednictvím internetového obchodu NIS America, včetně umělecké knihy, CD se zvukovou stopou, samolepky, medailí Monokuma a slunečních brýlí. [11] Danganronpa 1 · 2 Reload byl také vydán v Severní Americe a Evropě pro PlayStation 4 v březnu 2017.