Léto plné změn

8. 10. 2023

luzicke-hory-vi.jpgZačátek prázdnin začal ve znamení volna od tanečních tréninků. Bylo to moc fajn. Mohl jsem se věnovat více sobě a také Milánkovi. Na svátky jsme byli v Říčanech, kde jsem poznal jeho oblíbená místa z dětství. Dokonce jsme si u rybníka upekli buřty a byl to moc úžasný večer.

Následný víkend nás čekal výlet na Šumavu s Milanovo mamkou. Připravila nám trasu po Medvědí stezce. Ta stezka se tak jmenovala z důvodu, že tam kdysi právě bývali poslední medvědi na našem území. Byl to moc krásný a dlouhý výlet a moc jsme si ho všichni užili. Na závěr jsme si ochladili nohy ve Vltavě a dali si dobré pivo.

V dalším týdnu jsme šli s Milánkem do kina na nový díl filmu Mission: Impossible Odplata. Jednalo se o první část a moc se nám ten film líbil. Správná akce a napětí, jak má být, hlavně když víte, že většinu kaskadérských scén si Tom Cruise natáčel sám. Už teď se těšíme na druhou část.

Uprostřed prázdnin nám začalo letní soustředění irských tanců. Tentokrát jsme dělali jen příměstský tábor v Praze. Bylo to pro nás pohodlnější v tom, že jsme mohli spát doma a každý den jsme docházeli na trénink. Připravovali jsme se opět na novou taneční sezónu a zároveň jsme měli různé workshopy. Například na pedikúru, fyzioterapii, jógu a další. Chtěli jsme tanečníkům nabídnout možnosti, jak se mají o sebe fyzicky a psychicky nejlépe starat. Soustředění bylo zakončeno veřejným vystoupením v Karlíně, kde jsme každý tančili svá sólíčka a pak piknikem na Novém Světě. To je už taková naše každoroční tradice.

Koncem července jsem slavil své narozeniny. Bylo to krásné, začalo to v práci, kde jsem dostal milé dárečky od mých kolegů a následně pak večeří s Milánkem. Následně jsme spolu šli do kina na Barbie, protože jsem si to přál. Očekával jsem původně růžovou komedii, což i trochu je, ale spíše tam ukrývá poselství pro dnešní dobu pro nás pro všechny.

Přelom července a srpna jsou pro mě zakončením různých etap v mém životě. Nejdříve té pracovní, kde jsem se přesně po dvou letech rozloučil s prací u kávy. Připravil jsem pro kolegy pohoštění a na závěr jsem si s nimi připil. Bylo to moc milé. Tímto děkuji za to, že jsem tam s vámi mohl být. Zároveň mě čekalo stěhování s Milánkem na Letnou, kde se nám začalo krásně bydlet a oba to máme blízko do práce a já ještě k tomu na tréninky.

Po první etapě stěhování jsme si dali jeden víkend volný a jeli jsme opět na výlet. Tentokrát do Broumovských skal, kde jsme šli krásnou procházku po různých výhledech. Byla to opravdu velká a nádherná podívaná. Počasí nám také vyšlo velmi krásné a příjemné. Výlet jsme si moc všichni užili.

Po krátkém volnu mě čekal nástup do nové práce s kosmetikou z Mrtvého moře. Udělalo mi to velkou radost, protože jejich produkty odebírám několik let a teď tam pracuji. Nástup mi vyšel krásně, protože o týden později se konal teambuilding ve Špindlerově mlýně.

Teambuilding začal v pátek kvízem, který jsem moderoval. Byla to opravdu zábava. Sobota byla velmi akční. Pěšky k lanovce na Medvědín, pak procházkou na bobovou dráhu, následně jsme stihli wellness na hotelu a po něm dobrou večeří v mexické restauraci. Vařili tam moc dobře. Na závěr večera proběhla ještě diskotéka. Bylo to báječné, užili jsme si to. Druhý den jsem s první skupinkou odjel v poledne do Prahy a druhá skupinka šla ještě na výlet. Volné odpoledne jsem využil na vyprávění zážitků Milánkovi a k tomu jsme se šli projít do Stromovky.

Závěr srpna jsem věnoval čas hlavně mě a Milánkovi, jelikož mi od září opět začaly tréninky. Byli jsme spolu u mé bývalé spolubydlící Mirky, kde jsme si byli vyzkoušet art terapii. Bylo to moc krásné a zábavné odpoledne. V hezkých dnech jsme se procházeli Stromovkou a chodili si sedat na lavičky.

Začal nový školní rok a s ním přišlo mnoho akcí a vystoupení na propagaci volnočasových aktivit. První z nich se konala na louce v Braníku. Tam jsme měli zároveň i vystoupení. Bylo to úžasné, irské tance si vyzkoušeli s námi i známí sportovci.

Hned další den jsme jeli s Milanem a jeho maminkou na výlet do Lužických hor. Prošli jsme krásnou trasu, kde byly nádherné skály. Na jednu z nich jsme dokonce vylezli. Je to známá Popova vyhlídka. Doposud to byl pro mě nejkrásnější výhled. Všude, kam jsem se otočil, bylo nádherně vidět. Poté jsme šli krásnou trasou k autu a vydali se na cestu domů.

Na trénincích nezahálíme a připravujeme se na naši první soutěž v nové sezóně, která se konala ve Vídni. Pilně jsme trénovali naše nové variace na novou sezónu a na kvalifikaci, která se bude tentokrát konat v Dubaji. Připravovali jsme se i speciálním soustředěním zaměřeným jen na soutěžní tance.

Polovina září patřila jako každý rok akci Vinobraní v Grébovce. Zde byla naše taneční skupina opět pozvána na pátek i sobotu, kde jsme zatančili v hlavním programu. Na hlavní stagei jsme v sobotu zatančili poprvé naši novou choreografii Bunalaka. Na té jsme pracovali s děvčaty před prázdninami a máme radost, že jsme ji konečně mohli předvést. Myslíme si, že se líbila. Od diváků měla veliký aplaus.

V tuto dobu jsem si také prošel nachlazením, které nechtělo odejít, ale naštěstí se to postupně zlepšilo. Závěr září právě patřil soutěži v Rakousku. I přes to, že jsem jedl mnoho vitamínů a doplňků, tak to fyzicky nestačilo na postup do finále. Hned při prvním tanci mi tuhly svaly při tanci. To mě mrzí asi nejvíc, ale jsem hrdý na to, že i přes to jsem se nevzdal a vše jsem dotančil dokonce. Děkuji mým spolutanečníkům a mé kamarádce trenérce za to, že mě tolik v tu dobu podporovali.

I přes to, to bylo moc krásné léto. Jeden terapeut v TV uvedl: Nezapomínejte být sami sebou a nebojte se nových začátků, protože změny nás činí šťastnými a pohodlností stagnujeme.

POSELSTVÍ MAGICKÉ KOSTKY NA ŘÍJEN 2023

Fotky z tohoto období najdete tady.