Jdi na obsah Jdi na menu

Program sto dvacet- 2

maxresdefault.jpg

Nyní bych chtě hovořit o trati v Silverstonu a jejím obohacení o Burger King.Měl by to být Burger King s průjezdem drivem Burger King.Tedy by si závodník přijel k mikrofonu a zaplatil jídlo a dostal jídlo které si vybral.Burger King by byl pouze v Depu a mohl by se používat pouze pokud by byl okruh byl přístupný veřejnosti.Tedy pokud by se na Silverstonu konal ostrý závod jako například Formule 1 tak by Burger King byl zavřený.Burger King by nabízel stejný jídelniček jako v kamenném obchodě s Burger Kingem.Takto by se mohl závodník najíst do sytosti a mohl tak i lépe řídit protože hladovému člověku by šlo řízení hůře a nebyl by tolik bdělí a pozorný.Tedy Burger King má smysl na okruhu v Silverstonu a stane se další atrakcí na okruhu pro civilní závodění tedy ne pro profesionální závodníky.         

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hotchathech a jejich srovnání se supersporty.Věc se má tak že by měli hotchhatche jako transformeři stejné výkonné parametry jako supersporty tedy okolo 600 koní a hrnuli by sebou samým a tak by byli supersporty stejně rychlé jako hotchatche.Hothatche by museli být širší s širšími pneumatikami.Takto upravené hothatche s výkonem od 600 do 750 koní.Hotchatche by měli stejné zrychlení na 100 km/h jako Bugatti Veyron tedy 2,5 sekundy.Hotchatche by měli maximální rychlost do 340 km/H.Už dnes jede Mercedes AMG 45 S 320 km/h a je to hotchhatch.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jejich stejné dynamice jakou mají supersporty.Pokud se bavíme o transformerech tak by SUV šli smrštit na hmotnost jakou má supersport tedy okolo 1200 jakou mají jen ti nejrychlejší.Tedy k hmotnosti  1200 by se mohl přidat výkon natavený transformerem na 900 koní a tak by očesané SUV o brzdy,motor a převodovku mohlo konkurovat například Ferrari F8 Tributo nebo Ferrari Pista nebo Lamborghini Aventador SVJ.Tedy například Lamborghini Urus by mohlo mít stejnou dynamiku jako SVJ a s koly 24 palců by měl větší hybnost a agilitu protože čím větší kola budou tím větší budou mít SUV vyšší rychlost a  pružnost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech jejich stejných dynamických vlastnostech jaký mají supersporty.Sedany jako Bentley Flyng Spur by mohli mít nižší váhu díky absenci motoru,převodovky,brzd s kotouči a destičkami,diferenciálem a tapecírungy by byli vystřídány za karbonové.Takto odtučněné auto by ještě šlo smrštit  na 1200 kilogramů a mělo nastavený výkon transformerem a to na 900 1000 koní takto by šel Flyng Spur srovnávat se supersporty jako je Lamborghini Huracan Performante.,nebo s Ferrari Pistou,nebo Porsche 911 GT 3 RS nebo Porsche 918 Spyder.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich srovnání s auty.Tedy pokud vezmeme jako ukázku Ducati V4R tak pokud by se jí trochu smrštila váha asi o 25 kilo a zvýšil výkon a měl zvýšený výkon na 250 koní tak by se jí propůjčila dynamika hypersportů.Nejdůležitější by bylo aby drželo přední kolo na vozovce při maximálním zrychlení a to by se dělo díky tlumičům které by tlačili vší silou do silnice a při pohonu obou kol samotných by šlo zrychlovat na 100 km/h za 2,4 sekundy čím by se vyrovnala Bugatti Chironu Sportu.A zrychlovala by na 340 km/h bez jediného přeřazení tedy bez jediného cuknutí a motorka by táhla až do 340 km/h jako od 0 do 100 km/h.Takto by se vyrovnala motorka superbike supersportu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech na planetě Motorkářů a jejich výhrách v podobě motorek.Tedy za vyhranný závod na okruhu by se vyhrávali motorky jako BMW S 1000 RR ,BMW M 1000 RR,Ducati V4 Superleggera  nebo Honda CBR 1000 RR Fireblade rok 2021.Tedy buď  by se za výhru dávali motorky v jednom kuse a nebo ve třech superbicích v jednom což by mohli být Kawasaki H2R ,nebo Ducatri V4 R nebo Honda CBR 1000 RR Firebalde 2021.Motorku kterou by vyhráli by si mohli nechat nebo prodat v obchodech s transformery a to buď cena za jeden motocykl nebo za tři v jednom.3 motorky v jedné by stáli 1200000 a za jednu motorku 600 tisíc korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pouličních závodech po celém světě Závodníků pro všechny auta.Věc se má tak že by se na závodech na ulicích závodilo bohatě a jako výhra by byla cena nejvyšší tedy Bugatti La Voiture Noire které stojí 430 milionů korun.Silnice ve městě by byli uzavřené a jezdci by tak mohli jed naplno.Vyhranné auto by šlo prodat v obchodech s transformery za nějakých 400 milionů.Závody ve městě by měli více kol a tak po třetím kole by závod skončil a rozhodlo  se o vítězi.Člověk který by se dostal do soutěže o La Voture Noire by musel mít za sebou spoustu vyhraných závodů a pak by mohl začít závodit o toto Bugatti které je nejdražším Bugatti všech dob v novodobé historii.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari a jeho přítomnosti v závodech na okruhu které by se jezdili o tento vůz.Tento vůz stojí okolo 100 milionů v provedení Aperta tedy bez střechy.Má 950 koní a je to hybrid.Umí 350 km/h a zrychluje na 100 km/h za 3 sekundy.Má omamný zvuk a celkově působí jako mistrovský zpracovaný.Tento vůz by se na planetě Závodníků vyhrával v závodech na 10 kol.Nejrychlejší by vyhrál toto Laferarri a to mohl záhy prodat v obchodě s transformery za 90 milionů korun a nebo výkupem za 50 milionů.Podmínka by byla že by auto nesmělo mít najeto více než 200 kilometrů    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pouličních závodech které by měli být homologovány Policii a Policie by organizovala dopravu respektivě uzavírala by cesty podél cesty kde by se závodilo.Mělo by tomu být na planetě Lamborghini ,planety Porsche ,planety kabrioletů,planety prémiových vozů.Tedy na těchto planetách by se závodilo večer na ulicích a o bezpečnost by se starali policisté.Tedy pouliční závody by byli homologované a byli by většinou na tři okruhy po městě.Tedy zde na těchto planetách by bylo povoleno závodit ve městě po setmění.Každá ulice by byla uzavřena a měla uzavřené přípojné cesty .

 

Nyní bych chtěl hovořit o pouličních závodech na planetě Zemi a jejich homologaci Policii.Policie by uzavřela všechny cesty a po setmění by se mohlo začít závodit.Byli by to jen určitá místa na planetě tedy například Americká Miami,Japonské Tokio nebo Dubajské ulice nebo Kuba.Na těchto destinacích by šlo závodit na ulicích a to o drahé auta jako Mclaren Elva,Lamborghini Aventador J nebo Bentley Bakalar což je obdoba Continentalu GT.Vždy by se jednalo o drahé vozy a ty by mohl vyhrávat jen ten člověk ze zůčastněných který by měl za sebou spoustu vyhranných pouličních závodů a spolu s dalšími by si to mohli rozdat na městských silnicích o tyto vozy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech mezi vozy Ferrari FXX-K což je okruhové Laferrari.Okruhové Laferarri je dokonalé na jízdu a závodění vůbec.Jedná se o okruhovou zbraň.Toto Laferrari FXX-K by závodilo na planetě Závodníků pro všechny vozy.Vždy by se závody organizovali na intuitivních webových stránkách kde by si každý našel závod se svým autem a ten mohl navštívit tedy pokud by se na webových stránkách organizoval závod Astonu Martin Vulkan tak by mohl auto na to datum konání závodu auto připravit.Mělo by jít  na okruhu o transformery tedy o provedení čistě jako transformeři aby mohli řidiči z aut vymáčknout maximum v zatáčkách a,v šikanách a na rovinkách kde by FXX-K mohlo jed až 330 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků a jejich Policejních autech operující na dálnicích.Na planetě Závodníků by bylo policejním autem pro dálnice Ferrari FXX-K.Jedná se o Ferrari Laferrari v závodní úpravě.Na dálniční policii by operovali jen jako transformeři a mohli i závodit vedle zastavování aut a namátkové kontroly na alkohol a drogy.Tedy alkohol a drogy by byla věc která by byla na závodech a při pohybu autem na planetě Závodníků nepřijatelná a zakázána.Ferrari FXX-K by muselo být celé stříbrné pro vyniknutí reflexních polepů a muselo by mít majáky a sirény,také rádio pro lustraci za jízdy a počítač pro lustraci.Závodící Policie by měla na závody statného konkurenta oproti zbytku světa a to v podobě FXX-K.

 

    

Nyní bych chtěl hovořit o Austrálii a jejím konvoji složeného z kamionů a například 6 až 8 návěsy.Austrálie má velké rovné cesty kde můžou jezdit tyto kamionové vlaky.Chci hovořit o tom že tyto konvoje budou mít u každého návěsu kola která budou poháněna a to všechny čtyři kola k táhnoucímu kamionu samotnému.Tedy na všech 6 nebo 8mi návěsech by byli u každého jejich kola každé kolo poháněno.Bylo by to pro usnadnění práce táhnoucího kamionu a pro bezpečnost kdy by každý kamion brzdil u každého návěsu brzdami které by byli kola samotná a dokázali by jak akcelerovat tak decelerovat.Tedy tento kamionový vlak by byl plný transformer.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dodatku k možnosti stát se milionářem tedy sto milionů by dostal člověk jenom ve 30 letech věku.Tedy peníze za narození ve výši 100000000 korun by jedinec dostal a peníze ve výši 17 milionů měsíčně by dostal také plus 200000 za práci a 30000 bez práce a důchod ve výši 50 milionů na stáři by také platil.Tedy možnost dostat 100 milionů jako možnost stát se milionářem by bylo možné až od 30 let.Bylo by to proto aby peníze byli a zůstali důstojné a nebyli samozřejmostí což u 17 milionů měsíčně stačí přesně proto je vyplácet protože v nové realitě bude drahé cestování mezi planetami a to do milionů korun proto je 17 milionů měsíčně dostačující a 100 milionů za narození každého člověka do jeho života je bráno jako samozřejmost a proto bude existovat.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o 7 místném SUV ve formě Lamborghini Urus.Člověk by si mohl vybrat jestli by chtěl 7 místný Urus nebo 5 místný Urus.Šlo by si ho nechat nakonfigurovat v obchodě s transformery nebo v showroomech.Sedmimísné SUV Lamborghini Urus by byla exkluzivní záležitost protože by mohlo 7 lidí jed 305 km/h což je maximální rychlost Urusu.Mohlo by i rychle akcelerovat v 7 mi lidech na 100 km/h a také pružné zrychlení například z 100 km/h na 200 km/h a nebo z 200 km/h na 300 km/h.Sedmimístný Urus by byl nepatrně dražší než SUV Urus bez 7 míst k sezení.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Rolls Royce Cullinan a její verzi v 7 místném voze.Měli by existovat Cullinany v 5ti místném provedení a v 7 mi místném provedení.Model by šlo konfigurovat v obchodě s transformery nebo v obchodech s Rolls Roycy.Sedmimístný Cullinan by byl nepatrně dražší než 5 místný.Sedmi místný Cullinan by měl umět 250 km/h což by bylo pěkné zažít v sedmi lidech.Cullinan by byl pro sedm lidí a tak by mohlo více lidí zažít rychlost 250 km/h což je velká rychlost.Cullinan je nejluxusnější SUV světa a proto aby mohl 7 místný Cullinan jezdit 250 km/h v 7mi lidech tak by musel být transformer,kvůli největší bezpečnosti což transformeři jsou a umí tedy být bezpeční.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedmimístném VW Touareg.Tedy šlo by si vybrat mezi sedmimístným transformerem a mezi 5ti místným.Sedmimístný Touraeg by byl o něco dražší tedy v řádu do 100000 korun.SUV s motorem z Rollls Royce Cullinan o kterém jsem již hovořil by měl 570 koní a mohlo by jezdit 250 km/h což by bylo pro představu něco pro skvělí zážitek tedy 7 lidí v rychlosti 250 km/h.Touareg by byl jedním z nejluxusnějších SUV aut vůbec.Touaregy mají krásný vzhled a je to nejkrásnější Touareg v historii.Touareg by šel používat v sedmi lidech i v dunách nebo na sněhu kde by mohl dělat dunuty.Touareg s motorem z Rolls Royce Cullinan by byla jiná liga než třeba Mercedes GLE.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Humoru a o jejím novém policejním voze.Mělo by se jednat o Lamborghini Sesto Elemento.Sesto Elemento má hmotnost  1000 kilo a výkon 570 koní z motoru Lamborghini Gallarda Superleggera .Auto v této konfiguraci zrychlí na 100 km/h za 2,5 sekundy a to hlavně díky kovanému karbonu které umí Lamborghini vyrábět a které dokáže snížit velmi hmotnost auta.Díky kovanému karbonu může mít auto i extrovertní design a jsou možné veškeré šílenosti co se týče designu.Tento vůz by měl být u Policie na planetě Humoru.Měl by stříbrnou barvu pro reflexní polepy které by tak lépe vynikly.Měl by sirénu a majáky,rádio a počítač pro lustraci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o jízdě v dunách a o transformaci z běžných gum které by mohlo mít i 24 palců jako je tomu u Lamborghini Urus.Tedy Urus by mohl použít transformaci za jízdy do gum s drapáky.Tedy gumy s extrémní tloušťkou dezénu a s takzvanými drapáky které by dokázali jezdit jako Dakarské speciály by byli použity u Urusu.Tyto gumy by dokázalo dostat z dunové pasti během pár vteřin a v případe nouze by se zapnula funkce bounc a auto by začalo poskakovat z jednoho kola na druhé a to čtyři kola po sobě.Tedy drapáky které by byli uschovány v transformerovi by čekali až je bude potřeba a kdy na ně přijde řada aby se mohli projevit.

 

 

Nyní bych chtěl  hovořit o Rolls Royce Cullinanu a jejich možnosti použít drapáky.Mělo by se jednat o 19 kola a na nich gumy s extrémně hlubokým dezénem.Gumy by byli uschovány v nitru auta ve velikosti 2 na 2 centimetry a čekali by až se budou moci projevit.Takto by se dostali z každé dunové pasti a v případě se dostání do extrémní situace a zapadnutí tak by pomohla funkce bounc se skákáním autem po sobě jdoucími koly kolem dokola.Cullinan s drapáky by byl nejluxusnějším SUV planety a s drapáky by se jeho možnosti posunuli zase o něco dále.Cullinan s drapáky bude opravdu skvostem v jízdě v dunách.Nejlepší by bylo aby byl Cullinan transformer aby se mohli lidi vyblbnout v dunách celý den bez nutnosti vyčerpání paliva.          

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bentely Bentayze a jejich možnosti použít v terénu drapáky.Drapáky by se dali využít na sněhu ,v dunách a šotolině nebo bahně.Kola s drapáky by byli velikosti 19 palců a mělo by hluboký dezén.Tedy by se jednalo o drapáky které by se transformovali z běžných gum a získalo by tak auto dokonalejší prostupnost terénem.Nejlepší by bylo aby Bentayga byla transformer proto aby se dostala z každé pasti k čemuž by mohla využít efektivnější systém bounc pro zvedání a klesání každého kola zvlášť pro vyproštění se z jakékoliv pasti.Bentayga by byla prostupná každým terénem na světě a nikdy by nepotřebovala pomoc a byla soběstačná.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o VW Touareg a jeho funkcí použití drapáků na tomto autě.S drapáky by se mohlo jezdit na ledu ,v písku v poušti,na šotolině a na sněhu.Pneumatiky by byli smrštěny v autě na 2 krát 2 centimetrů v útrobách transformera.Auto by bylo soběstačné a projelo vším a v případě situace která by se moc nestávala tedy se zapadnutím by se použila funkce bounc a auto by se dostalo z jakékoliv pasti a to na sněhu,písku a ledu.Kola by byli velikosti 19 palců a na nich by byli drapáky které by vyplnili celý podběh.Kola která by nebyli drapáky a byli uschovány v útrobách auta by čekali na transformaci do jejich podoby což mohla být velikost od 22 do 24 palců s úzkoprofilovými pneumatikami.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Formule 1  a speciální výhry kterou by byla Formule respektive monopost který používal v minulých sezonách Lewis Hamilton.Auto by šlo koupit od Mercedesu jako firmy která tyto auta skladují pro historii.Lewis Hamilton je muž který se dokázal vyrovnat legendárnímu jezdci Formule 1 Michaelu Schumacherovi.Tedy vyhrál 6 krát u Mercedesu a jednou u Mclarenu a je to nejúspěšnější jezdec Formule 1 na světě a všech dob.Hamiton je prostě nejrychlejší a také nejmladší šampion Formule 1.Tedy ten kdo by si udělal jméno ve Formuli 1 na planetě Formule 1  tak by mohl soutěžit o monopost Lewise Hamitona který by měl cenu třeba nějakých 100000000 korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nástupci Lamborghini Huracanu který by měl mít určitě přední světla z modelu Sesto Elemento která by udělali auto nejlepším Lamborghini všech dob jen by se musel upravit zadek tohoto nového nástupce a měli by byt vkusné a ne výhružné jaké Sesto Elementu je.Tedy přední části Sesta Elementa je nádherná a přidat k ní pěknou prdelku tak to bude nádherný model vozu.Díky kovanému karbonu by šlo udělat pěknou kreaci a udělat tak pěkný zadek tohoto auta.Pokud vznikne tento design tak to bude nejprodávanější Lamborghini tedy takzvané Baby Lambo a bude ho prodáno nejvíce v historii tedy okolo 25000 kusů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Lamborghini Huracan STO.STO se vyslovuje “s ty ou“.Toto Lamborghini Huracan zachránilo Huracan celkově.Protože Huracan byl vždy s prdelkou která byla výhružná a STO upravilo zadek a udělalo ho krásný.Takto se může Lamborghini rozloučit a připravit ho na další model v tomto segmentu tedy Baby Lamba.Huracan STO je opravdu krásný a muže si ho člověk nakonfigurovat tak aby se mu líbil ,tedy na počítači si může vybrat linku táhnoucí se ze strany předního nárazníku na druhou ,muže měnit lak  a kola a celkově je toto auto ve všech modifikacích velmi pěkné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přeletu kolem světa v balonu který by byl transformer.Balon by byl živý tedy velký vak a koš by byli transformerem.Balon by tak mohl přeletět celý svět bez zastávky.Tedy by stačilo se dobře vybavit jídlem a oblečením.Balony by létali těsně pod mraky a pokud by začalo pršet tak by byla posádka chráněná obrovským vakem tedy balonem.Jednalo by se o dobrého a rychlého transformera kdy by rychlost pohybu kolem Země byla okolo 100 km/h.Každý balon který by byl transformerem by dokázal svět přeletět a v pořádku se vrátit na místo odkud startoval.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dopravním letadlu Airbus A 380 a jeho prodeji v obchodech s transformery.Věc se má tak že by po koupi letadla bylo možné ho ihned odvézt na letiště a tam ho transformovat do životní velikosti.Ve smrštěném stavu v největší míře by měl A380 1 metr na délku a 90 centimetrů na šířku.Celý Airbus A 380 by stál 1 miliardu korun což by bylo odpovídající protože A380 nyní stojí 5 miliard korun.Ihned by šel Airbus A380 používat a létat tam kam by se mu zadal cíl.Tedy letadlo by řídilo samo a mělo pouze navigaci kam by se zadal cíl a tohoto cíle by se drželo letadlo bez pilotů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nočních závodech na planetě Závodníků kde by se všude museli používat dálková světla.Tedy na dálnicích by šlo používat dálková světla,dále na okruzích a nakonec na okresních cestách .Okresní cesty a dálnice by byli pouze v jednom směru a tak by nikoho nemohli oslnit a v zrcátcích by světla mohli oslňovat protože by šlo o bezpečnost.Dálková světla by byli i na okruzích a mohli tak bezpečně projíždět zatáčkami kam by se světla natáčeli ,dále v šikanách a nakonec na rovinkách.Vždy by museli jezdit s dálkovými světli tedy na okreskách ,dálnicích a okruzích.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech na planetě Motorkářů.Věc se má tak že by okruhy byli osvětleny a že by byli osvětleny podobně jako v Abu Dhabí.Tedy okruhy by měli na planetě umělé osvětlení a mohli závodit v bezpečí kde by se nemohlo nic stát.Okruhy by byli pro motokáře osvětleny jako ve dne a motorky by tak mohli jezdit na hraně a v plném zalehnutí kdy působí odstředivá síla.Motorky by navíc svítili jen potkávacími světli protože dálková by byla u motorek nebezpečná kvůli oslnění motorkáře jedoucímu před tím co má puštěné dálková světla.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o blikání všemi čtyřmi u automobilů před transformaci do jiného vozu které bude trvat sice jednu vteřinu ale pro bezpečnost a proto aby člověk jedoucí za autem které se chce transformovat měl dokonalý přehled o situaci.Pokud by se řidič rozhodl že si nechá auto transformovat tak v tom okamžiku by začali svítit všechny čtyři výstražná světla a po konci transformace by přestala blikat .Bylo by to užitečné například ve sněhu kdy by bylo bezpečnější se transformovat z Ferrari F8 Tributo do Mercedesu G 65 AMG.Tato forma výstrahy je jedinou možnou výstrahou kterou jde použít a také nejefektivnější možnosti upozornění.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dodávkách a SUV.Tedy dodávky jako transformeři by neměli motor ,převodovku a brzdy a tak by uspořil spoustu váhy a zároveň by se ještě smrštil o nějakých 150 kilo.Výkon by byl nastaven transformerem a to na hodnotu 700 koní.Dodávka by musela dostat kola s 19 palci a větší šířkou pro větší výkon který budou obstarávat kola samotná.Dodávky se tedy vyrovnají jak SUV tak Supersportům nebo sedanům.Nikdy by se nestalo že by auto transformer ujíždělo před Policii.Transformeři by měli zakázáno ujíždět Policii a tak by 700 koňová dodávka mohla sloužit na planetě Závodníků pro všechny a mohla zde střežit pořádek a občas si i zazávodit s civilisty v SUV nebo supersportech nebo sedanech nebo hatchbacích kteří by byli také transformeři.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autonomní jízdě a jejich důležité věci a to dávat autonomně blinkry.Tedy pokud by auto chtělo jet městě nebo na dálnici tak by muselo dávat signál o změně směru.Změna směru je důležitý úkon a proto se budou muset autonomně dávat blinkry transformerem tedy samotnými binkry.Pokud by chtělo auto dávat blinkr při předjíždění musel by ho dát sám a to při předjíždění a při zařazování zpátky do pruhu.Takto bude provoz bezpečný a bude bez nehod kdy na křižovatce dává auto změnu směru ale chce jet rovně a pak vznikají kolize a nehody .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nitru u kombajnů.Kombajny by měli nádrže na 100 litrů dusíku a mohli ho používat na této planetě.Kombainy by se používali na planetě Zemi.Kombajn s nitrem by byl rychlejší a auto vedle něho které sbírá posetou pšenici by muselo jet o mnoho rychleji tedy okolo 50 km/h.Tedy maximální rychlost kombajnu by musela být 50 km/H kde by byl omezovač.Nitro by bylo vítaným pomocníkem kdy by kombajn odpracoval co nejvíce práce při vyšší rychlosti.Tedy šlo by o uspořené hodiny.Takto by byli sběry na poli rychlejší a agilnější a podařilo se sklidit více plodin než při kombajnu bez nitra.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kombajnech na planetě Tuningu které by používali nitro.Kombajny by používali maximální rychlost do 50 km/h kdy by museli jed vedle nich sběrači posečené pšenice také 50 km/h.Kombajn by jel jako raketa a makal šíleně rychle.Uspořilo by to hodiny práce kdy by konvenční kombajn dokázal posekat pole do jednoho nebo dvou dnů podle velikosti pole.Kombajn s nitrem by byl geniální způsob jak vytvořit specialitku pro planetu Tuningu.K tuningu patří nitro a tak by se nitro kombajny zavedli a stali se stereotypem kdy by se na každém konci dne doplňovala nádrž na dusík a mohl být kombajn připraven na další den.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Machrovské planetě kde by operovali kombajny s nitrem.Nitro by se dávalo do kombajnů na benzín.Tedy by bylo dáváno nitro do kambajnů s benzínovým pohonem.Kombajn by mohl jezdit maximálně 50 km/h a kamion s menším návěsem by sbíral v rychlosti 50 km/h pšenici nebo ječmen.Nitro by zvýšilo rychlost z 20 km/h na 50 km/h což už je závratná rychlost a to by šlo pouze s nitrem.Nádrž na dusík by byla na 100 až 200 litrů.Při takové rychlosti by bylo zoráno za pár hodin oproti 5 hodinám kdy by se zoralo pole za 2 hodiny.Kombajny s nitrem by byli za pár hodin hotový s prací a mohli se připravit na další den s doplňením dusíku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supermanovy tedy člověku který by byl oživen a nastaven kdy by se mu nastavilo létání.Tento superman by mohl sloužit jedině jako Policista.Tento superman by mohl řídit křižovatku kde by se stala například nehoda nebo při vypnutých semaforech.Superman by mohl v případě opravení semaforu přeletět na další místo kde by ho bylo za potřebí tedy transformer by měl vysílačku a s ní by mohl podle instrukcí létat na místa kde by ho bylo zapotřebí.Superman by byl oblíbený na Policejní stanici kde by se mohl normálně bavit se svými kolegy.Tedy superman by byl důležitým Policistou a mohl tedy sloužit na úrovni a s prioritou ochrany lidí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o letadlech a o tom že nebude možné aby se přehřáli.Tedy jak u rotorových letadlech tak proudových letadlech by nebylo možné aby se přehřáli.Letadla se zavedou a stanou se stereotypem ve stavu transformera.Tedy letadlo bude i lehčí kdy nebude mít motory v konvenčním těžkém stavu a také brzdy.Tedy jako transformer se motory nepřehřejí a nezačnou hořet a také kvůli ptákům které vlétnou do motoru nebude hrozit požár.Pokud vlétnou do letadla ve stavu transformera ptáci a nebude letuschopné tak doletí letadlo do cíle tak že bude hrnout vpřed a doletí zpět na letiště tak že to prostě budou umět.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vrtulnících a o tom že se nikdy nepřehřejí a nebudou začínat hořet.Pokud budou vrtulníky transformery tak nikdy nebudou moci začít hořet.Každý transformer by měl být chráněn od požáru způsobeném přehřátím.Vrtulník ve stavu vrtulníku nebude mít motor a nebude muset mít i těžkou vrtuli a budou fungovat pouze tak že transformer poletí tak že bude umět hrnout vzhůru a vpřed nebo vzad.Transformeři budou ve stavu vrtulníků už napořád a staré konvenční vrtulníky na benzín už budou postaveny mimo službu a tedy jim odslouží.Vrtulník ve stavu transformera nebude moci proč hořet protože se nikdy vrtulník nepřehřeje.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o těžké technice a jejím používání.Těžká technika by se neměla nikdy přehřívat mohla pracovat 24 hodin denně bez benzínu.Těžká technika by byli také transformeři a Ti neměli motor a brzdy a nepoužívali by pro manipulací s pískem a štěrkem u bagrů hydrauliku.Parní válce by byli bez motoru a vše by byli transformeři tedy by se nikdy těžká technika nemohla přehřát i v místech na zeměkouli kde je i 50 stupňů.Parní válec by hrnul vpřed a mohl být soběstačný kdy by mu pomáhali válce pro hybnost.Těžká technika jako jeřáby by byli také transformeři a tak by mohli jeřáby bez poruch pracovat a také bez přehřátí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a jejich nemožnosti se přehřát a nezačít hořet.Bylo by to možné u aut jako je Lamboprghini Aventador SVJ které by mohlo při provozu na planetě Závodníků začít hořet v konvenčním stavu.Kdyby byl supersport SVJ transformer tak by se nikdy nemohl přehřát a začít hořet.Tedy jako transformer by mohl být ve stavu transformera i rychlejší a zároveň bezpečnější než je tomu u konvenčního stroje s motorem.Auta by sebou na planetě museli vozit hasící přístroj pro uhašení menšího požáru a proto musí být řidič bdělí protože muže začít hořet i tak že si toho řidič nevšimne.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o živých nábojích v pistoli.Tedy pistole jako transformer by měla náboje které by dokázali podle navádění na daný cíl vždy zasáhnout cíl a to na 1 centimetr přesně tedy s 1 centimetrovou tolerancí.Tyto zbraně by nikdy nepřišli do styku s veřejnými lidmi a měli by jí pouze vojáci a mariňáci.Chytré kulky by věděli o jaký cíl se jedná a v případě nebezpečí a nevyhnutelné situace kdy by se musela zbraň použít by došlo k použití.Mělo by se jednat o revolvery i o kalaschnikovy s chytrými střelami které by zasáhli vše co by bylo potřeba.Zbraň by tedy byla transformer a s kulkami by v dokonalé synchronizaci zasáhla cíl s 1 centimetrovou tolerancí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sebevraždách kvůli závislosti na drogách.Věc se má tak že drogy způsobují závislost a to psychickou a fyzickou u nejtvrdších drog.Tedy sebevraždy kvůli závislosti jsou hloupost.Z každé závislosti se dá natvrdo dostat například u pervitinu který vymysleli shodou náhod Češi se dá lehce dostat a to při aplikaci šňupáním.Při šňupání nelze návyk dostat ale při nitrožilním podání už závislost existuje.Tedy každá droga má určitou závislost a  je nepříjemná a proto by se drogy brát neměli protože ta závislost a abstinenční příznaky nestojí za to zažívat.Tedy drogy kromě marihuany by neměli být nikdy vyzkoušeny.Tedy zabíjet se kvůli drogám určitě nestojí za to protože z každé drogy se dá dostat a to i  heroinu nebo z pervitinu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že ve vesmíru léky na drogy a závislost existují.Měli by je mít ve své sbírce tedy léky na závislost.Ve vesmíru určitě existují lidé a to lidé které jsou o například dva tisíce let napřed a to znamená že přišli na drogovou závislost a její odstranění.Léky na závislost určitě existují a to z důvodu protože si je lidé zavedli a vyrobili.Vše jde vymyslet a proto budou mít lidé ve vesmíru protilátky pro závislost.Závislost je hrozná věc a proto je třeba se jí zbavit a nejjednodušší je že se znají protilátky na tuto závislost.Pokud bude existovat protilátka na drogy bude možné se jich zbavit kdykoliv bude potřeba za pomocí protilátek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o eskalátorech použitých u schodů do letadel na letištní dráze kde by nastupovali cestující kteří by zde přijeli autobusy.Tedy jezdící eskalátory by jezdili jak nahoru tak dolů.Záleželo by jestli by cestující vystupovali nebo nastupovali.Při vystupování by jezdili schody dolů a při nastupování by jezdili zase nahoru.Jezdící schody by byli exkluzivitou každého letiště a měli ho na každém letišti na světě .Existuje více možností nastupování tedy vedle nastupování na eskalátorech se nastupuje díky přípojným tunelům.Tedy vnější nastupování s eskalátory by se zavedlo a bylo by stereotypem každého letiště na kterém by k letadlu přijel autobus s cestujícími.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit pro jistotu o hrnutí a o tom co to znamená.Hrnutí je věc kdy transformer podle svého zaměření tedy u aut jako jsou SUV,sedany ,supersporty a hatchbacky tlačí auto vpřed.Auta hrnou vpřed svojí hmotou tedy podle své hmoty dokáže generovat pohyb vpřed a táhne auto vpřed všemi svými silami v případě potřeby i na hraně.Hrnutí je u auta vpřed nebo vzad nebo při vzletu a udržování konstantní rychlosti.Hrnutí je vedle otáčení kol vedlejší pohon u transformera kdy zastupuje transformera a nechává ho odpočívat.Pohon hrnutím je doplněním pohonu koly a dělá pohyb vpřed když to chce transformer.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich vysvětlení funkce hrnutí u motocyklů.Motorka vedle pohonu koly u transformera umí také hrnout vpřed a to od rychlosti 0 až po 320 km/h i více.Motorka hrne vpřed tak že svojí celou hmotou demonstruje sílu motorky a doplňuje kola které pomáhají transformerovi k jízdě.Tedy hrnutí a kola můžou pracovat souběžně a můžou tak vytvořit pohodlnější jízdu se dvěma silami v jedné.Každá motorka bude muset být na planetě Zemi v provedení transformera kdy jí bude pomáhat k pohybu hrnutí vpřed a s koly v synchronizované spolupráci.Tedy oba způsoby by uskutečňovali transformeři a vytvářeli by tak mimochodem i ekologický provoz.                

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich vysvětlení funkce hrnutí vpřed.Kamion by hrnul vpřed tak že by spolupracoval s koly samotnými které uvádějí do pohybu celé auto.Využití obou sil by bylo nejefektivnější.Hrnutí vpřed by byla síla která by mohla sama pohánět kamion a kola by se k ní jen přidávali.Jednalo by se o spolupráci která by se mohla doplňovat.Transformeři by mohli jezdit čistě hrnutím protože by to šetřilo baterii transformera.Kola by také uměli šetřit baterii a mohli by najet i 1 milion kilometrů na jeden zdroj energie.Tedy by se jednalo o synchronní způsob pohonu tedy koly a hrnutím vpřed který by byl nejefektivnější.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolce a o jejím pohonem hrnutím a vysvětlení co znamená.Čtyřkolky by uměli jezdit sami bez hrnutí jen za pomocí kol ale je zde možnost hrnutí a to je efektivnější a spolu s pohonem koly samotnými by vytvořili dokonalou souhru neboli synchronizaci.Čtyřkolka by byla plný transformer a mohla by jezdit zadarmo bez nároků na benzín a plně emisně.Transformeři by jezdili plně ve spolupráci kol s hrnutím ovšem mohli by jezdit i čistě jen hrnutím protože by to šetřilo baterii transformera ovšem při spolupráci obou druhů pohonů by bylo nejefektivnější a nejlepší aby transformer byl v tomto nastavení.Bude potřeba se nastavit u transformerů na oba způsoby pohonu proto aby šlo využívat také čtyřkolky na hraně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o lhaní a transformerech.Tedy transformeři nebudou moci nikdy lhát a bude to v jejich DNA.Nebudou lhát svým majitelům a budou vždy upřímní.Upřímnost je rovnost tedy to znamená že je tedy transformer rovný a není křivý a lhář.Transformeři udělají nejlépe když budou stoprocentně upřímní a nebudou nikdy lhát.Lhaní je špatná věc kdy se člověk stává  poškozeným protože je uveden v nepravdu a to je špatné pro dobré vztahy mezi transformery a člověkem a to z obou stran.Tedy nebudou moci lhát ani lidi transformerům a ani transformeři lidem.Takto se vytvoří nejlepší vztahy mezi transformerem a člověkem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o lhaní u lidí.Lhaní mezi lidmi je špatná věc a proto by lhaní mělo vymizet ze světa a to tak aby ho bylo co nejméně.Zlá intrikánská lež by měla vymizet ze světa a tak by měl být život mezi lidmi správný a dokonalý protože lež dokáže změnit věci na špatné prožitky a proto by intrikánská lež měla vymizet ze světa.Lež je věc která mění životy ke zlému a lidi jsou pak uvedeny v nepravdu a tak jsou ovlivnění ke špatnému směřování svým osudem.Lež ovlivňuje osudy a to je to co je špatné.Pokud chceme pro své známé a blízké dobro nesmíme jim lhát a jedině tak budou osudy lidí i celého lidstva nejlepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vycpaných zvířatech a jejich možnosti je oživit.Tedy vycpaný jelen by mohl být oživen úlomkem prajiskry nebo prajiskrou celou a to do živého stavu.Jelen by se při oživení stal chytrým jako člověk a byl by na pohled živý ovšem měl by kovovou kostru.Takový jelen by měl ve výzbroji rotační kulomet na zádech a po stranách granátomety.Každý transformer by musel mít zbraň protože pro ochranu a pro respekt byli stvořeni.Lidi by bez transformerů nepřežili a proto je třeba mít k nim respekt.Jelen jako transformer by sloužil jako ochranář lesa a byl by určen na pytláky a na přemnoženou populaci hrabošů nebo krtků nebo přemnožených divokých prasat.Jelen by byl splynulý s přírodou a byl nejúčinnějším ochráncem lesa.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transplantacích provedených u lidi transformery.Transformeři budou precizní operatéři.Neudělají nikdy žádnou chybu a proto budou nasazeny na transplantace srdce,kostí a kloubů a transplantace ledvin.Transplantaci bude provádět přesně 5 transformerů kdy dva budou operovat ,dva budou podávat nástroje jako je skalpel a pátý bude hlídat a informovat o tlaku v krvi v těle a o tom jestli nastala právě zástava.Jeden z operatérů bude držet háky druhý bude provádět vyjmutí orgánu a nahrazení ho za jiný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o situaci když si člověk v autě prdne a nové technologii transformerů .Tedy když si člověk v autě prdne tak to transformer pozná a prd vyvětrá zapomocí sedaček.Tedy sedačky vyvětrají prdy tak že je nasají a prd se nedostane do kabiny a například k cestujícímu vedle něj nebo k cestujícím sedící vzadu.Bude se jednat o převratnou funkci kdy se člověk nedostane do trapné situace.Transformer to tedy vždy pozná podle zvuku nebo podle větru který prd v sedačce udělá.Každý transformer bude mít tuto funkci tedy SUV ,sedany hothatche a hlavně supersporty.Nemělo by jít o další kila navíc a tento odvětrávací systém by byl smrštěn na hmotnost jako kdyby ho auto nemělo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich funkci odvětrávání prdů.Tedy v případě prdu by se spustil systém odvětrávání hned po tom když by udělal člověk zvuk jako je prdnutí nebo podle větru který by tlačil na sedačku.Kamiony s touto funkcí by zachraňovali řidiče nebo cestující před trapnou situací tedy si prdnout.Sedačka by prd nasála  a prd s tak nedostal do ovzduší v kabině v kamionu a cestující by neměli šanci ho ani trochu pocítit.Prdění se stává a proto by zde byla tato funkce tedy proto aby se zabránilo šíření prdu v kabině.Každý kamion který by byl transformer by měl tuto funkci ve své výbavě funkcí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jejich funkci odvětrávání prdů v kabině.Občas se to člověku stane že si prdne a tak by zde bylo zařízení které by zamezovalo šiření prdů v kabině a to tak že by ho nasála sedačka sama a vyvětrala ven z auta.Šlo by všechny sedačky takto vybavit tedy sedadlo řidiče pak vedle řidiče a tři sedadla vzadu u každého SUV.Všechny tyto sedadla by měli funkci odvětrávání prdů,tedy vždy by poznali kdy si člověk prdne a to zvukem nebo větrem prdu.Jednalo by se o technologii transformerů která by nezabrala žádnou váhu protože by byla smrštěna na čtvrtinu své váhy což by bylo něco jako menší nákup.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech které by nemuseli být nejluxusnější a měli přitom funkci odvětrávání prdů.Prsy jsou věc která se v autě stává a uvede do trapné situace řidiče nebo cestující vzadu nebo cestujícího vedle řidiče.U všech sedadel by byla tato funkce a transformer by to poznal když by někdo vydal zvuk prdu nebo vítr.Sedany by byli také o luxusu a tak by měli tuto funkci ve svém základu.Prdění by tedy už nepřivedlo nikoho  na palubě do trapné situace a každý prd v každém sedadle by odvětral a sedan by to poznal.Tedy prd by transformer zaznamenal  a vždy ho odvětral ven z auta a nikdy by ho nepustil do prostoru kabiny.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionu jako Monster Trucku a o jeho srovnání s SUV.Monster Trucky by měli být na okruhu stejně rychlý jako SUV které by byli odlehčeny a posíleny transformerem.Trucky tedy závodní trucky by byli bez motoru ,brzd a bez převodovky a všech zbytečností.Tímto by bylo auto někde na 1500 kilech zhruba a smrštěním by šlo nechat Track nechat na hodnotě 1200 kilo a výkony by měl tento truck okolo 1200 koní na kolech a hrnutím vpřed .Kamion bude dokonalý závodní stroj a vyrovná se SUV na okruhu.Pokud se postaví kamion vedle SUV na trati  tak bude moci kamion i vyhrát protože pojede na hraně stejně jako SUV a nikdy kamionu SUV neujede.               

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že konvenční auta zde budou navždy.Tedy hlavně na planetě závodníků kde jich bude nejvíc a také na planetě Zemi.Konvenční auta budou hlavně na planetě Závodníků kde jich bude okolo 2 milionů a tak se nebude ničit ozonová díra místo planety Země kde jsou miliony aut a kde dochází k ničení ozonu.Konvenční auta mají své kouzlo a to je to že mají ty božské motory ,božský zvuk a božský pach spáleného benzínu.Celkově co se týče opravdových vjemů jsou konvenční auta největší srdcovka a proto zde budou už navždy a nevystřídají je elektromobily ani transformeři a budou zde pouze čisté konvenční vozy skloubené s transformery v útrobách vozu pro možnost odjezdu když by se něco porouchalo.Tedy každý konvenční vůz by měl buď stejné nebo jiné auto uložené v transformerovi a připraveného se transformovat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich věčné existenci ve formě konvenčních motocyklů.Konvenční motorky zde budou navždy a to proto že motorka s konvenčním motorem má skvělý nefalšovaný zvůk ,má řazení stupňů a krásně voní spáleným benzínem což je věc která by lidstvu chyběla.Pokud bude na planetě Motorkářů okolo 3 milionů motorkářů tak nebudou ničit ozon a ve srovnání s cca. 20 miliony motorek které jsou na naší planetě je nic a nebudou na planetě Motorkářů konvenční motorky nijak ničit ozon.Motorky budou vždy zavedeny a budou variantou k jiným transformerům a budou moci závodit konvenční stroje s transformery.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich konvenčním použití.Konvenční použití bude v tom že budou jezdit místo na transformera na naftu.Tato možnost by měla smysl tehdy pokud by se nacházeli kamiony s naftou na planetě Závodníků kde by jezdili na svých dálnicích tedy na dálnicích pro kamiony a pro zásobování.Byli by zde dálnice pro kamiony a dálnice pro závody aut kde by byli i klopené dálnice stejně jako na klopených okruzích pro větší rychlost.Konvenční kamiony jsou dobré proto že mají nefalšovaný zvuk také proto že kouří což je cool a mají vzduchové brzdy což je také cool.Kamiony je dobré zachovat jako konvenční stroje protože mají své kouzlo a jsou to spolehlivé stroje.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a o jejich ponechání jejich konvenčního pohonu.Stroje jako konvenční čtyřkolky by měli zůstat zachovány protože mají nefalšovaný zvuk dále protože kouří a mají více stupňů k řazení.Toto jsou důvody proč musí zůstat čtyřkolka čtyřkolkou.Například u řazení je tato funkce pouze u konvenčních strojů a u transformerů je jenom jeden převod.Čtyřkolka by si vozila sebou jednoho transformera který by mohl být čtyřkolka jiné značky.Čtyřkolky budou zavedeny jak na této planetě tak na planetě Motorkářů.Tedy tyto dvě planety by měli jako jediné povoleno používat konvenční čtyřkolky.Na planetě Zemi by to bylo povoleno vyjímečně protože čtyřkolek není mnoho a ani jich nebude moc tedy do 1000000 kusů čtyřkolek bude na této planetě.

           

Nyní bych chtěl hovořit o Airbusu A380 a jeho převážení v autě.Airbus by šel smrštit do velikosti 1 metr na délku a 90 centimetrů na šířku.Takto by šlo A380ku koupit a rovnou si jí převzít a odvézt si jí na jakékoliv letiště a to i na to s krátkou vzletovou dráhou pro rozjezd A380ky protože Airbusy by startovali kolmo a k nebi.Transformace by trvala do 1 minuty než by se poskládali sedačky a celý interiér tedy okna,boxy nad sedadly a celý kokpit se všemi tlačítky a jelikož transformeři budou umět se rychle transformovat tak u letadel to půjde v nejrychlejší době a z velikosti 100 na 90 centimetrů.Tedy letadla A380 by šlo převážet v SUV nebo MPV a to jedno kam.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Boeingu 747 Jumbo Jet a jeho převážení v kufru auta.V kufru auta by šlo převážet letoun 747 smrštěný na 1 metr a 80 centimetrů.Letadla by museli být přivázána v autě proto aby se nepoškodili protože budou velmi křehká.Letadlo půjde transformovat na letiště veřejném nebo na letišti menším což by stačilo protože letadla 747 Jumbo budou startovat kolmo k nebi.Bude to proto že letadlo bude umět hrnout  a tak bude hrnout směrem vzhůru a do pohybu vpřed mu pomůžou motory s turbínami složené z transformera.Jumbo Jet půjde převážet nejlépe v SUV a to se sklopenými sedačkami.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Boeingu 737 což je menší model letadla pro méně cestujících než je tomu u 747 Jumbo.Chci hovořit o tom že by 737 šlo převážet v kufru auta a to ve smrštěném stavu.Šlo by ho převážet v kufru hned potom co by ho koupil,tedy by s ním zajel na letiště které by mohlo být veřejné a  nebo menší letiště které by byli otevřené pro vzlety letadel a to zadarmo.Na těchto menších letištích by šlo i přistávat a to opět kolmo.Letadla by vše konala autonomně tedy by zkoumali v okolí jestli se nebezpečně neblíží k letadlu jiný letoun díky radaru a letadlo by komunikovali samo například v mlze s letadly která by byli blízko o tom jestli o něm ví a to pro maximální bezpečnost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autonomním  metru a to na celém světě.Například v Dubaji jezdí autonomní metro bez obsluhy už dlouho a tak by se mělo toto zavést na celém světě.Tedy v Africe ,Indii,Hondurasu,Jemenu,v Mexiku a také na Kubě a v České Republice.Autonomní metro je a bude v budoucnu bezpečné protože lokomotiva bude transformer a každý vagon Metra bude mít svoje brzdy pro bezpečné zastavení když by byl ve stanici člověk v kolejišti.Autonomní metro by bylo všude na světě a mohlo operovat samo bez obsluhy.Transformer by byl schopen zastavit na 0 km/H během pár sekund a dokázalo by zamezit srážce s cestujícím v kolejišti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vesmíru a všech planetách kde by sídlili lidi a o autonomním metru.Autonomní Metro by muselo být stereotypem na každé planetě kde by byli osídleni lidé.Autonomní metro dokáže efektivněji zacházet s metrem protože bude metro transformer a bude moci rychleji brzdit protože bude živé.Lokomotiva by brzdila spolu s brzdami na každém vagonu a tak by bylo brzdění spolehlivé a při pádu do prostoru dráhy cestujícím by zabrzdila jak se říká na fleku.Metro by nepotřebovalo elektřinu a jezdilo by sebou samým tedy pohonem koly a hrnutím vpřed.Všude na všech planetách s lidskými zájmy a planetách bez lidských zájmů jako je ta naše kterých by mohlo být i 2000  planet by muselo existovat autonomní Metro.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků a jejich výhrách.Tedy závodili by supersporty jako Lamborghini SVJ nebo Lamborghini Sian,nebo Ferrari Pista a Ferrari Laferrari a Porsche 911 GT3 RS a Porsche 918 Spyder,nebo Mclaren Senna a Mclaren Speedtail.Tedy auta jako jsou zde vyjmenována by mohli závodit o boty od Michaela Schumachera tedy o závodní boty které používal když ještě závodil.Za tyto boty by pořadatel zaplatil 60 milionů korun a nabídl je jako hlavní výhru který by zase inkasoval za sledování diváky na tribunách miliony protože by bylo více míst k sezení tedy přesně okolo 50000 diváků.Mít boty od Michaela Schumachera by chtěl každý a tak by musel odjet závod na 60 kol a kdo by vyhrál by mohl získat tento skalp a cenu v podobě bot do monopostu F1 které sám používal Michael Schumacher.     

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o botech Jensona Buttona a jejich odkupu pořadatelem na planetě Závodníků.Tyto boty by šli koupit za 50 milionů a mohlo  by se o ně jezdit na planetě Závodníků všech druhů aut.Jenson Button se stal mistrem světa ve stáje Brown kdy vyhrál většinu závodů a dosáhl vítěztví ve světovém Championátu.Button by mohl prodat jen boty které byl použity v závodech Formule 1.Všechny tyto boty by mohl Button prodat za 50 milionů.Jenson Button by na to měl kývnout protože může vydělat na dva starší Bugatti Veyrony.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o botech Fernanda Alonsa který se stal dvakrát Mistrem Světa ve Formuli 1 a proto by jeho boty mohli být odkoupeny od Pořadatele závodů za 50 milionů.Alonso by na to měl kývnout protože za tuto cenu se dá sehnat Ferrari Laferrari.Pokud by měl více bot které používal ve Formuli 1mohl by je prodat pro závody na planetě Závodníků.Podmínka by byla tedy že by museli být boty použité v závodech Formele 1.Fernando Alonso by tak měl kšeft kdy by každé boty prodal za 50 milionů korun.Mělo by se to dít takto tedy by se uskutečnil závod mezi supersporty a to na 60 kol kterými by byli transformeři a výherce tohoto závodu by dostal boty Fernanda Alonza.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o botech Sebastiana Vettaela který je 4 násobný mistr světa a který toho dosáhl hodně ve stáji Red Bullu.Boty které by šli odkoupit od Sebastiana Vettela by stáli okolo 50 milionů korun.Boty by museli být použity v závodech Formule 1.Závody by probíhali tak že by se jezdilo na 60 kol a to v supersportech a supersporty by byli transformeři.Ten kdo by vyhrál závod by dostal pohár a k tomu boty Sebastiana Vettela který je nejmladší pokořitel Aertona Senny.Sebastian Vettel je velmi úspěšný jezdec Formule 1 a proto budou mít vedle poháru i srdcovou cenu.Boty by mohl výherce i používat a to by bylo pro výherce prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Nicovi Rosbergovi a jeho botách na prodej.Boty na prodej by stáli okolo 50 milionů korun a získal by je jezdec který by obkroužil 60 kol v supersportu a vyhrál závod.Nico Rosberg vyhrál Šampionát 1 kdy porazil Lewise Hamiltona.Boty které používal Nico Rosberg by museli být používány v závodech a tak by měli takovou vysokou cenu.Za 50 milionů si jde koupit dva Porsche 918 Spyder v provedení Weisach což je vylepšená 918 Spyder.Nico Rosberg by na tuto možnost kývl protože by mu bylo ctí je prodat a výherce bot by si je rád obul a tak by mu nosili při závodech štěstí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o více čistících strojích na všech planetách pro čistá města.Všechny planety by museli nasadit více strojů kdy by je šlo rozmnožit tarnsformací a mohlo se vytvořit například pro Prahu 200 takových vozů a pro New York i 2000 čistících vozů.Čistící vozy by zkrášlovali ulice a starali se o dokonalý pořádek ve městech.Mělo by se jednat o cisterny s kartáči na spodku vozu.Města by potřebovali být čistá pro dobrý pocit jejich občanů.Tedy jak na Machrovské planetě ,tak na planetě Humoru tak na planetě pro Bohaté by platilo pro každé město podle velikosti používat čistící cisterny.Takto by byli města krásná a dokonalá a byla by radost v nich žít.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čištění okruhů na trati v Imole tedy v Itálii.Trať v Imole musí být dokonale čistá a proto by se v době kdy by  se na okruhu nejezdilo bylo použito okolo 20 čistících vozů a ti by trať vypulírovali k dokonalosti.Imola má určitě místa která potřebují vyčistit a proto by se použili tyto čistící stroje které by Imolu krásně prokoukli a byli dokonalým okruhem s výbornou přilnavostí která by díky špině na vozovce od gum mohla způsobit smyk.Čáry by šli odstranit speciálním prostředkem na odstranění gum na vozovce a tak by mohla být trať nejbezpečnější a mohla být používána v klidu a  s přehledem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit Abu Dhabí a jeho okruhu který bude potřebovat servis.Na okruh by bylo vypuštěno celkem 20 čistících vozů které by čistili okruh od žmolků z gum a od čár na silnici způsobených powerslidy nebo driftem.Takto by se trať dokonale očistila a byla připravena na další závod například Formele 1.Okruhy by jednak prokoukly a jednak by byli bezpečnější protože by neklouzali na stopách gum.Abu Dhabí je okruh kde se jezdí v noci a proto je důkladná údržba důležitá a prioritní.Všichni závodníci by uvítali tuto možnost čištění protože by závodění mohlo být na hraně a při maximálním tempu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Autodromu v Brně tedy Masarykově okruhu a jeho čištění.Jel jsem v závodním Porsche 911 na kruhu v Brně a vím že některé úseky jsou špinavé a jsou tam samé žmolky na trati.Tyto žmolky by pojmulo čistící vozidlo kterých by zde mohlo být okolo 15 kusů.Tyto stroje by okruh dokonale vyčistili a to na každý den kdy by se konali volné jízdy se supersportech ,SUV a sedany.Autodrom  potřebuje čistit a čistit protože to přinese řidičům lepší pocit z jízdy ,větší odvahu a větší rychlost.Masarykův okruh po čištění trati vyloženě vola  a tak bude u okruhu v Brně vynaložené zvláštní úsilí aby byl dokonale čistý a dokonalý.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Nurburgringu tedy zvaném Zelené peklo a jeho čištění .Nurburgring by měl povolat do služby okolo 40 čistících vozech.Protože tento okruh má přes 20 kilometrů.Tyto vozy by čistili trať od žmolků a od čar na silnici které můžou klouzat.Nurburgring by se měl takto čistit před každým návštěvním dni kdy by zde jezdili supersporty ,super SUV a super sedany a Hyper Hotch hatche.Nurburgring by toto čištění potřebovalo a tak by se čistil každých 14 dní.Nurburgring musí být dokonale čistý protože se na něm pohybují auta která zde jezdí na hraně a proto je potřeba aby trať byla čistá a bez nástrah jako jsou žmolky a jiné problémy jako gumové čáry po driftu a při powerslidech které by se museli vyčistit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech kteří jsou transformeři.Chi říci že transformeři jsou nejlepší možnou variantou použití pohonu.Tedy vedle konvenčního auta jsou transnfroemři lepší protože mají stovky funkcí a nemůžou se porouchat.Konvenčním strojům chybý spolehlivost a může se u nich něco porouchat a auto už nemusí dál pokračovat v jízdě oproti transformerům kteří si například při defektu změní kolo sami při jízdě nebo může vyměnit auta za jiné které bude mít všechny čtyři kola v pořádku.Pro příklad uvedu že když pichne gumu Mercedes S 65 AMG tak se může transformovat do Mercedesu G 65 AMG a může směle pokračovat v jízdě.Tedy nejlepší jsou auta která jsou transformery.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich statusu a charakteru.Budu hovořit o tom že motocykly které jsou transformeři jsou nejlepšími motorkami.Nejsou lepší konvenční motorky proto že se můžou porouchat a to u transformera nejde proto není nic bezporuchovějšího v prostoru než transformeři.Transformer je nejlepší proto kolik má funkcí o kterých jsem již hovořil.Je to výkladní skříň bezpečnostních systémů včetně držení předního kola na vozovce při plném zrychlení.Konvenční motorky musí občas vyměnit nějaký díl a to je věc která se u transformera nikdy nestane a transformer bude vždy a všude dokonale fungovat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit  o kamionech a jejich  formě ve transformeru která je pro kamion nejlepší.Tedy shrnuto o podtrženo jsou kamiony jako transformeři lepší než konvenční kamiony  a to proto že je pohání kola samotná na tahači i na návěsu a jsou bezemisní.Kamiony jako transformer uveze více ovšem nesmí se přetěžovat.Kamiony jako transformeři budou jezdit zadarmo tedy bez nafty pro majitele kamionové firmy.Transformeři budou rekuperovat energii otáčením kola vzduchem který na kamion naráží.Každý kamion by měl najet na jeden zdroj okolo 800 tisíc kilometrů a mohl by pokračovat až do 10 milionů po výměně baterie.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o službě mytí vozů která by přijela k Vám domů a zde by vám auto vyčistili.Musel by se člověk objednat a pak by přijeli na adresu člověka který by měl auto k mytí už připravené.Auto by se mylo na ulici a to šamponem potom wapkou opláchnout,potom navoskovat a nakonec vyndat gumy na nohy v interiéru a ty přejet wapkou a nakonec by se vyčistil interiér a motor a bylo by hotovo.Za tuto službu by inkasovali umývači aut 3000 korun.Byl by v tom příjezd který by mohl být do 15 kilometrů,dále mytí a sušení a vosk a naleštění gum i kol.Interiér by byl jako nový a stejně tak exteriér a majitel auta by se mohl zase objednat na další kompletní mýtí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jezdění k nim na mytí firmy které čistí motorky  a to kompletně.Tedy by firma pracovala tak že by nanesla šampon ,pak by ho spláchla wapkou,pak by se motorka vysušila a pak navoskovala ,vyleštili by se kola a bylo by hotovo. Majitel by byl spokojeny a mohl se objednat na další termín za 14 dní.Za tuto službu by se platilo 3000 korun u aut protože  by  muselo namísto dojet ,motorku kompletně umýt a navoskovat a to by vyšlo na pěkných 3000 korun.Motorky by byli dokonale čisté a byli připraveny na krasojízdu městem kdy by se motorka celá leskla a byla hvězdou ulice pokud se bavíme o motorce jako je supersport a to například Ducati V4 R.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech jejich nové technologii u aut.Tedy věc se má tak že by měli auta v případě oslnění za zadu auta možnost nechat transformovat světla jako jsou vpředu do zádi vozu a zde by začali svítit a blikat.Tedy takto by se zamezovalo oslnění ze zadu tedy plnohodnotnými světlomety na zádi vozu které by se zde transformovali a měli smysl proto aby nesvítili do očí a pokud by řidič vzadu pořád svítil tak by se nenechali světla v dálkovém režimu svítit dokud by si to řidič nerozmyslel a nezapnul potkávací světla z dálkových.Po ztlumení světel auta za vozem by zajeli světla zpět do transformera  a mohl pokračovat bezpečně dál v jízdě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech které by měli také vyjíždějící přední světlomety na zádi kamionu a když by kamion byl oslňován tak by vyjeli u transformeru kamionu na zadní části místo zadních světel světla přední a ty by mohli být v potkávacím režimu ovšem u kamionu by se používalo blikání dálkovými světli vzadu na kamionu když by řidič za kamionem neztlumil světla tak by se nechali dálková světla svítit dokud by neztlumil řidič světla z dálkových na potkávací.Po tom až by světla kamion ztlumil by se mohlo světlo u kamionu změnit na světla na zádi tedy s červenými barvami a oranžovými blinkry.Tato funkce by se zavedla a byla by ovládána řidičem samotným a to pouze podle potřeby odstranění oslňování auta jedoucího za oslňovaným.Tato možnost by se ujala a byla další dokonalou funkcí při provozu transformeru v tomto případě kamionu.                                                               

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich nové technologii která by se skládala z toho že kdyby motorku někdo oslňoval ze zadu tak by mohli vyjet přední světlomety tedy druhé světlomety vedle těch ve předu.Tedy by mohli světla vyjet ze zadní části světel a mohl by začít blikat a v případě že by auta jedoucí za motocyklem svítilo dál tak by nechal světlo svítit déle.Po zhasnutí by zajela světla zpět do útrob transformera.Tedy tato funkce by byla možná pouze u transfromera a ne u konvenčního motocyklu.Motorky potřebují zvlášť to že budou dobře vidět a nebude je nic oslňovat pro jejich bezpečnost a přehled o situaci na silnici.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ženách které se neholí na přirození a jsou mladé.Věc se má tak že ženy které se neholí jsou špindíry.Každá žena která se neholí je špindíra protože jde o stejnou prasárnu jak když se žena neholí v podpaží.Tedy v podpaží a v přirození by se měli ženy holit protože to vypadá dobře a lépe než s chomáči chlupů mezi nohami.Jsou lidi kterým to nevadí ale je jich málo dnes už letí holení pod paží a holení přirození a je to už zavedeno protože mají ženy rozum a umějí se parádit jak make-upem tak holením na citlivých místech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že pokud řidič na kterékoliv planetě nabourá auto tak už ho nikdy nebude možné řídit řidičem který bouračku zavinil.Tedy vše by se zapisovalo na chip všech jízd a tak by auto poznalo jestli ho už řídil řidič a naboural a pokud bude načteno to že auto řídil tak mu bude zakázána jízda v autě.Bude toto auto moci získat zpět tak že by zaplatil 40 milionů a nebo by musel počkat 5 let než by ho mohl řídit.Pokud by havaroval s vozem znovu tak by mu byl udělen zákaz řídit tento vůz navždy.Mohlo by se jednat o Bugatti Divo které je auto se kterým s e nesmí bourat a proto bude potřeba postupovat podle výkonu k autu kterým je Bugatti Divo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom když se něco na autě rozbije tedy světlo nebo nárazník nebo pichlé kolo tak po nasednutí do tohoto auta by auto informovalo například že je rozbité pravé přední světlo nebo zadní světlo nebo prasklý nárazník a tak by řidič mohl vůbec vědět že na autu není něco v pořádku a ten to mohl začít řešit.Protože by si toho nemusel řidič všimnout tak by to bylo pro řidiče velmi přínosné.Auto by tak informovalo o vandalech kteří proběhli kolem auta a poškodili ho.Tyto vandaly by šlo vystopovat podle fotek od transforemrů tedy by nikdy nebylo možné že by se vandalovy podařilo uniknout a to také proto že elektřina by byla všude protože by byla transformer a ta by dokázala vystopovat každého člověka ve dne i v noci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o krásných ženách na všech planetách s lidskými zájmy a dávaní přednosti s autem krásným ženám místo přednosti zprava.Auta by mohli dávat spíš jako muži přednost krásným ženám ale i mezi ženami by se pouštěli ženy které by byli krásné místo přednosti zprava.Pokud by byla žena v kabrioletu tak by to šlo poznat nejlépe ale i v sedanech nebo SUV by šlo poznat jestli jde o krásnou ženu.Záleželo by tedy na muži jestli by ženu pustil a stejně by tomu bylo u žen které by se pouštěli místo možnosti přednosti zprava.Krásné ženy by byli pouštěny namátkou na Machrovské planetě ,planetě Humoru ,a planetě Bohatých a planetě Závodníků všech druhů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jejich pravidlech je řídit.Věc se má tak že pokud by jezdec naboural motorku tak by nemohl tuto motorku řídit a to na 5 let.Mohlo by se zaplatit 40 milionů za získaní možnosti tuto motorku řídit a pokud by naboural motorku podruhé tak by mu bylo zakázáno jezdit s touto motorkou navždy.V případě BMW M 1000 RR 2021 by po druhém položení motorky by nemohl řidič už nikdy motorku řídit.Bylo by vše uloženo na chipu který by se přiložil na port na motorce umístěném u budíků a motorka by věděla hned co se může a co se nesmí řídit.K motorkám a to zvlášť k rychlým motorkám se musí přistupovat s respektem a musí se na ně dávat pozor a nepadat a nebourat a jezdit co možná nejopatrněji a to hlavně na superbicích.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o haváriích u aut a o pokutování aut podle jejich rychlosti ve které se bouračka stala.Tedy podle transformera a jeho výslechu by se vědělo hned jestli za bouračku mohl řidič nebo jiné auto nebo motorka.Podle toho jakou rychlostí by řidič havaroval by se přistupovalo k pokutám a pokud by byla na okresní cestě rychlost vyšší než je povoleno tak by za zavinění havárie mohl řidič tohoto auta a pokud by jel do 130 tak by přišel o pár bodů a zaplatil pokutu ,ovšem pokud by jel na okresce od 130 km/h do 200 km/h tak by přišel o řidičák a to na půl roku.Každý transformer by uvedl svojí pravdivou výpověď a nikdy by nekryl řidiče auta a vždy by musel říkat pravdu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich pokutování za rychlost když by nastala havárie.Motorky by byli vyslýchány a podle jejich výpovědi by se bral celý akt bouračky.Pokud by se brala chyba řidiče který by jel 130 km/h tak by dostal pár bodů a pokutu do 5000 korun.Hlavně by hrálo roli že by muž s motorkou nikoho nezranil což by byla polehčující okolnost.Pokud by ovšem řidič jel od 130 km/h do 200 km/h na okresce tak by dostal stopku v řízení a nemohl by řídit 2 roky a pokuta by byla 50000 korun.Transformeři by dělali co by mohli a mohli by se vyhnout kontaktu mezi motorkou a druhým autem.Jenže pokud by byl déšť a řidič by například nepřizpůsobil rychlost tak by mohlo dojít k bouračce při předjíždění auta a ztráty kontroly.Tedy takové by bylo pokutování za bouračky u motorek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejím bouračkám a jejím pokutování.Pokud by čtyřkolka ztratila trakci a vyjela by mimo cestu nebo za deště při předjíždění aut a nebo na okresce kde by byla havárie tak by mohla  čtyřkolka poskytnout přesné informace k tomu co se stalo a v jaké rychlosti.Pokud by jela čtyřkolka na okresce 130 km/h stačilo by zaplatit pokutu ve výši 5000 korun a mohlo se dál v klidu jezdit a pokud by čtyřkolka řekla že jeli 160 nebo 180 km/h tak by zaplatil pokutu 50000 korun a ztrátu řidičáku na dva roky.Polehčující okolnost by byla kdyby se při srážce čtyřkolky a auta nikomu nic nestalo.Tedy čtyřkolky by podávali pravdivé informace a podle jejich výslechu by se řešila každá bouračka.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o obchvatech které by se měli stavět v České Republice a to proto aby se nestalo to že by se dělali kolony s přívalem aut lidí kteří na něj před změnou neměli.Měli by se stavět obchvaty všude kde by to bylo jen trochu možné v České Republice.Stejně by tomu bylo také na  Kubě a také v USA,Africe a Indii a Číně kde jsou zácpy velkým problémem.Pokud přistoupíme k promyšleným obchvatům tak se doprava zrychlí a nebudou se tvořit žádné kolony což bude prioritou této věci.Obchvaty by se stavěli na celém světě v každém státě protože nárůst aut do provozu bude enormní a bude potřeba ho řešit a tak by obchvaty byli jedinou cestou jak vyřešit zácpy ve městech a měl by se stát provoz plynulým a rychlejším.        

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nádrži pro limonádu v bývalé nádrže na benzín u motocyklů.Oba jezdci by měli každý svojí trubičku neboli hadičku pro sátí limonády.Mohla by se zde dát například Fanta,Sprite a nebo Coca Cola.Nádrž by byla na 17 litrů limonády kterou by si oba jezdci vozili.Limonáda by byla chlazená za pomocí transfroemrů kdy by vydrželi teplotu v nádrži nechat neustále při teplotě 6 stupňů celsia.Nádrž by byla bez benzínu protože by se jednalo o transformera a ten by nepotřeboval benzín.Tedy by bylo postaráno o oba jezdce protože cesta v teplotě 35 stupňů celsia by unavovala a tak by limonáda přišla vhod.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že všechny dálnice na všech planetách Závodníků by byli dálnice zcela zdarma.Tedy Planeta Formule 1,Planeta Lamborghini ,Planeta Porsche ,Planeta Kabrioletů a Planeta Prémiových aut by měli všechny dálnice zadarmo tedy by nebyli zpoplatněny.Tedy celý rok by byla dálnice zadarmo a mohlo se jezdit bez poplatků.Dálnice které by byli  potřeba opravit by platil pořadatel planety a získával peníze z velína vesmíru kterým bude tato planeta tedy planeta Země.Ušetří to spoustu peněz protože pokud by  se měla planeta zpoplatnit na dálnicích tak by to stálo okolo 10000 za roční dálniční známku ale to by bylo v případě že by nebyli peníze ale peníze budou a tak nebude potřeba platit dálniční poplatky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o městech a jejich novém pravidlu na planetě Tuningu .Města by měli být zpoplatněny stejně jako dálnice ale pouze ve městech u aut.Auta jako SUV ,supersporty ,rychlé hatchbacky nebo sedany,dále kamiony krátké a nebo dlouhých 17 metrových kamionech.Města by byli zpoplatněny proto aby to bylo z důvodu specialitky každého města.Specialitka je vyjímečnost která něčemu slouží.V tomto případě by peníze byli dávány do oprav cest ve městě a do rozvoje měst a stavu měst který by měl být nejlepší.Každý automobil by zaplatil 1500 na rok.Auta by tak museli mít dálniční známku na skle že máte zaplacen pobyt ve městech.Známka by platila ve všech městech daného státu a na celé zeměkouli.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Machrovské planetě a jejích možnostech platit poplatek za používání měst a ježdění po městě.Města by byli zpoplatněny protože je to dobrý nápad a tak by se všechny města na Machrovské planetě zaplatili dálniční známkou která by platila pro celou zeměkouli.Machrovská planeta by vybírala poplatky ve výši 1500 korun na rok a peníze z prodeje by se využívali na údržbu silnic a zkrášlování Machrovské planety.To že budou planety zpoplatněny ve věci měst bude prostě cool a bude to platit jen pro ty nejlepší planety .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit planetě Humoru a jejich placených městech tedy zpoplatněném pohybu po městě.Získávala by se známka a tak by byli všechny města na planetě Humoru a tedy celé planetě zpoplatněny.Poplatek by byl 1500 korun pro celou zeměkouli.Každý vůz ,tedy SUV,sedan ,hothatch,supersport a čtyřkolka by byli zpoplatněny a museli mít známku.Tedy na této planetě by se neplatil poplatek za dálnice ale platil by se jen poplatek ve městech.Jednalo by se o cool nápad a proto by to bylo zavedeno.Peníze z městských známek by se dávali do údržby města jeho zkrášlování.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Bohatých a jejich omezení pohybu ve městě které by muselo být pouze s městskými dopravními známkami.Města by tak měli nastavený poplatek 1500 korun za všechny města na této planetě a hlavně městě kde by bydlel daný obyvatel.Pokuta za absenci známky by byla 5000 korun a na celém světě by měli být stejné městské známky.Planeta bohatých by neměla zpoplatněné dálnice a byli by zde zpoplatněny pouze města.Což by bylo cool nápad a proto by se známky zavedli.Bylo by to specialitou nejlepších planet v budoucím prostoru .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dálnicích pro motorkáře tedy na planetě Motorkářů ,planeta Země a všech planet kde se budou pohybovat motorky budou mít motorky provoz na dálnicích zadarmo.Například Rakousko má zpoplatněné motorky dálniční známkou a to by se muselo změnit protože všechny motorky by byli na všech planetách bez lidských zájmů i s lidskými zájmy by byli dálnice pro motorky zadarmo.Planeta motorkářů by hlavně byla s poplatky zadarmo a tak se nebude muset řidič motorky zdržovat placením známky a bude moci hned závodit nebo jen tak jezdit po planetě Motorkářů která by měla navigaci zcela jinou než mají naše světadíly a tak by se na to musel jezdec zvyknout.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách na této planetě a o zpoplatnění měst.Na této planetě by se neplatili známky pro motorky a motorky by platili pouze vjezd do města a pohyb ve městě.Byla by to specialita této planety a také planety Motorkářů tedy tyto dvě planety tedy Velín a Planeta Motorkářů by měli toto nařízení tedy koupit si městskou známku za 1500 korun.Tato známka by byla stejná pro celý svět a lepila by se za plexi a v případě absence plexi by se lepila na nádrž buď s benzínem u konvenčního motocyklu a nebo u transformera také na nádrž vpravo ve směru jízdy.Tedy byl by to dobrý nápad a peníze z poplatků by se použili na údržbu města a na zkrášlování města.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o chromu motoru na mé Astře GSI tedy Zeleno bílé krvi a jejím pochromování motoru.Motor Zeleno bílého unikátu byl komplet pochromován tedy 60 šroubků,pochromované objímky,pochromované matičky,vyleštěná vzpěra,pochromované stěrače ,pochromované zadní vzpěry,pochromované víčka oleje a chladící kapaliny,kryt odvodu tepla nad svodami,matičky chladiče ,matička kostry a pochromovaná cívka neboli držák cívky.Motor je tedy pochromován a dokonale krásný.Také je pochromované madlo nad spolujezdcem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že čím hodnější žena tím lepší sex.Toto platí jak jsem se o tom přesvědčil tedy hodná holka je slušná v sexu a není závratně normální a bere sex jako požitek ne uspokojení.Každá žena která bude hodná,krásná,důležitá a vůdčí typ tak má u mě šanci.Musí přemýšlet tak jak přemýšlím já.Tedy musí mít stejné myšlení a musí mít podvědomí napěchovaný nejlepšími věcmi a musí vědět všechno a i to co jí chybí doplnit do podvědomí.Každá žena musí vědět vše o sobě a o svém podvědomí a ovšem co má uloženo v podvědomí.Jedině tak tedy s rozumným myšlením má šanci u mě uspět a může se připravit na platonický vztah z kterého vyroste vztah trvalí a plný skvělého sexu.

  

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Humoru a jejím metru zadarmo.Planeta humoru bude mít na celé zeměkouli metro zdarma.Vláda planety Humoru bude mít pravomoc aby byli metro zadarmo a tak bude metro tedy navždy zadarmo.Nebudou zde žádné turnikety ani automaty na lístky a Metru bude na všech trasách jízda zadarmo.Bude to lepší než se vozit autem které bude u konvenčních typů vydávat zplodiny.Metro neboli podzemka bude zadarmo na více planetách a toto je tedy pouze první z vybraných nejlepších planet kde bude metro zadarmo. 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Zemi a jejím metru.Věc se má tak že metro na planetě Zemi bude zadarmo.Půjde o jednu z nejlepších planet ve vesmíru a tak bude muset mít metro zadarmo.Metro zadarmo bude také z důvodu že nebudou lidi jezdit zbytečně autem a u konvenčních aut vypouštět vzplodiny.Všechny trasy budou zadarmo a nebudou v metru turnikety a automaty na lístky.Metro bude používáno ve velké míře jako dopravní prostředek po městě.Půjde o možnost výběru kdy si bude člověk vybírat jestli pojede nebo poletí bezemisním transformerem nebo pojede rychlým metrem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Machrovské planetě a o jejím metru zdarma.Metro na Machrovské planetě bude bez turniketů a automatů na lístkly a všechny trasy budou zadarmo.Metro bude používáno řidiči kteří mají konvenční vůz se spalovacím motorem a bude jim doporučeno jezdit metrem pro šetření životního ovzduší.Metro na Machrovské planetě bude používáno většinou lidmi kteří si přijeli na Machrovskou planetu užívat tedy pro ně to bude,pro návštěvníky Machrovské planety tedy metro zadarmo.Každé metro na Machrovské planetě bude zadarmo tedy po celé ploše Machrovské planety.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Sexu a všech jejich druzích.Tedy na všech planetách Sexu bude metro zadarmo.Nebudou zde turnikety a nebudou zde automaty.Metro bude zadarmo také proto aby zde mohl probíhat sex beze stresu.Tedy by se používali madla za které by se drželi ženy při sexu ze zadu i ze předu nebo z boku nebo na koníčka.Metro by bylo na všech planetách zdarma a to po celé zeměkouli.Po zeměkouli planety Sexu  by mohli jezdit lidi bez lístku a mohli si užívat sexu což by byla priorita.Metro by bylo zadarmo navždy.Planety Sexu jako planeta Velkých zadků,nebo velkých prsou nebo mladých lidí a nebo krásných lidí by tedy měli jízdy v metru zadarmo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků všech druhů a jejich metru zadarmo.Metro zadarmo by zde nebylo jako věc pro šetření životního prostředí protože by zde jezdili auta závody a emise by  se vůbec neřešili.Byla by to rychlá možnost jak se dostat z jedné strany města na druhou stranu a to ve všech trasách.Nebyli by zde turnikety a automaty na lístky.Místo toho by zde byla volná cesta do metra která by nebyla nijak omezená.Metro by jezdilo každých 5 minut a mohlo být používáno každým tedy fanoušky závodů,závodníky nebo celebritami.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nadzemce na planetě Zemi tedy nadzemce která je tedy ve Spojených státech amerických v New Yorku.Nadzemka by měla být tedy zdarma a to pro obyvatele města New York.Nebyli by potřeba žádné turnikety ani automaty na lístky ani předplacenky.Metro by jezdilo zcela zdarma.Každá nadzemka ve Státech by byla zdarma a lidé by si tak mohli užívat dopravy která by byla autonomní bez řidiče a jediným řidičem by byl transformer.Tedy nadzemku by řídil transformer a to všechny vagony které by byli poháněný každý zvlášť a brzdil by také všemi koly pro maximální účinek při brzdění kdy by se na kolejích vyskytl běžný civilista.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Divu a jeho novince ve věci otevírání dveří.Věc se má tak že by měli existovat u Diva dveře které by se zavírali tlačítkem stejně jako u Rolls Royce.Tedy by stačilo usednout za volant a stisknout tlačítko v levé straně palubní desky vedle volantu vlevo.Po stisknutí by se dveře zavřeli a v případě odchodu z auta by se zavřeli přejetím po madlu otevírání dveří tedy o klice.Divo je auto které si tuto funkci zaslouží protože je dost luxusní na to aby jí mělo.Pokud bude mít Divo tuto funkci bude nejlepší nebo alespoň o něco luxusnější což se hodí a je to prioritou tohoto vozu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Centodieci a jeho dveřím které by se zavírali tlačítkem umístěném na levé straně za volantem a jak by šlo auto zavírat tak by šlo i otevírat.Centodieci by bylo jedno z mála které by se mohlo honosit touto funkcí protože stojí 200 milionů korun a tak by se elektrické zavírání a otevírání dveří velmi hodilo.Bylo by to stejné jako u Rolls Royce.Centodieci by bylo dokonalé s použitím těchto dveří.Jednak by to bylo pohodlné pro řidiče a také pro cestujícího sedící vpravo u levostranného řízení.Centodieci by se muselo takto vyrobit tedy musel by se vyrobit druhý Centodieci s otevíráním dveří tlačítkem tedy by existovali dva Centodiece a to jedno bez elektrických dveří a jedno s otevíráním dveří v elektrice.                  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Chiron Longtail a jeho elektrickém otevírání dveří.Dveře by se měli otevírat elektricky a to po zmáčknutí tlačítka a šlo by je i samozřejmě zavírat.Tato funkce by byla možná pouze u nejlepších aut a tím Longtail je protože stanovil rekord 490 km/h.Dveře by se otevírali tlačítkem vedle volantu na palubní desce v levém rohu.Takto by to fungovalo i u spolujezdce který by si mohl, také otevřít dveře tlačítkem u levostranného řízení.Mělo by jít o stejnou funkci jako má Rolls Royce což je dost exkluzivní a může to být v autě které stojí 100 milionů.Opět by se musel vyrobit nový Longtail s touto funkcí a měl by za něj získat v licenci 10 miliard korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari a jeho funkci s otevíráním dveří tlačitelem.U Laferarri se otevírají dveře vzhůru a tak by se museli elektromotory v Laferrari upravit a museli by zvládat zavírání dveří ze zhora a pak zase ze spodu nahoru ale to by neměl být problém.Tlačitko by mělo být umístěno na levé straně u řidiče v levém rohu na palubní desce.Tedy při otevřeném oknu by si mohl majitel otevírat dveře tlačitkem hned vedle dveří na palubní desce.Což by byla frajeřinka.Každá sranda něco stojí a tak by se muselo Ferrari Laferari vyrobit v Marenellu a to s dveřmi ovládaných tlačítkem a za licenci by museli obchody s transformery zaplatit 10 miliard korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit  Porsche 918 Spyder a jeho otevírání dveří tlačítkem tedy v elektrice.918 stojí 20 milionů a proto si otevírání a zavírání elektricky zaslouží.Stačilo by tedy usednout za volant a tlačítkem zavřít dveře a při vystupování by je mohlo zase otevřít.U levostranného řízení by spolujezdec v pravo ve směru jízdy měl také tuto funkci tedy by mohl zavírat a otevírat dveře tlačítkem jak je tomu u Rolls Royce.Musela by se postavit nová 918 Spyder s funkcí otevírání a zavírán dveří a tu nabízet v obchodě s transformery spolu s klasickou verzí bez elektrického otevírání dveří.Za model s dveřmi v elektrice by se musela zaplatit licence výši 10 miliard korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu a jeho elektrickém otevírání a zavírání dveří.Otevíralo by se a zavíralo tlačítkem které by bylo umístěno v levém rohu u levostranného řízení tedy na palubní desce vlevo u řidiče.Otevírat by ho šlo i u spolujezdce.Šlo by o stejný systém jako je u Rolls Royce.Musel by se vyrobit Mclaren Elva například jako model s otevíráním dveří v elektrice a za tento model by se platilo na licenci 5 miliard korun protože Elva nemá čelní sklo a to jde ovšem doobědbat a Elva může být chráněná před vnějšími vlivy.Tedy by stačilo usednout za volant a zavřít dveře tlačítkem a při vystupování stejně zmáčknout otevírací tlačítko a vystoupit a zavřít dveře přejetím rukou přes kliku dveří.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit Ford Mustangovy a jeho otevírán dveří tlačítkem.Mustang od Schelbyho je pořádně rychlý a je to musle car tedy auto kterému se říká svalnaté auto tedy americké svaly.Měli by existovat u amerického auta dveře ovládané elektricky proto aby měli americké auta tuto možnost.Dveře a jejich otevírání elektricky by šlo jak u řidiče tak u spolujezdce.Ford by musel vyrobit auto s elektrickými dveřmi a nabízet model s elektrickými dveřmi a bez elektrických dveří.Za licenci by zaplatili obchod s transformery 5 miliard korun a mohli by obchody s transfomery začít s kopírováním jejich modelu Ford Mustang.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu o jeho modelu AMG GT Black Series.Tento vůz by měl mít elektrické dveře respektive jejich otevírání a zavírání v elektrice za pomocí elektromotorů.Otevírání v elektrice by šlo u tohoto modelu protože je to nejrychlejší produkční auto na Nurburgringu a stojí 9 milionů korun.Jednalo by se o stejnou technologii jako je u Rolls Royce.Musel by se vyrobit stejný model Black series a to s dveřmi v elektrice a ten prodávat za 10 miliard korun.Tedy by existovali dva modely tedy první s elektrickými dveřmi a druhý bez elektrických dveří protože jsou lidé kteří mají slabost pro klasické otevírán dveří.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi R8 třetí generace a jejich elektrických dveří,tedy dveří otevíraných a zavíraných elektricky za pomocí elektromotorů.R8ka by měla otevírání samozřejmě na obou stranách tedy u řidiče a u spolujezdce.Tlačítka pro otevírání by byli v rozích palubní desky u okna mezi sklem a palubní deskou.Musela by se vyrobit Audi R8 s elektrickými dveřmi a ta by se prodala obchodům s transformery.Šlo by o stejnou technologii jaká je u Rolly Royce.Za licenci Audi R8 s elektrickými dveřmi by zaplatili obchody s transformery 10 miliard a pak by je mohli začít obchody s transformery kopírovat a prodávat.

 

 

Nyí bych chtěl hovořit o BMW a jeho modelu i8.i8 je sportovní model od BMW který připomíná supersport a je poháněn také elektřinou.Tento vůz by se měl v budoucnu osadit dveřmi které by se elektricky otevírali a také zavírali.Mělo by se jednat o elektromotory.Řidič i spolujezdec by měli každý své tlačítko pro otevírání a zavírání dveří a to v rozích palubní desky u okna mezi sklem a palubní deskou.Mělo by jít o stejný systém jako je u Rolls Royce.Musel by se vyrobit totožný model který by měl elektricky ovládané otevírání dveří a tento model by vyšel obchody s transformery na 10 miliard korun.Potom by mohli podle libosti kopírovat a prodávat nová auta.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi RS7 2021 a o jejím ovládání dveří elektricky elektromotory.Dveře by se měli otevírat tlačítkem stejně jako je tomu Rolls Ryoce.RS7 by měla ovládání dveří tlačítkem jak řidiče tak u spolujezdce.Tlačítka by byli na obou stranách na palubní desce mezi sklem a palubní deskou v jejich rozích.Musel by se vyrobit totožný model jen s elektricky ovládanými dveřmi a za licenci pro obchody s transformery by zaplatili 10 miliard korun.RS7 je krásná a rychlá až způsobuje nevolnost ovšem ta brzo přejde a řidič si jízdu skvěle užije.RS7 je jedno z mála nejkrásnějších aut dneška a proto si otevírání dveří zaslouží a má ho mít ve své výbavě.