Jdi na obsah Jdi na menu

Nejrespektovanější český tuningový národ od celého světa

nejrespektovanejsi-cesky-tuningovy-narod-od-celeho-sveta.jpgNyní bych chtěl hovořit o České tuningové scéně, která je nejlepší na celém světě.Druhý nejlepší tuningář na světě je Martin Tesař z Prostějova z klubu Expert tuning.Je to skvělý tuningář, který jezdí strašně rád rychle a udělal Volkswagen Golf 4, který si můžou všichni prohlídnout na stránkách www.proc.cz Když jsme byli na tuningovém srazu v Kroměříži, tak jsme se Martinovi Tesařovi smáli, když jsme ho viděli a říkali jsme mu pomeranč,protože měl oranžové tričko a oranžový tuning.Martin Tesař, když přijel na sraz do Brna na autodrom se svým klubem Expert, tak postavil oranžového Golfa 4 s barvou z Lamborghini Murcielago na prostředek a říkal jsem si, kdo to udělal a když jsem za hodinu přišel k místu, kde byl Golf, tak byl o 20 metrů dále a u něj stál Martin Tesař a byl u svého kufru, který byl otevřený a ukazoval klukům muziku a jeho Golf byl nastarovaný a měl nejbrutálnější zvuk v celé České republice už jenom na volnoběh,a Martin Tesař se jenom zlomyslně usmíval a skládal něco do kufru.Byl jsem za ním a Martin Tesař byl v pohodě a jenom si užíval ty pohledy na jeho auto.Tohle umí v České republice jenom Martin Tesař a klub Expert tuning,oni umí udělal naprosto zvuk z jiné planety na autě,a zjišťoval jsem na Astře, jak to je a oni navařují speciální trubky do výfuků a hrají si ze zvukem.Tohle umí udělat jenom Martin Tesař,když byl jeho Golf 4 nastartovaný, tak zněl jako Bugatti Veyron na volnoběh.Jsou to strašní machři,znám tento klub a tento klub je jednoznačně nejlepší v celé České republice, protože nikdo neladí motory jako oni,jsou to experti a jeden člen měl v autě plyn za 60000 Kč,a říkal, že mu vadí maximálka, že to jede jenom 240 Km/h na plyn,byla to známa Mazda s lakem v exkluzivní Nivole.Další hvězda z Prostějova byl chlap, co udělal Seata Ibizu cupru v purpurové barvě.Do Prostějova patří spousta slavných tuningářů a vždy tam u nich byli nejlepší srazy z České republiky,vždycky byli Prostějováci v pohodě a nejvíc žili tuningem.S Klubem Expert tuning se kamarádí Tuning scéne a znají se členové.Nejlepší tuningářka v České Republice je Lotty, která bydlela v Uherském Hradišti,je to bývalá holka Coopera, slavného tunera, který udělal zlato bílý Opel Astra 2.0 16v.Lotty měla zlatočernou Hondu Civic sedan.Jel jsem s Lotty a Cooperem na sraz do Pávova u Jihlavy s Fordem Sierra 2.0 v bílé barvě s mračením.V Tuning scéne měli vždycky respekt, například Coopera měli rádi v Hradci Králové, kam přijel jako respektovaný tuňák,a Cooper seděl před tisíci lidmi na židli a jenom si užíval všechny lidi proto co dokázal.Další tuňák je Berty s černým Seatem Ibizou na zlatých kolech a vzduchovém podvozku.Ten se objevil poprvé v Brně s Martinem Tesařem, kde stál vedle něho.Když jsem viděl poprvé jeho Ibizu, tak jsem se dlouho díval a říkal jsem si, že je to maniak.Když přijel Berty do Hradce Králové, všichni byli rádi, že tam byl a užívali si jeho Ibizu s bílým interiérem, který měl díly ze zlata.Další respektovaný český tuňák je borec s Jim Beam Hondou Civic ve fosforové červené barvě,který udělal něco na styl španělského tuningu a všechny části karoserie byly skoro na zemi,borec s Jim Beam Civikem udělal tuto Hondu, když pil Jim Beam,a tento kluk se upřeně díval na mojíi Astru, když kolem mě projížděl.Pak jsem projížděl kolem místa, kde byl,a borec se nemohl ani podívat, protože ho někdo zničil, ale tento kluk byl pro mě vždycky parádní tuner.Pak je zde slavný podnikatel s Fordem Focusem kombi zvaným Foki.Tento chlap ho měl na vzduchovým podvozku a měl lak v Nivole a fialovém laku.Když jsem se ho ptal, kolik do toho vrazil, tak říkal, že 700000 Kč.Byla to megahvězda v Pávově,všichni nechápali z jeho kombajnu, kterýmu se tady tak říká.Byl to těžkej pohodář, protože to vždycky složil na zem a měli z toho z kamarádama strašnou srandu.Měl v něm 4 závodní sedačky a největší laminát v ČR.Byla to nádhera, tohoto tunera jsem vždycky považoval za nejlepšího ladiče Fordů z Čech.Bylo extrémně těžké dát tento Fukus combi do finální verze,a Fukiho všichni měli rádi, protože byl v pohodě.Další skvělý tuner je u nás Maximus, který udělal oranžovo černou Oktávii 1 na vzduchovém podvozku a laku s airbrushi.To byl takový frája, který vždycky přijel na sraz a složil Oktávku na zem a lidi to měli vždycky rádi, když přijel Maximus.Další slavný tuner byl kluk, který začal svojí pouť v Mimoni, kde jsem ho viděl poprvé, když měl pravé kolo ve vzduchu,a získal si respekt ,všichni ho brali jako mladého dobrého tuňáka s Golfem 3 na vzducháči.Vždycky jezdil na sraz s kamarády a byl to jejich hlavní frajer,vždycky přijel na plac, zaházel s autem ve vzduchu a lidem se to líbilo.Nejvíc jsem bral jako pohodáře borce s modrým Fáčkem na vzducháči.Ten kluk vrazil do Favorita tak přes milion,měl v něm motor z Felície a vždycky jsem si užíval, když stál někde uprostřed na srazu na trávě a co na tom srazu znamenal.Byl to tuňák s nejlepším Fáčkem na světě.Měl v něm muziku za 200000 Kč.Poprvé jsem ho viděl v Pávově a přišel jsem za ním a ptám se na muziku, kolik stála a on tam jenom stál v čepici u Fáčka a měl puštěnou muziku, že ji musel slyšet celý Pávov a něco řekl,byl velkej tuňák.Další skvělý tuner, kterýho jsem si užil, byl borec s Fordem Mondeo s křídlem, které neměl nikdo v republice, a obrovskými výfuky.Tento borec říkal před celým Pávovem na pódiu, že kdyby to někdo okopíroval, tak to polije benzínem a zapálí.Byla to velká hvězda s brutální muzikou.Celému Pávovu říkal, co tam má a v Pávově měl respekt.Šumperk má v pohodě tuňáky, které jsem si strašně užil.Všichni byli v pohodě.Když jsem byl na srazu v Ústí nad Labem, tak jsem si neskutečně užil tuňáky, kteří mi ukazovali hudbu,a s jiným tunerem, který měl Fáčko, jsme měli v autě puštěnou stejnou muziku a tak jsme začali kecat a pak jsme se domluvili, že pustíme tu písničku, až na něho zamávám a tak jsme jí pustili současně a smáli jsme se.Auta byly 10 metrů od sebe a muzika byla slyšet po celém srazu v Ústí nad labem.To jsem tam byl se Sierrou.Ostraváky jsem si užil, když tam jezdily vytuněný Fiaty Una.Sraz ve Vysokém Mýtě byl plný králů a hlavně mistrů přes neony.Neonový maniaci.Ve Vysokým Mýtě jsem si užil Kubiho a jeho Seata na drátěných zlatých kolech.Jeden z nejlepších srazů byl také v Příbrami, kde jezdili nejlepší tuneři.Vždycky jsme si užívali všechny ty lidi, kteří tam byli jenom proto, aby svůj život darovali tuningu.Byli to skvělí pohodáři, kteří si chtěli užít svojí slávu, kterou měli plným právem.Broumováci byli taky dobří tuňáci, kteří mě bavili.Byla to doba, kdy jsem jenom žil tuningem a srazama.Dobrej byl týpek s Volkswagenem Polem v laku flip flop, ten zase nejdřív roztáhl bílou krásnou látku a najel na ní s Polem a byl to pán s Polem.Dobrej byl borec se Seatem Ibiza na vzduchovém podvozku se světly z Fiatu Punto, ten zase stával na srazech 8 metrů od auta a měl dálkový ovladač na vzduchový podvozek a jenom měl ruku ve vzduchu jako král a ovládal vzduchový podvozek na dálku,takže auto létalo ze strany na stranu a on dělal, jako že nic.To byl slavný tuňák v ČR.Na českých srazech jsem si vždycky užíval ty lidi, kteří tam prostě byli, aby to měli nejvíc na zemi, aby měli největší snížení a aby si užili fanoušky tuningu, což je na tuningu nejlepší, že lidi ho tu milují nejvíc na světě.Každý čech, který tuní auta, miluje tuning nejvíc na světě, což je vidět na atmosféře například srazu v Mimoni, která je taková, že tuňáci si jenom užívají, že se sešli s lidmi, kteří milují to, co oni.Čeští tuňáci a veřejnost miluje tuning nejvíc na světě, protože se chovají s velkým respektem k tuňákům, každý, kdo se zajímá o tuning, tak zná každého tuňáka v ČR a všichni si říkají, že doufají, že přijede jejich oblíbená hvězda.V česku taky holky milují tuning a dobře to znají a jsou odbornice na nárazníky,a jsou to holky, který si užívají tuning a milují to.Což jsem viděl na srazu v Šumperku, kdy chodily holky, prohlížely si moji Astru a užily si ji a obdivovaly ji a například tunerka z Kroměříže říkala, že se jí líbí, co jsem udělal a že dělám extrémní tuning, že chci, aby to bylo obrovské, což měla pravdu.Češi jsou na světě nejlepší tuningovou scénou, protože mají největší radost z tuningu.Takovou radost nemají ani španělé, protože španělé chtějí jenom největší respekt a proto dělají Golfy 4 na 24 palcových kolech.Ani Američani nežijí srazama tak jako češi, protože když se člověk podívá na sraz Sema v Americe, kam jezdí nejlepší tuning z Ameriky, tak všichni tam používají jenom vzduchové podvozky a dávají se kola co nejhlouběji do podběhů a dávají se nejsilnější motory,což tvoří zase americkou scénu jako brutální scénu, která si neužívá atmosféru jako češi,protože Amerika je jenom o penězích.Existují tam kluby, kam patří jenom Nissany GT-R a dávají tam kity na tisíc koní.Japonská scéna je zase o výkonu a driftech a mají tam krásné Nissany 350 Z ,ale Japonci nemají takový respekt k tuningu jako mají tady tuňáci v Čechách.Němci mají zase strašně luxusní tuning ,a tuní Audiny a Golfy, ale nejsou tak dobří jako češi, protože nemilují auta tak jako češi.Češi milují auta nejvíc ze všech národů na tomto světě.Češi jsou milovníci automobilismu a tuningu a v pohodě tuňáci budou celý život milovat tuning a budou si myslet, že je to nejlepší prostředek vyjádření na tomto světě.Češi jsou Transformery, kteří ze všech tunerských Transformerů nejvíce milují tunit.Jsme Transformery, kteří ze všech národů nejvíce milují, když můžou tunit.Jsme královskými tuningovými Transformery,protože si užíváme nejvíc, i když je vytuněná jenom Škodovka 120 a všichni oceňujeme i ten nejprimitivnější tuning na světě.Ve Španělsku se tuní i Lady Nivy a dávají se na gigantická kola, to je důvod, proč je možné si myslet o španělech, že jsou hodně v pohodě,ale nikdo není víc v pohodě scéna než ta, která je v České republice,protože češi milují i španěly a češi milují i Poláky a milujeme Američany a všechno co dělají.Všichni češi milují celý svět tuningových aut.Všichni češi dokážou nejvíce uznat jiný tuning a respektujeme velmi španěly proto, jakou mají scénu,a respektujeme němce proto, jaký dělají tuning pro nejbohatší.Všichni v čechám milujeme tuning, který je na světě k vidění a všichni tuňáci v Čechách milují všechny dobré tunery, kteří dokázali udělat něco krásného.Holky v čechách milují tuning na celém světě a respektují tuning nejvíc na světě.Každá scéna na světě má svoje vlastnosti, ale ta naše česká má tunery, kteří si ze všech na světě nejvíc přejí něco udělat pro českou scénu a užít si respekt který v České republice mezi sebou tuňáci mají největší ze všech zemí na světě.Kdyby přijel k nám slavný tuningář ze španělska s modrým Golfem 4 na 24 palcových kolech,tak by si tady udělal obrovský respekt a češi by ho vyhlásili obrovským machrem a dávali by mu najevo, že je skvělý.V čechách nejsou zvyklí tuňáci na španělský tuning, ale kdyby k nám přijeli španělé, tak by na to češi mysleli ještě rok, jak k nám přijel ten skvělý tuňák ze španělska a všechny holky z čech by měly zažitek z španělského tuningu.České party by ho braly s respektem, ale nechtěli by, aby zpychl, tak by se k němu chovali velmi pěkně, ale chovali by se v pohodě a brali by to normálně.Brali by španěla jako borce, co tam má 24ky a že je to dobrý tuner.Všem by se líbil styl španělů a užívali by si i toho tunera a dívali by se jenom na to, jak takový tuner vypadá, co dělá takový tuning.Lidi v ČR mají v hlavách spojeny lidi a jejich auta a užívají si každého tunera.Protože vědí, že to, co vytvořil, je prostě v něm a proto si užívají každého tuňáka v čechách.V čechách se tuní s největší radostí a v česku se tuning má rád nejvíc na světě.Češi se narodili proto aby ovládli svět tuningu a aby byli nejslavnější tuningovou scénou na světě.Náš tuning je nejlepší, protože nic nepřeháníme a dělámu tuning jak má být ,tedy v pohodě a v klidu.Tuňaci mají v ČR největší respekt ze všech lidí ,co se věnují umění, protože chtějí být nejvíc v pohodě, což se projevuje na jejich samozřejmosti tunit.Španělé chtějí tunit aby měli největší respekt, ale češí tuní ,protože je to pro ně samozřejmost.Česká scéna je tedy nejvíc v pohodě a proto musí být brána ve světě s největším respektem.My v čechách máme každý názor na každou scénu, ale všichni respektujeme tuňáky po celém světě,protože jsou taky v pohodě, ale my češi milujeme tuning nejvíce, protože jsme nejmodernějšími tuningovými Transformery, protože my češi bereme tuning jako věc, která má největší smysl na světě.Na obrázku je Hummer s kolem Lexani o velikosti 42 palců, který byl vystaven na americké tuningové výstavě SEMA.