volba postavy OC rasy
Na výběr je z těchto postav. ( nutné pro začátek hry ) Zvolit si rasu a povolání.
Prosté charaktery:
Reptilian: neboli ještěří lid. Jejich centrem jsou lesy Gray grove. Reptilané jsou pokrytí celý světle zelenými až černými šupinami. Na rozdíl od svých čtyřnohých příbuzných postrádají ocas. Nepatrný nos a vždy modré oči patřily k jejich hlavním znakům. Jsou to výborní zabijáci jak na dálku tak zblízka. Jejich nejlepším povoláním jsou volby assasina nebo žoldáka. Mezi jejich oblíbené zbraně tedy patří krátký luk a meč z kalené ocele. Tmavě zelené brnění. Přilba zakrývala jen temeno hlavy a nos. Jak si je oblečete a vyzbrojit je jen ale pouze na vás. Volba povolání je taktéž na vás.
občan: klasický člověk, tzn. průměrné vlastnosti, žádné speciální schopnosti. Hodí se k němu jakákoliv zbraň. Podle toho co mu dáte.
barbar: lidé žijící v pustinách daleko od civilizace. Odloučení na nich zanechalo stopy: jsou silnější a odolnější, ale také neohrabanější a ošklivější než ostatní lidé. Rodovou zbraní je meč bastard nebo sekera.
Hraničář: zná přírodu a tvory, kteří ji obývají. Je schopným stopařem. Hraničář je zpravidla provázen psy. Hraničář ovládá lehké a střední zbraně
Jáhen: Jsou to váleční mniši obývající Dódžó, chrámy a pagodová města či samotné pagody. Jsou to mniši, takže podle toho tak i vypadají. Hodí se k nim kopí, naginaty či lehké meče.
samurahi vazal: Samurajský válečník a feudální kočovný vazal. Jelikož je kočovník nemá stálý domov a má sklony neustále cestovat. Charakterizují se typicky Japonsko-čínským stylem vizáže. Hodí se k němu katany, shurikeny, kunai nože či nunčaky. Absolutně se k němu nehodí extra těžké zbraně.
Nomád: Specifikoval bych je jako Fénické Puny ( Kartágo) Kdysi se orientovali na kočovný život v karavanách. Ale jak šla doba zakládali své města s centrální pyramidou. Jsou to výborní obchodníci, jezdci na velbloudech a skvělí válečníci. Válečnou silou a výcvikem bych je přirovnbal k Dothrakům z GoT žijících na poušti. Nejvíce se k nim hodí Nubijské šavle či válečné srpy nebo kosy.
trpaslík: jsou velice hrdí, nepoddajní, stateční, silní a otužilí. Měří většinou od metru dvacet do metru padesát. Dožívají se v průměru dvě-stě padesáti let. Jsou velkými řemeslníky, kováři a staviteli kamenných síní a staveb. Těží kovy v podzemí hor, Velkou zálibu mají také ve zpracování železa, stříbra a zlata a ve výrobě zbraní. Nosí zbraně které si sami ukovají, tedy jsou zdatnými kováři. Nejsou moc dobří běžci. Nejvíce se k nim hodí sekerovité zbraně.
Magické charaktery:
začnu těma extrémníma
polární elf: je rasa elfů žijící převážně v hlubokých severských lokacích hor a mrazivých tunder. Jsou odolní proti nízkým teplotám. Mají výrazně bělejší pleť. Vyznají se ve svém prostředí. Jejich prvotní podstatou magie je ovládání sněhu a ledu. Jako zbraně se k nim hodí středně těžké meče.
pouštní elf: Dalo by se říci naprostý opak polárních elfů. pouštní elfové obývají norovité budovy hluboko v pouštích dál než nomádi. na rozdíl od nich nemají potřebu putovat, ale jsou otevření novým dobrodružstvím. Nejvíce se k nim hodí šavle a mačety. Od mala se učí znalost pouští a schopnosti virgule. Vycítí přítomnost vody na míle daleko i v těch nejsušších prostředích. Jako první mají písečnou podstatu.
Stínový elf: ambiciózní kmen elfů přežívající v kamenných městech s důmyslnými labyrinty pod nimi. Jsou dobří pro boj na dálku. Jejich úlohou je ochrana světa. Jejich pleť je světlejší. Orientují se na vývoj technik a jako první zastávají podstatu stínové magie.
stromový elf: elfové žijící v korunách stromů hlubokých lesů. Jsou velice kultivovaní ochránci přírody. Jsou o trochu vyšší. Jsou vycvičeni jak na boj z blízka tak na dálku. Jak jsem naznačil staví si domy ve stromech. Jednotlivá centra jsou propojeny provazovými můstky.
říční elf: elfové žijící a stavějící si sídla uprostřed jezer a bažin. Někteří se dokonce uchýlili pro život pod hladinou. Struktura jejich města je jedna velká budova v centru okolo které je vystavěno celé město. Jsou výborní rybáři a znalci řek a moří.
Necromancer: Tuto postavu doporučuji někomu, kdo už za nekromanta hrál nebo je na tolik zkušený hráč že ji zvládne. Je to totiž extrémně náročný. To jak s ním začnete značně totiž ovlivní její děj. Je strážcem světů- Může ovládat smrt i život. Tam kde něco vezme musí něco dát. Oživuje dávno mrtvé. Jak přírodu tak tvory. Nebo jim může život vzít. Proto je extrémně těžký na hraní.
mág: kouzelník využívající magii k danému účelu. Zkoumají nové techniky léčení, bylinkářství a mnohem dalšího. jsou většinou zasmušilí a ne příliš otevření. Jsou to strážci magických tajemství a chovatelé magických tvorů. Převážně se k nim hodí hůl. Ale můžou používat i jiné zbraně.