Jdi na obsah Jdi na menu

Klamavá reklama

V Americe se rozjel trend Tide the Challenge,která má za účel zviditelnit určitou značku čistícího prostředku.Mladí lidé tuto challenge vzali obratem a najednou se zvedla úmrtnost lidí v Americe.Za jakým účel se to děje? to nikdo neví.

Lidé si myslí,že nejmenovaný firmy chtějí aby se zvýšila prodejnost jejich čistících prostředků a tak vymysleli tuto challenge.Tato věc se děje hodně často.Lidé vidí lahev kde je jablko a tak si řeknou nějaká nová limonáda ale tak to není.

9db0a509034ae73b7cc38cbb1051211f.jpgtyto lahve na první pohled vypadají jako normální pití ale ne je to čistící srostředek.

 

 

 

 

Spoustu amerických firem dělají disain nějakých čistících či věci na vaření stejný jako je například obal od pití či šamponu.

303452_waitwhichspraydidiuse.jpg Jedna věc je na vaření a druhá věc je na nábytek.

 

 

 

 

 

 

A tak se možná tyto společnosti zaměřují na úmrtnost lidí.